انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر خطر ویروس کرونا را پشت‌ سر گذاشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان Smile

جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر خطر ویروس کرونا را پشت‌ سر گذاشت

جی کی رولینگ توانست با کمک تکنیک تنفسی مخصوصی ویروس کرونا را شکست دهد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر خطر ویروس کرونا را پشت‌ سر گذاشت 1
درحالی‌که جی کی رولینگ، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر (Harry Potter) در روزهای گذشته با علائم ویروس کرونا درگیر بوده، به‌تازگی خبر از پیروزی خود بر این ویروس خطرناک داده است. البته این نویسنده‌ی ۵۴ ساله هرگز برای انجام تست‌های مربوط به کووید 19 به مراکز درمانی مراجعه نکرده بود، ولی طبق صحبت‌های او تمام علائم و نشانه‌های کرونا را تجربه کرده و در نهایت توانست از راه مخصوصی بر این ویروس خطرناک غلبه کند.

به گفته‌ی رولینگ، او به‌مدت دو هفته از مشکلات تنفسی شدید و سایر علائم کووید 19 رنج می‌برده و در نهایت به پیشنهاد همسر یکی از پزشکان بیمارستان کوئین در انگلیس، از تکنیک متفاوت این پزشک برای نوعی تنفس خاص و رساندن هوا به بخش‌های عمیق ریه‌ها استفاده کرده و توسط همین روش بیماری خود را پشت‌سر گذاشته است.

بعد از اینکه رولینگ توئیتی در این زمینه نوشت و هوادارانش را در جریان سلامتی خود قرار داد، با پیام‌های زیادی از طرف آن‌ها همراه شد و نویسندگانی مثل ای. ال. جیمز نیز به او بابت شکست کرونا تبریک گفتند. پس از آن رولینگ ضمن تشکر از پیام‌های محبت‌آمیز مردم و طرفداران خود، یک‌بار دیگر به تعریف و تمجید از تکنیک موردنظر پرداخت و آن‌را روشی بدون هزینه و عوارض جانبی دانست که می‌تواند باعث بهبود اوضاع آن‌ها و عزیزان‌شان شود.

یکی دیگر از مباحثی که رولینگ به‌تازگی مطرح کرده، مخالفت او با فشار زیاد رسانه‌های اجتماعی به مردم برای آموختن مهارت‌های جدید در دوران قرنطینه بوده است. رولینگ عقیده دارد که پشت‌سر گذاشتن این روزهای سخت به‌تنهایی برای خیلی‌ها با نگرانی‌ها و مشکلات زیادی همراه است و نباید مردم را بابت مسائل دیگر نصیحت کرد:

اگر شما از آن گروه افرادی هستید که پشت‌سرهم به مردم گیر می‌دهید و آن‌ها را به‌خاطر عدم کسب مهارت‌های جدید در این روزهای قرنطینه، افرادی بدبخت و بازنده می‌نامید، شاید بهتر باشد این رفتار خود را ترک کنید. مردم درگیر گرفتاری‌های خیلی زیادی هستند که شما از آن‌ها بی‌خبر هستید.

رولینگ که پیش از این بارها در مورد افسردگی سال‌های قبل از مطرح‌شدن به‌عنوان نویسنده‌ی هری پاتر و دوران سخت زندگی خود در قالب یک مادر تنهای جویای کار صحبت کرده است، ادامه می‌دهد:

اینکه بخواهید به‌زور مردم را بابت عدم یادگیری مهارت‌ها و کارهای جدید در این دوران سرزنش کنید و آن‌ها را تنبل و بی‌انگیزه بدانید، به‌هیچ‌وجه کار جالبی نیست و فقط باعث شرمنده شدن آن‌ها می‌شود.

ما باید یاد بگیریم هرطور که احساس بهتری داریم زندگی کنیم و حس خوب زندگی را در خود تقویت کنیم و به‌این شکل بر مشکلات روحی روانی خود غلبه کنیم، نه اینکه خود را بابت تبدیل نشدن به ابرانسان‌هایی همه‌کاره سرزنش کنیم.




سپاس یادت نره Big Grin