انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آشنایی با تیم مدیریت انجمن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام,
شاید برای شماهم جای سوال باشه که دقیقا گروه های تیم مدیریت کارشون چیه Shy 

در ادامه به صورت مختصر براتون گروه های کاربری روتشریح میکنیم.

گروه کاربری اول اسمش Administrators هست, آشنایی با تیم مدیریت انجمن 1
کاربر این گروه که هست،سازنده و بنا کننده این انجمن هست و مالک تمام و کمال انجمن،که اختیار تغییرات در انجمن داره،کارای فنی و... .

گروه کاربری دوم که اسمش Super Moderator هست, آشنایی با تیم مدیریت انجمن 1
کاربر این گروه که هست،مدیریت تمامی انجمن ها،تمامی مدیران ناظم و مدیران ثابت و آزمایشی و نویسندگان رو به عهده داره و توانایی عزل،به کار گماشتن مدیران و نویسندگان ، حذف و افزودن انجمن ها و... رو داره.(مدیرکل انجمن).


نکته:از آنجایی که همان است،پس مالک و مدیرکل انجمن همان است.

گروه کاربری سوم که اسمش Special Moderator هست, آشنایی با تیم مدیریت انجمن 1
کاربر این گروه که مدیر تمامی انجمن های موجود است و وظیفه آن رسیدگی به انجمن ها(در کنار مدیران همان انجمن)،کمک و پاسخ به مشکلات و ابهامات مدیران،رسیدگی به مشکلات اختلافات بین مدیران،ارائه لیست های برکناری سایر مدیران ثابت و آزمایشی و نویسندگان به مدیرکل(مدیر ارشد)،نظم دادن به انجمن و رسیدگی به کاربران و شکایت های آنها.

گروه کاربری سوم که اسمش Moderator یا مدیران هست, آشنایی با تیم مدیریت انجمن 1
کاربر این گروه(تعدادشون زیاده نمیشه تگشون کرده،شرمنده دوستان عزیز  Heart )،به عنوان مدیران ثابت شهرت دارند،مدیر یک یا چند انجمن هستند،به درخواست های نویسندگی کاربران انجمن های تحت اختیارات خود رسیدگی میکنند،علاوه بر رسیدگی به انجمن های تحت اختیارات در صورت آنلاین نبودن مدیران ناظم،مامور اجرای نظم و انظباط در انجمن می باشند.این گروه کاربری به کنترل پنل ناظم (توانایی محرومیت،رسیدگی به گزارشات،ویرایش پروفایل کاربران) دسترسی دارند و توانایی اخطار دادن نیز دارند.

گروه کاربری چهارم که اسمش Examinating Moderator هست, آشنایی با تیم مدیریت انجمن 1
(تعدادشون زیاده نمیشه تگشون کرده،شرمنده دوستان عزیز  Heart )،مدیران آزمایشی هستند،مدیر یک یا چند انجمن هستند،به درخواست های نویسندگی کاربران انجمن های تحت اختیارات خود رسیدگی میکنند،علاوه بر رسیدگی به انجمن های تحت اختیارات در صورت آنلاین نبودن مدیران ناظم، با توجه به اختیاراتی که دارند،مامور اجرای نظم و انظباط در انجمن می باشند.این گروه کاربری به کنترل پنل ناظم (توانایی محرومیت،رسیدگی به گزارشات،ویرایش پروفایل کاربران) دسترسی ندارد و فقط توانایی اخطار دادن دارد.ضمناً این گروه با فعالیت مناسب و استفاده درست از ابزار به مدیر ثابت ارتقاء پیدا میکنند.

گروه کاربری پنجم که اسمش Writer هست, آشنایی با تیم مدیریت انجمن 1
کاربر این گروه (تعدادشون زیاده نمیشه تگشون کرده،شرمنده دوستان عزیز  Heart )،همان کاربران عادی سایت هستند که با فعالیت در انجمن دلخواهشون به گروه نویسنده متخصص یا Writer ارتقاء پیدا کرده اند،وظیفه کاربران این گروه ایجاد موضوعات با کیفیت است.کاربرانی که در این گروه قرار دارند با فعالیت مناسب و تایید مدیران به گروه مدیران آزمایشی ارتقاء پیدا میکنند.


باتشکر،تیم مدیریت فلشخور
یه سوال چرا تعداد ارسال دارد؟

من قصد اسپم ندارم لطفا این پیام رو پاک نکنید



با سپاس.
(14-02-2020، 14:31)s҉a҉d҉r҉a҉ w҉i҉n҉n҉e҉r҉ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
یه سوال چرا تعداد ارسال دارد؟

من قصد اسپم ندارم لطفا این پیام رو پاک نکنید



با سپاس.

از طریق کنترل پنل مدیریت ، برای ادمین ۲۵ ارسال اضافه شده تا توانایی ارسال پیام خصوصی برای ادمین فراهم باشد.