انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی انیمیشن ((قهرمان کوچک ))....
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
داستان دربارهٔ نوجوانی کوچک به نام یانکی اروین (به انگلیسی: Yankee Irving) که عاشق ورزش بیس‌بال است و پدرش نگهبان شیفت شب یک ورزشگاه بزرگ است؛ در این ورزشگاه چوب بیس‌بال ستاره تیم به سرقت می‌رود و پدرش اخراج می‌شود؛ یانکی هم به دنبال دزد چوب در کل کشور آمریکا سفر می‌کند آن‌هم به تنهایی. او در یک قطار دزد را پیدا می‌کند و چوب را از او میگیرد. دزد به دنبال او می افتد اما نمی‌تواند چوب را از او بگیرد. و سپس یانکی چوب را به دارلین میدهد و دارلین هم به خاطر این کار به او اجازهٔ بازی کردند در یک بازی حساس رامیدهد. پدر و مادر یانکی هم که به دنبال او می رفتند از حرف گویندهٔ رادیو فهمیدند که او دارد در این مسابقه حساس بازی می‌کند. او نتوانست دو توپ اول را با چوبش دفع کند ولی توپ سوم را دفع کرد، دور زمین را زد و تیمش را قهرمان کرد.

معرفی انیمیشن ((قهرمان کوچک )).... 1
حداقل 5 بار دیدم وقتی بچه بودم Big Grin
(11-02-2020، 17:42)aysan666666 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
حداقل 5 بار دیدم وقتی بچه بودم Big Grin
اره قدیمیه
قدیمی اونی نیست که شما تو بچگی دیدید، قدیمی اونیه که ما تو بچگی دیدیم Telegh_05
(11-02-2020، 19:35)محمّد نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
قدیمی اونی نیست که شما تو بچگی دیدید، قدیمی اونیه که ما تو بچگی دیدیم Telegh_05

درسته ولی شما چقدر عمر کردین که؟ Big Grin Big Grin