انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران،بازیگر است.دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تاتر میباشد.در ‌کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده است.و یک گربه خانگی پسر دارد و میگوید:همیشه بلند پرواز بودم.

خانواده
پدرش شغل آزاد و مادر،خانه دار است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد.میگوید علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت

شروع شهرت
اولین بار در سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

نحوه انتخاب برای سریال پدر
برای نقش لیلا در سریال پدر حدود ۲۵۰ مفر که حتی برخی از آنها بازیگران شتاخته شده بودند تست دادم اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم.خدارا شکر توانایی های من به چشم نویسنده و کارگردان آمد.

سیل پیشنهادات جدید
بازی درخشانش در اولین تجربه باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری در سینما و تلویزیون دریافت کند.اما تصمیم گرفت به سمت تاتر و کسب تجربه برود.

بلند پروازی در زندگی
همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکی میکنم از همین رو چنین موقیعتی برایم پیش آمد؛البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به همین موقیعت میرسیدم‌.
با اتمام مدرسه در حین تحصیل در دانشگاه،تصمیم گرفتم کار تاتر را به صورت حرفه ای شروع کنم و تصور میکردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد.

ازدواج با مهدی کوشکی
خانم بازیگر در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی(بازیگر)بصورت رسمی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد.


بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر 1

امیدوارم که خوشتون اومده باشه Heart