انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دلایل جدایی تتلو و طعمه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امیر گفته:خیلی ها میپرسن که چرا از اردلان جدا شدی... دلیلش رو میگم که همه بدونید اردلان یک هنرمند واقعی هستش که هنوز هیچ کدومتون نمیدونید که این آدم چقدر قدرت در ضمینه موسیقی داره و این کنار من بودنش باعث این می شه که چون سابقه من بیشتر هستش و من این آدم رو به جامعه موسیقی آوردم همه چیز به پای من تموم می شه و زحمتهای ایشون ندید گرفته می شه و من تصمیم گرفتم که ایشون رو تنها بذارم و از این به بعد تنها کار کنه که شما اردلان طعمه ی واقعی رو بشناشین و دیگه زحمتشو پای من نذارین و مطئنم که ایشون بدون من هم موفق خواهد بود همینو بس و هیچ خصومتی هم در کار نیست...همین!!!!!!!!
این تو پرفایل اصلی فیسبوک خود امیر بود....
ویدیوکلیپ شب هم که اخرین همکاری بین تتلو و طعمه بود (اکثر سایت ها و وبلاگ ها هم اطلاع رسانی کردند....) و....
امیدوارم دوباره با هم همکاری داشته باشند چون این حرف اصلا دلیل خوبی نیست ...
اختلاف اولشون از سر موزیک ویدیو تتل بیچاره بود.قرار بود ولنتاین پخش بشه.ولی یک هفته قبل از ولنتاین خود تتلو تو پیج رسمیش گفت به لطف بعضی دوستان این کار اماده نمی شه تا اون موقع و شاید هیچوقت اماده نشه.دو سه روز بعد از ولنتاین هم که تتلو تو همون پیج خودش گفت که آلبوم TATO کاملا کنسل و منتفی شده. موزیک ویدیو شب قراره بیاد همه تعجب کردن.چرا که گفته بودن دیگه باهم کار نمی کنن.ویدیو که اومد بیرون سعید اس جی و طعمه در پیج رسمیشون نوشتن که قسمتی که اردلان طعمه ویدیو داشته توسط سعید اس جی فیلمبرداری شده.و بعد دادن محسن باغی و ادیت شده.اگر توجه کنید کاملا واضحه(اون خانومه اصلا تو قسمت تتلو نیست) (میزی که تتلو پیشته تار عنکبوت داره ولی میزی که طعمه هست نداره) (و اون مربی حیوون ها که تو قسمت تتل هست ولی تو طعمه نیست) دیوار پشت هم تو قسمت طعمه هی جلو عقب میشه)
همه اینایی که گفتم تو پیجاشون هست برید ببینید.
توی مصاحبش با چند تا شبکه که یه چیزای دیگه ای گفت. گفت واقعا من و اون با هم مشکل داریم.
به هرحال بعد از جداييشون تتلو آهنگاش بهتر شده هااا ديگه مسخره نيست! Undecided
(03-10-2014، 18:23)رها بیاتی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
همون بهتر که جدا شدن پسره ی قدر نشناس.میگما من از یکی از دوستام شنیدم ک طعمه قبلا دزد بوده و تتلو اونو ب جایی ک هس رسونده.راسته یا ن؟؟؟Huh

نه عمو طعمه دزد تبوده ولی ولی وضعش خیلی بود بود
منتقل شد