انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هیوندای سوناتای 2020 اینگونه است (+عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طراحان هیوندای تصمیم گرفته‌اند این خودرو را به جای یک سدان جعبه‌ای سنتی در قالب یک کوپه 4 در بسازند.
هیوندای قصد دارد از تمامی سوناتاهای 2020 خود در نمایشگاه خودرویی ماه آوریل در نیویورک رونمایی کند. اما ظاهرا این روزها تصاویر محصولات خودرویی زودتر از خواست خودروسازان منتشر شده و در فضای مجازی غوغا می‌کنند، سوناتاهای کوپه شکل جدید نیز از این قاعده مستثنی نیستند.



به گزارش عصر ایران به نقل از "کارباز"، متاسفانه این تصویر سوناتای جدید کیفیت چندانی ندارد، اما اولین نگاه به نمای جلو، عقب و فضای داخلی این خودرو از بازطراحی سدان معروف کره‌ای‌ها حکایت می‌کند. این تصاویر که احتمالا در فضای کارخانه گرفته شده از طراحی فریبنده و زیبای سوناتاهای جدید نسبت به اسلافش خبر می‌دهد.
هیوندای سوناتای 2020 اینگونه است (+عکس) 1
سدان‌های نسل هشتم عناصری از مدل مفهومی "لی فیل رژ" به عنوان زبان طراحی آینده این کمپانی در خود پذیرفته‌اند اما نسخه تولیدی تفاوت‌های اساسی و زیادی با نسخه مفهومی دارد. نمای روبه‌رویی خودرو به واسطه چراغ‌های LED تند و تیز و زاویه دار به نظر می‌رسد و تریم کرومی تا دریچه‌های هوای خودرو دیده می‌شود. نمای عقب سوناتای جدید شبیه هوندا سیویک از آب درآمده است و چراغ‌ها با یک نوار باریک از انتهای خودرو به هم وصلند.
هیوندای سوناتای 2020 اینگونه است (+عکس) 1
در این تصاویر برای اولین بار موفق به کشف فضای داخلی سوناتا هم هستیم که برجسته و سطح بالا از آب درآمده است.



طراحان هیوندای تصمیم گرفته‌اند این خودرو را به جای یک سدان جعبه‌ای سنتی در قالب یک کوپه 4 در بسازند.




هیوندای سوناتای 2020 اینگونه است (+عکس) 1
احتمال زیادی وجود دارد که نسل جدید این خودرو از همان مولد نسل فعلی استفاده کند. موتور 2 لیتری 4 سیلندر 245 اسب‌بخاری و همچنین نسخه‌ 2.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 185 اسب بخاری احتمالاً در این نسل حضور خواهند داشت و البته بهبود خواهند یافت. همچنین نسخه‌های 2 لیتری هیبریدی 193 اسبی و پلاگین هیبرید 202 اسب بخاری نیز ارائه خواهند شد. این خودرو در نمایشگاه 2019 نیویورک معرفی شده و کمی بعدتر وارد بازارهای جهان خواهد شد.