انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لیگ فوتبال هلند نیمه تمام به پایان رسید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لیگ فوتبال هلند نیمه تمام به پایان رسید 1

با تصمیم مسئولان هلندی تمامی رویدادهای ورزشی در این کشور تا اواسط شهریور ماه تعطیل شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، با اعلام نخست وزیر هلند کلیه رویدادهای ورزشی در این کشور تا ابتدای ماه سپتامبر (۱۱ شهریور) ممنوع اعلام شد و بدین ترتیب لیگ فوتبال این کشور رسما نیمه تمام به پایان رسید.

پیش از این تمامی شهردارهای شهرهای کشور هلند نیز اعلام کرده بودند قصد ندارند که رقابت های فوتبال در این کشور را پیگیری کنند چرا که حضور تماشاگران و نیروهای امنیتی در ورزشگاه باید الزامی باشد.

با این تصمیمی که گرفته شده است، فدراسیون فوتبال هلند درصدد بررسی این موضوع است که چه تصمیمی باید برای فصل جاری رقابت ها بگیرد و این تصمیم چه سرنوشتتی برای باشگاه ها خواهد داشت. باید دید فدراسیون فوتبال هلند تصمیم به اعلام تیم قهرمان می کند یا نتایج کل فصل را باطل کرده و این فصل را در سرنوشت تیم ها لحاظ نمی‌کند.

در همین راستا یوفا در کنفرانس تلفنی خود با اعضا به آنها پیشنهاد داده که در صورت امکان مسابقات این فصل خود را به پایان برسانند اما اگر کشورهایی باشند که به دلایل بهداشتی قادر به پایان رساندن رقابت ها نیستند، یوفا ظرف سه هفته آینده راهکار تعیین رده بندی هر لیگ و انتخاب نمایندگان آنها را برای مسابقات فصل آینده باشگاهی اروپا به کشورهای عضو ابلاغ خواهد نمود. بعد از این تصمیم گفته می شود خیلی از کشورها از جمله لیگ برتر انگلایس و سری A ایتالیا قصد برگزاری بازیهای خود را دارند.