انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرامرزیان: از استخدام قهرمانان فقط وزارت ورزش و جوانان استقبال می کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فرامرزیان: از استخدام قهرمانان فقط وزارت ورزش و جوانان استقبال می کند 1

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان از استخدام قهرمانان استقبال کرده است و خیلی هم تلاش کردیم سایر دستگاه ها هم این همراهی را داشته باشند ولی این اتفاق در دستگاه های دیگر روند مطلوبی را نداشته است .

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در مورد استخدام قهرمان گفت: در سال گذشته حدود ٣٥ مورد قهرمان داشتیم که مراجعه کردند و همه این ٣٥ مورد تقاضای که به دستگاه ها داشتند ارسال شده اما ٢٣ مورد آن که مربوط به دستگاه خودمان بوده همه عملیاتش انجام شده و با براورد اعتبارات، ان شالله امسال از حضور آنها در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بهره مند هستیم .

فرامرزیان ادامه داد: سایر دستگاه ها با توجه به منابعشان و اینکه می توانند بپذیرند یا نه ؛ یکی دو مورد را شنیدم که رایزنی هایی را می دهند ولی سایر موارد جواب مناسبی را نداشته است.

وی در پایان افزود: استخدام قهرمانان را فقط دستگاه ما استقبال می کند به خاطر اینکه خودمان متولی آن هستیم و خیلی هم تلاش کردیم سایر دستگاه ها هم این همراهی را داشته باشند ولی این اتفاق در دستگاه های دیگر روند مطلوبی را نداشته است .