انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترین گوشی موبایل كدام است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهترین گوشی موبایل كدام است؟

تلفن همراه
10 گوشی برتر سال 2010

سال 2010 سال پرباری در زمینه موبایل بود . هر کمپانی سازنده تلفن همراه هر سه ماه یک گوشی با امکاناتی فوق العاده مانند پردازنده های یک گیگاهرتز و صفحه نمایش AMOLED و حافظه های جانبی بالا روانه بازار کردند و گرمابخش این رقابت از سویی ارایه اسمارت فون های مبتنی بر سیستم عامل آندروید ، اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز موبایل 7 و نیز شاهکار اپل یعنی آیفون بود. در این لیست 10تلفن برتر سال 2010 را باهم بررسی می کنیم که در واقع بیشتر مورد اقبال مردم قرار گرفته است :
1- iphone 4 :

موبایل



نام آیفون آنقدر پرآوازه هست که لازم به توضیحات اضافی در مورد آن نیست . تلفنی با صفحه نمایش 3,5 اینچی و طراحی منحصر بفرد با رزولوشن 640*960و سیستم عامل اختصاصی iOS . از محبوبیت این گوشی همین بس که به تنهایی به جنگ سایر تلفن های همراه عرصه شده رفته است .


2 – Samsung Galaxy S/Nexus S :

موبایل

دومین گوشی گوگل با نام Nexus S که به سامسونگ سفارش داده شده است و سیستم عامل Android بر روی آن نصب است . این گوشی یکی از محبوب ترین گوشی ها است بطوریکه تاکنون ده میلیون از آن به فروش رفته است . دارا بودن صفحه 4 اینچی AMOLED با کیفیت و وضوح بالا ، و استفاده از نسخه جدید اندروید و کلی امکانات ریز و درشت باعث شده رتبه دوم لیست محبوب ترین ها را به خود اختصاص دهد.


3 – HTC EVO 4G

موبایل

یک گوشی غول پیکر از کمپانی تایوانی HTC با صفحه نمایش4,3 اینچی AMOLED و پردازنده 1GHz Snapdragon و 512 MG رم . این گوشی غول پیکر هم از نسخه2,1اندروید بهره برده است .شاید بتوان گفت ضعف این گوشی با امکانات فراوان باتری ضعیف نسبت به کارایی دستگاه است .


4– HTC Desire Z

موبایل

رده چهارم محبوب ترین ها هم مربوط به یکی دیگر از محصولات HTC است . HTC Desire Z یکی از اسمارت فون های محبوب با صفحه کلید QWERTY کشویی که تایپ با این دستگاه را لذت بخش کرده است . این تلفن هم از پردازنده
800MHz Qualcomm Snapdragon بهره برده که سرعت پردازش مناسبی را برای آن فراهم آورده است .

این گوشی دلنواز هم از سیستم عامل Android 2.2 بهره برده است و می تواند گزینه مناسبی برای اندروید دوستان باشد.


5– Motorola Droid X

موبایل

این گوشی محصول همکاری موتورولا و وریزون است که با تبلیغات زیادی به بازار عرصه شد . پردازنده این گوشی1GHz OMAP 3630 و رم 512 مگابایت است . صفحه نمایش این محصول هم دست کمی از HTC EVO 4G نیست و4,3اینچ سایز آن است با وضوح854×480. GPS و دوربین هشت مگاپیکسلی را هم به سایر امکانات محصول آندرویدی موتورولا بیافزایید تا ببینید چرا در لیست ده گوشی برتر سال2010 قرار گرفته است .


6– Google Nexus One

موبایل

این هم از اولین گوشی گوگل که ساخت آن بر عهده HTC بوده است . اسمارت فونی با سیستم عامل Android2.1 و پردازنده یک گیگابایتی Qualcomm که خیلی ها چشم انتظار رونمایی گوگل از آن بودند . کیفیت برتر و امکانات این گوشی را باید از دارندگان آن سوال کنید . اچ تی سی برای ساخت این گوشی و بدنه تفلون و ضد خش آن به خوبی از خود مایه گذاشته است .


7 – Nokia N8

موبایل

حیف است از گوشی نام ببریم و نام کهنه کار این صنعت در میان نباشد . نوکیا ان 8 تنها به این دلیل در این لیست قرار گرفته است که یک دوربین فوق العاده حرفه ای دارد. دوربین 12مگاپیکسلی N8 هر شخصی را از داشتن یک دوربین دیجیتال بی نیاز می کند. کیفیت تصاویری فوق العاده زیبا و امکان فیلمبرداری با کیفیت HD از مشخصه های بارز این گوشی است . دیگر مشخصات اصلی این گوشی شامل یک صفحه نمایش 3,5اینچی AMOLED ، یک مینی پورت HDMI و آخرین نسخه سیستم عامل سیمبیان است .



8 – Samsung Wave

موبایل

سامسونگ این مدل کهکشانی یا Galaxy از سری S خود را با امکانات قابل قبولی چون پردازنده یک گیگابایتی از نوع Hummingbird ، نمایشگر 3,3اینچی Super-AMOLED عرصه کرده آن هم با قیمتی بسیار مناسب که همین قیمت نازل باعث محبوبیت بیشتری در بین مردم گردیده است. سیستم عامل این گوشی از نوع Bada است .


9 – Samsung Focus

موبایل

این مدل از سامسونگ تنها گوشی با سیستم عامل ویندوز فون 7 است که در لیست 10 گوشی همراه برتر سال 2010قرار گرفته است . Samsung Focus با نمایشگر چهار اینچی Super-AMOLED ، دوربین 5 مگاپیکسلی و پردازنده 1 GHz از نوع Snapdragon ، رم512مگابایتی و حافظه جانبی با ظرفیت8گیگابایت ارایه شده است .


10- LG Optimus One

موبایل

ال جی هم گوشی مبتنی بر سیستم عامل آندروید عرضه کرد . نمایشگر این تلفن از نوع TFT است و سایز آن3,2 اینچ می باشد . پردازنده آن600 MHz و RAM 512 میباشد . در این گوشی از سیستم عامل اندروید 2,3 استفاده گردیده شده است.

منبع : آی تی بلاگ
تلفن همراه
note 2TongueTongueTongueTongueTongue
ممنون
من الجیp713دارم وخیلی خیلی راضی هستم.
هم قیمت مناسب وهم کیفیت خوبBig GrinBig GrinBig GrinTongueTongueTongueWink
فقط s4
s4چون جدیده تو این فهرست نیست و گرنه بهترینه