انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بچه ها از جشنواره فیلم فجر مهم ترن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان امیدوارم خوشتون بیاد


تاریخ انتشار  ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۴:۳۸:۴۲

مجید قناد در نخستین روز کمپین «بچه‌های آفتاب»؛بچه‌ها از جشنواره فیلم فجر مهم‌تر هستند!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بچه ها از جشنواره فیلم فجر مهم ترن 1

مجید قناد در نخستین روز از برگزاری کمپین «بچه‌های آفتاب» در استان سیستان و بلوچستان، گفت: معتقدم مسئولان هر کدام در جایگاه خود باید نیازهای کودکان و نوجوانان منطقه را بشناسند و بار آموزشی و فکری کودکان و حتی تغذیه و سرگرمی آنها را بر دوش بگیرند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجید قناد با بیان این که مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ابتکار خوب برگزاری ویژه برنامه بچه‌های آفتاب را بر عهده دارد، اظهار کرد: باعث خوشحالی است که به اتفاق این گروه در سیستان و بلوچستان هستیم. گروهی از هنرمندان بزرگسال و کودک به مناطق سیل‌زده آمده‌اند و در کنار بچه‌های دوست داشتنی سیستان و بلوچستان حاضر شده‌اند. همچنین از طرف مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان هدایایی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و امیدواریم با مجموع برنامه‌ها بتوانیم لحظاتی خنده و شادی را به لب کودکان منطقه بیاوریم.

وی ادامه داد: مهرداد یکتا آهنگساز و نوازنده خوب و گروه نمایشی همراه کاروان و در کنار من حضور دارند و به اجرای برنامه می‌پردازند. این برنامه از طرف گروه نمایش شبکه دو پخش می‌شود. ما باید برای بچه‌های ایران الگو باشیم و به آن‌ها نشان دهیم همدلی و کمک به یکدیگر در شرایط سخت چقدر می‌تواند مفید باشد و انرژی مثبت منتقل کند.

این هنرمند پیشکسوت کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: در کنار ما دوستانمان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و همچنین شخصیت‌هایی همچون حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، حسن آقاکریمی و پوران درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان حضور دارند.

قناد درباره انگیزه‌های قوی که برای حضور در این برنامه وجود داشته است، گفت: در روزهای برگزاری جشنواره فجر، خیلی‌ها در این جشنواره حضور دارند و احساس کردیم ما با یک تیر دو نشان زده‌ایم و بچه‌ها بدانند که آنها برای ما مهم‌تر هستند. این برنامه در سال‌های گذشته هم برای کودکان تهران و برخی شهرها برگزار می‌شد، اما امسال بسیار زیبا فکر شده و لذت و شادی بچه‌ها به ما هم میرسد

وی همچنین گفت: معتقدم مسئولان هر کدام در جایگاه خود باید نیازهای کودکان و نوجوانان منطقه را بشناسند و بار آموزشی و فکری کودکان و حتی تغذیه و سرگرمی آنها را بر دوش بگیرند و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، بهترین عملکرد و فعالیت را برای کودکان سرزمین‌مان داشته باشد.

کمپین «بچه‌های آفتاب» صبح روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن با حضور هنرمندان کودک و نوجوان همچون: پوران درخشنده رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، مهران رجبی، بهنوش بختیاری، سید جواد هاشمی، بازیگران سینما و تلویزیون، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) و همچنین حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، حسن آقاکریمی تهیه کننده سینما و دوستانمان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و مسولان سازمان بنادر و دریانوردی چابهار و ... آغاز به کار کرد.




سپاس یادت نره Smile