انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انیمیشن « زوتوپیا » در اولین هفته اکران رکورد زد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انیمیشن « زوتوپیا » در اولین هفته اکران رکورد زد 1
انیمیشن جدید «زوتوپیا» در اولین هفته اکرانش توانست یکی از رکوردهای بزرگ کمپانی دیزنی را بشکند.

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، با اکران انیمیشن «زوتوپیا» جدول فروش سینماهای آمریکا دگرگون شد و این انیمیشن جدید کمپانی دیزنی توانست به صدر جدول پر فروش ترین فیلم های هفته، بالاتر از «ددپول» برسد. این اثر در نخستین آخر هفته اکرانش رقم باورنکردنی 73.7 میلیون دلار را به نام خودش ثبت کرد تا به وسیله آن یکی از رکوردهای بزرگ کمپانی دیزنی را بشکند. حالا این فیلم پر فروش ترین انیمیشن دیزنی در هفته اول اکران لقب گرفته است.

اثر قبلی که این عنوان را در اختیار داشت «شش قهرمان بزرگ» بود که بر مبنای مجموعه کتاب های مصور کمپانی مارول ساخته شده بود و در سال 2014 روی پرده سینماها رفت و در نخستین آخر هفته اش 56 میلیون دلار فروش کرد. این اثر سال گذشته توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را هم به خودش اختصاص دهد. قبل آن هم «رالف خرابکار» موفق شده بود 50 میلیون دلار در نخستینآخر هفته اکرانش بفروشد. جالب است بدانید در این رده بندی انیمیشن «یخ زده» چندان جایگاه خوبی ندارد. ساخته جریان ساز دیزنی اولین هفته اکرانش، به صورت محدود و در یک سالن سینما انجام شد و فقط 250 هزار دلار فروش داشت اما در هفته دوم اکرانش که به صورت عمومی و در همه سینماها روی پرده رفت 67 میلیون دلار فروخت.

«زوتوپیا» همین طور رکورد بهترین فروش یک انیمیشن تازه اکران شده در ماه مارچ را هم شکست. رکوردی که با 70 میلیون دلار در اختیار «لوراکس» قرار داشت.
مطالب پیشنهادی رو حذف نمیونی چرا؟
(20-03-2020، 12:03)محمّد نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
مطالب پیشنهادی رو حذف نمیونی چرا؟

Huh Huh Huh Huh چی
چهارتا پاراگراف تاپیک مفیده مابقی تبلیغه.
(20-03-2020، 12:17)محمّد نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
چهارتا پاراگراف تاپیک مفیده مابقی تبلیغه.

Telegh_01Telegh_01Telegh_01Telegh_01Telegh_01اشتب شده بود درست کردم