انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فراری به سبک کالیفرنیا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فراری Ferrari‏ از کارخانه های سازنده خودرو در ایتالیا است. این کمپانی تحت مالکیت کمپانی فیات می‌باشد. خودروهای این کمپانی به اصطلاح ابَرخودرو هستند و از سرعت و قیمت بالایی برخوردارند.

سریعترین مدل این کمپانی F50 GT1 است که قادر است با ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.



کمپانی فراری توسط انزو فراری پایه گذاری شد و در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می‌نمود فراری معروف به اسب رام نشدنی ایتالیایی‌ها است. داشتن یکی از آنها آرزوی خیلی‌ها می‌باشد. این کمپانی در مسابقات اتوموبیل رانی فورمول یک هم بسیار معروف است و خودروهای مخصوص فورمول یک هم تولید می‌کند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://aradcar.ir/images/Ferrari-California.jpgفراری کالیفرنیا

فراری از مدل 2012 کالیفرنیا که خودرویی سبک تر و با قدرت بیشتر است، رونمایی کرد. ورژن جدید فراری کالیفرنیا قرار است به طور رسمی در نمایشگاه موتور ژنو رونمایی شود. این مدل جدید که در حال حاضر مراحل تولید را طی می کند 30 کیلو گرم سبک تر از مدل قبلی خود است.


استفاده از جدیدترین تکنولوژی های ساخت آلومینیمی در شاسی این خودرو منجر به این کاهش وزن شده است. البته مسئولان فراری تاکید کرده اند که این کاهش وزن نه تنها از قدرت و عملکرد این خودرو مدل کالیفرنیا نکاسته است بلکه باعث افزایش کارایی این خودرو نیز شده است.

موتور این خودرو 490 اسب بخار قدرت دارد و نهایت گشتاور آن با دور موتور rpm 5.000،505 نیوتون متر است. این خودرو قادر است در 3.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر شتاب بگیرد.