انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دیزنی انیمیشن هرکول را به‌شکل یک فیلم لایو اکشن بازسازی می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان Smile


دیزنی انیمیشن هرکول را به‌شکل یک فیلم لایو اکشن بازسازی می‌کند

شرکت دیزنی یک فیلم لایو-اکشن براساس انیمیشن Hercules در دست ساخت دارد که برادران روسو تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیزنی انیمیشن هرکول را به‌شکل یک فیلم لایو اکشن بازسازی می‌کند 1
در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی می‌خواهد با تولید یک فیلم لایو-اکشن تازه باری دیگر هرکول را از فرش به عرش برساند. ظاهراً دیزنی برادران روسو، کارگردانان فیلم‌های Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) وAvengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) را برای تهیه‌کنندگی این فیلم لایو-اکشن در نظر گرفته است که یک بازسازی از انیمیشن Hercules (هرکول) به‌حساب می‌آید. براساس گزارش هالیوودریپورتر، دیوید کالاهام که بیشتر برای نویسندگی فیلم‌های Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه) و The Expendable(بی‌مصرف‌ها) شناخته می‌شود، فیلمنامه‌ی فیلم «هرکول» را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و برادران روسو نیز از طرف شرکت فیلمسازی خود تولید آن را انجام می‌دهند.

باعنایت‌به اینکه این پروژه در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، هنوز هیچ کارگردانی برای آن انتخاب نشده است و در آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه خواهیم بود. این فیلم لایو-اکشن هنوز به مرحله‌ی انتخاب بازیگران نیز نرسیده است و نمی‌دانیم که در نهایت چه کسانی در آن نقش‌آفرینی خواهند کرد. تیت داناوان، جاش کیتون، دنی دویتو، جیمز وودز، سوزان ایگن، ریپ تورن، باب‌کت گولدث‌ویت، هال هالبروک،آماندا پلامر، پال شفر، جیم کامینگز، وین نایت، کیث دیوید، چارلتون هستون و فرانک ولکر از صداپیشگان انیمیشن «هرکول» بودند که در سال ۱۹۹۷ شاهد اکرانش بودیم. این انیمیشن که ران کلمنتس و جان ماسکر سکان هدایت آن را در دست داشتند، با بودجه‌ی ۸۵ میلیون دلاری توانست ۲۵۲.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد و سود خوبی را نصیب سازندگان کند.

هنوز معلوم نیست که فیلم Hercules درست مانند انیمیشن اصلی اثری موزیکال خواهد بود یا خیر، اما باتوجه‌به اینکه دیو کالاهام وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه را برعهده دارد، انتظار می‌رود که در آن شاهد صحنه‌های اکشن باشیم. شرکت دیزنی پس از موفقیت فیلمBeauty and the Beast (دیو و دلبر) در سال ۲۰۱۷ به بازسازی و تولید دنباله‌ی انیمشن‌های کلاسیک خود روی آورد. فیلم جنایی-درام Cherry (چری) پروژه‌ی بعدی برادران روسو خواهد بود که با اقتباس از رمانی با همین نام نوشته‌ی نیکو واکر ساخته می‌شود. این فیلم داستان واقعی یک پزشک سابق ارتش آمریکا را روایت می‌کند که زندگینامه‌ی خودش را به رشته‌ی تحریر درآورده است. برادران روسو اخیراً تهیه‌کنندگی فیلم Extraction (استخراج) را برای نتفلیکس انجام دادند که کریس همسورث، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی را در گروه بازیگرانش داشت.



سپاس یادت نره Big Grin