انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جدایی کایلی و تراویس!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دلیل جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات!


استر جنر، مادربزرگ پدری  کایلی جنردیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
  در مصاحبه اخیر خود درمورد کایلی جنر و تراویس اسکات و دلیل جدایی این زوج، صحبت‌های جالبی انجام داده است.



دلیل جدایی کایلی و تراویس


استر جنر در مصاحبه خود پیرامون علت جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات از یکدیگر گفته است: “فکر می کنم علت جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات از یکدیگر، ترس تراویس از ازدواج با کایلی و جدی شدن رابطه‌شان بوده است!!


متاسفانه جوان‌های امروزی این تفکر را دارند که می توانند بدون این که با یکدیگر ازدواج کنند و رابطه‌شان را رسمی کنند؛ با هم زندگی کنند، بچه دار شوند و تشکیل خانواده دهند! اما نمی توان این کار را انجام داد و این روش، کارساز نیست”.


جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات از یکدیگر!


حدود دو ماه پیش بود که کایلی جنر و تراویس اسکات بعد از دو سال رابطه، اعلام جدایی کردند اما بعد از گفتند که مدتی را از هم فاصله خواهند گرفت تا بیشتر درمورد زندگی‌شان فکر کنند و جدایی‌شان همیشگی نخواهد بود!


اما تا به این لحظه، خبری مبنی بر بازگشت کایلی جنر و تراویس اسکات به یکدیگر منتشر نشده است.


استورمی وبستر


تراویس اسکات و کایلی جنر دختری به نام استورمی وبستر دارند. کایلی جنر و تراویس اسکات تصمیم گرفته‌اند در زمان جدایی‌شان، حضانت فرزندشان استورمی را ۵۰/۵۰ داشته باشند.
جدایی کایلی و تراویس!! 1
خیانت تراویس اسکات به کایلی جنر!


بعد از جدایی کایلی جنر و تراویس اسکات از یکدیگر، خیلی‌ها دلیل جدایی این زوج را  خیانت تراویس به کایلیدانستند، در حالی که هم کایلی جنر و هم تراویس اسکات این شایعات را تکذیب کردند!


کایلی جنر و تایگا!


بعد از این جدایی،کایلی جنر با تایگادیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ا ، دوست سابق خود دیده شد و خیلی‌ها فکر کردند که این دو به یکدیگر بازگشته‌اند که باز هم کایلی جنر این موضوع را تکذیب کرد و گفت که به صورت تصادفی تایگا را در کلاب دیده است.



کایلی جنر و دریک!


بعد از تایگا، نوبت به دریک، رپر سرشناس کانادایی رسید! کایلی جنر هم به مراسم تولد دریک دعوت شده بود هم به مراسم هالووین او! خیلی‌ها به منابع هالیوودی گفته بودند که رفتار کایلی و دریک در مراسم خیلی صمیمانه به نظر می رسید و این دو بیشتر وقت خود را با یکدیگر گذراندند!


اما باز هم طبق معمول، این خبر تکذیب شد و اعلام شد که کایلی جنر و دریک تنها دوستان معمولی با یکدیگر هستند!


آیا کایلی جنر و تراویس اسکات به یکدیگر بازخواهند گشت یا نه؟!


زمان مشخص خواهد کرد که آیا کایلی جنر و تراویس اسکات دوباره به یکدیگر بازخواهند گشت و یا برای همیشه به رابطه‌شان پایان خواهند داد… .