انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سرگرمی تیلور در قرنطینه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرگرمی تیلور در قرنطینه 1


تیلور چند روز پیش در طی مصاحبه ای گفت که یکی از کارهایی که توی قرنطینه انجام میده کتاب خوندنه. توی این پست قراره لیستی از کتاب های مورد علاقه ی تيلور رو براتون بزاریم .

سرگرمی تیلور در قرنطینه 1

1 . گتسبی بزرگ نويسنده : اسکات فیتز جرالد


اسکات فیتز جرالد یکی از نویسنده های موردعلاقه ی تيلوره . جالبه بدونید تیلور از کتاب گتسبی بزرگ برای نوشتن آهنگ Don ' t Blame me و This is why we can ' t Have nice things الهام گرفته

خلاصه داستان : نیک کراوی از اهالی غرب میانه آمریکاست و برای ادامه زندگی به ساحل شرقی آمریکا آمده است . نیک در همسایگی فردی به نام جی کتسبی زندگی جدید خود را در غرب آغاز می کند . کتسبي بسیار ثروتمند است و بخاطر مهمانی های باشکوهی که در خانه اش برگزار میکند مشهور است . هیچکس چیزی از گذشته ی کتسبی نمیداند تا این که یک روز . . .

سرگرمی تیلور در قرنطینه 1

2_ خطای ستارگان بخت ما نويسنده : جان گرین جان گرین

هم یکی دیگه از نویسنده های مورعلاقه ی تيلوره و اتفاقا جان کرین خودش هم طرفدار تيلوره و گفته حین ساخت فیلم Paper Towns همش به آلبوم ۱۹۸۹ گوش میداده فیلم این کتاب هم وجود داره و تیلور گفته موقع دیدنش گریه کرده

خلاصه داستان : هزل كريس لنکستر شانزده ساله سه سال است که از سرطان رنج می برد . به توصيه والدينش به جمع گروهی میپیوندد که در آن کودکان سرطانی شرکت دارند . در آنجا با آگوستوس واترز آشنا میشود . این دو اوقات زیادی را با هم می گذرانند و روابطشان به مرور نزدیکتر میشود اما هیزل سعی میکند آگوستوس رو از خود دور نگه دارد زیرا . . .


3. هری پاتر نويسنده : جی کی رولینگ                        
واقعا کسی هست این کتاب رو دوست نداشته باشه ؟ تيلور هم یکی از طرفدارای هری پاتره و قبلا گفته بود که وقتی تست داده توی گروه گریفیندور افتاده .

خلاصه داستان : داستان پیرامون کودک یتیم یازده ساله ای به نام هری پاتر که یک جادوگر است می باشد ، که در دنیای معمولی در کنار خاله وشوهر خاله و پسر خاله اش زندگی میکند . هری از قدرت و توانایی خود خبر ندارد تا این که یک روز نامه ای از یک مدرسه ی جادوگری دریافت میکند . . .

سرگرمی تیلور در قرنطینه 1
4_دختر گمشده نويسنده : كيليان فيلين

این کتاب یکی دیگه از کتاب های مورد علاقه ی تيلوره و خيليا میگن که تيلور از این کتاب توی ساخت موزیک ویدیوی Blank Space هم الهام گرفته

خلاصه داستان :  در یک روز کرم تابستانی در شهر کارتاژ در ایالت میسوری ، قرار است پنجمین سالگرد ازدواج نیک و ایمی دون جشن گرفته شود . تا این که ناگهان همسر باهوش و زيبای نیک ناپدید میشود . عجیب ترین قسمت ماجرا اینجاست که نیک که در نظر بقیه همسر خیلی خوبی است کار خاصی انجام نمیدهد .

امیدوارم شما هم وقت های ارزشمند خودتونو اینجوری سپری کنید کتاب بخونین درس بخونین فلش بیاین Big Grin
تا یه تاپیک دیگه از تیلور بای