انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خودروی 2 نفره ایرانی به بازارمي‌آيد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خودروی 2 نفره ایرانی به بازارمي‌آيد 1

به گزارشCarXR.com به نقل از فارس: فريد اكبرزاده پيش از ظهر امروز در جلسه بررسي طرح‌هاي اختراعي و جديد اين شركت در اردبيل اظهار داشت: تحقيقات بر روي اين محصول آغاز شده و به نظر مي‌رسد تا ايام نوروز بتوانيم نخستين ميكرو‌كار ايراني را كه در سطح خاورميانه بي‌نظير است به بازار عرضه كنيم.



فريد اكبرزاده تصريح كرد: محصول ميكرو‌كار يك خودروي كوچك دو نفره داخل شهري است كه با مزايايي از قبيل مصرف كم، آلايندگي پايين و حداكثر سرعت 80 كيلومتر در ساعت امكان جابه‌جايي آسان و ارزان را در داخل شهر فراهم مي‌كند.



وي به ديگر محصولات توليدي اين شركت اشاره كرد و گفت: نرم‌افزارهاي دياگ (قطعه‌اي از خودرو)، دانلودر اي‌‌سي‌يو ماشين و... از ديگر اختراعات شركت APK است.



اكبرزاده اظهار داشت: مجموعه فعاليت‌هايي كه در شركت APK اردبيل انجام مي‌شود بر اين اساس است كه حاصل كار نخبگان كشور را به بار نشانده و از آن حيث يك مزيت نسبي براي كشور به عنوان يك دانش فني جديد ايجاد كرده است.



وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر دوگانه‌سوز كردن خودروها با نفت از فعاليت‌هاي عمده شركت است كه در راستاي صنعتي‌سازي اختراعات اين عمل انجام شده و محصول آن وارد بازار شده است.



مجري طرح نفت‌سوز كردن خودروها در كشور در مورد اشتغال‌زايي خودروهاي دوگانه‌سوز با نفت گفت: با توليد خودروهاي دوگانه‌سوز با نفت 3 هزار نفر از جوانان ما صاحب شغل مي‌شوند.



مديرعامل‌ شركت APK افزود: هم‌اكنون 50 دستگاه از اين اختراع صنعتي بر روي خودروها نصب شده و با تست كامل اين اختراع مرغوبيت و كيفيت آن ثابت شده است.



وي اظهار داشت: در نظر داريم با توليد انبوه اين محصول جايگاه كشوري خود را نيز تثبيت كرده و در كنار آن اختراعات ديگري را نيز وارد بازار مي‌كنيم.



اكبرزاده گفت: در حال حاضر هشت استان كشور نمايندگي نصب اين سيستم را دريافت كرده‌اند و محصول ما به طور مستمر براي آنها ارسال و نصب انجام مي‌شود.



مجري طرح نفت‌سوز كردن خودروها در كشور خاطرنشان كرد: هم‌اكنون در حال توليد انبوه و ارسال اين سيستم به استان‌هاي داراي نمايندگي هستيم و مي‌توان ادعا داشت كار با سرعت، دقت و كيفيت مناسب به پيش مي‌رود.



وي در بخش ديگري از سخنان خود اقبال عمومي از اين محصول توليد شده را يادآور شد و گفت: در حالي كه همه استان‌ها مايل به پذيرش نمايندگي سيستم دوگانه سوز كردن خودروها بودند اما به دليل برخي مخالفت‌ها از سوي مسئولان اين استان‌ها منتظر مشاهده نتيجه مطلوب هستند كه اميدواريم با اين روند صعودي توليد استقبال به طرح چشمگيري افزايش يابد.



اكبرزاده با اشاره به اين‌كه در بخش اداري شركت APK، 50 نفر به طور مستقيم مشغول به كار هستند، افزود: علاوه بر آن در كارگاه‌ها و كارخانه‌ها نيز قطعات اين سيستم توليد مي‌شود و اشتغال‌زايي غير‌مستقيم نيز به تعداد 80 تا 90 نفر ايجاد كرده است.



مجري طرح نفت‌سوز كردن خودروها در كشور اظهار داشت: با اين عمل شركت APK، واحدهاي توليدي كه رو به بر شكستگي و خارج شدن از چرخه توليد بودند مجدداً مشغول كار شده و واحدهاي توليدي قطعات اين سيستم با استخدام كارگران متعدد با مجموعه كامل در حال فعاليت هستند.