انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سورپرایز برای پرسپولیس در بازی با سپاهان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان



سورپرایز برای پرسپولیس در بازی با سپاهان ؛ از غیبت کی روش و سه ستاره قلعه نویی تا بازی بدون‌ تماشاگرمصدومان پر تعداد سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس ؛ برگزاری دیدار الکلاسیکوی ایران بدون تماشاگر

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سورپرایز برای پرسپولیس در بازی با سپاهان 1
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۸

در آستانه دیدار سپاهان با پرسپولیس، امیر قلعه نویی با صف مصدومان تیمش از جمله کی روش استنلی و سه ستاره دیگر مواجه شده است و گویا این مسئله چالش بزرگی برای او خواهد بود.
اما خبر مهمتر دیگر برای دیدار یک شنبه سپاهان و پرسپولیس این است که طبق توافق وزارت بهداشت و وزارت ورزش تمام بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر از جمله دیدار سپاهان – پرسپولیس باید بدون تماشاگر برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال سپاهان فردا در دیداری حساس و مهم به مصاف پرسپولیس می‌رود و امیدوار است تا فاصله ۵ امتیازی با صدرنشین را در این دیدار خانگی کم کند.

اما این درحالی است که قلعه نویی سرمربی زردپوشان نصف جهان با معضلی به نام مصدومیت در تیمش دست و پنجه نرم می‌کند و طبق اظهارات خودش در کنفرانس خبری پیش از این بازی، سروش رفیعی و امیدنورافکن، با رهایی از مصدومیت آماده این بازی شده‌اند اما بازگشت کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان به دلیل مصدومیت در کشاله ران ، نه تنها برای دیدار با پرسپولیس که حتی برای دربی اصفهان و یا حتی بازی با النصر عربستان مشخص نیست.

از سوی دیگر عزت الله پورقاز هم در جمع سپاهانی ها رباط صلیبی پاره کرده که او هم در این دیدار غایب خواهد بود.

ضمن اینکه گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان هم به دلیل انجام آرتروسکوپی در تفلیس، تا حدود یک ماه قادر به همراهی تیم اصفهانی نخواهد بود.

علاوه بر این، امشب از اردوی سپاهان خبر رسید که ولادیمیر کومان هافبک مجارستانی زردپوشان هم به دلیل سرماخوردگی شدید قادر به حضور دربازی فردا مقابل پرسپولیس نیست تا به این ترتیب دغدغه‌های قلعه‌نویی برای بازی مهم فردا بیشتر شود.

امیر قلعه نویی با ناراحتی از این شرایط در خصوص مصدومان سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت :

ما چند بدشانسی آوردیم که با مصدومیت دو دفاع وسطمان، آن نظم دفاعی ای را که در نیم فصل اول ایجاد کرده بودیم و رکورد خوبی داشتیم، از دست دادیم. به نوعی این چند بازی را با یک دفاع وسط بازی کردیم. مهدی زاده هم در اردوی ما مصدوم شد و نظم دفاعی ما به همین دلیل به هم خورد.

بازی بدون تماشاگر ؛ جهنم نقش جهان ، بهشت نصف جهان برای پرسپولیس

اما شاید بالاتر از غیبت چهار ستاره قلعه نویی ، سورپرایز کرونا مهمترین خبر برای پرسپولیس و هوادارانش باشد.

در اواسط نشست هماهنگی پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس،   سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با سرهنگ نصیری مسئول یگان ویژه  تماس گرفت و اعلام کرد:

طبق توافق وزارت بهداشت و وزارت ورزش تمام بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر از جمله دیدار سپاهان – پرسپولیس باید بدون تماشاگر برگزار شود.

سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه  یک شنبه در ورزشگاه نقش جهان مقابل هم قرار می‌گیرند.



سپاس یادت نرع Smile