انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی نسرین جواد زاده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

با ظهور سریال های ترکی و نقش آفرینی بازیگران ترک در این سریال ها و فیلم ها بر آن شدیم که این بازیگران را در دنیای واقعی هم بشناسیم و با آنها آشنا شویم. بنابراین نوبت به بازیگر بسیار زیبا و جذاب دیگری رسید به نام نسرین جواد زاده. این بازیگر به دلیل اسم نسرین جواد زاده در نگاه اول به نظر می رسد که ایرانی باشد ولی باید خاطر نشان کنیم که نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade ایرانی نیست. با چارگوشه همراه باشید تا بیشتر با این بازیگر خوش سیما آشنا شوید.

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade متولد ۳۰ ام جولای ۱۹۸۲ است. او  در شهر باکو کشور آذربایجان به دنیا آمده است و تا سن ۱۱ سالگی در آذربایجان زندگی کرده است. اما به دلایلی سال ۱۹۹۳ با خانواده خود به ترکیه مهارجرت کرده است و مقیم ترکیه شد.



نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade بازیگری بیسار فعال و کوشا است. او به چهار زبان زنده دنیا ترکی، روسی،انگلیسی و فرانسه مسلط است. نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade علاوه بر پیشه بازیگری در سایر حرفه ها هم فعال است. او فیلم ساز و طراح لباس هم هست و خودش  لباس هایی که در مراسمات می پوشد را طراحی می کند.

تحصیلات نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade تحصیلات خود را در دوره راهنمایی (SECONDARY SCHOOL) در مدرسه Özel Bilgi Lisesi  منطقه شیشلی ترکیه به پایان رساند. او همزمان در باشگاه DRAMA CLUB نیز عضو شد. او بعد از دوره راهنمایی یکی از اعضای باشگاه دراما کلاب شد.

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade تحصیلات عالی خود را در دانشگاه مرمره ترکیه در رشته سینما و تلویزیون دانشکده هنرهای عالی ادامه داد و بعد از فارغ التحصیلی وارد دنیای سینما و تلویزیون شد.

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

فعالیت هنری نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

در این حین نسرین جواد زاده Nesrin Cavadzade توانست ۵ فیلم کوتاه بسازد که در شبکه های محلی پخش شود و در جشنواره های بین المللی  شرکت کند و بتواند چندین جایزه هم ببرد. از بهترین فیلم های کوتاه او می توان به  Berlinale Talent Campus اشاره کرد که توانسته است چندین جایزه را از آن خود کند.

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade اولین فعالیت خود را به عنوان یک بازیگر در سال ۲۰۰۳ و در فیلم راه رفتن روی آب در نقش همسر ابراهیم، اجرا کرد. نسرین جواد زاده Nesrin Cavadzade در سال ۲۰۰۷ در فیلم هشت روز دیلبر به عنوان کارکتر اصلی یعنی دیلبر نقش ایفا کرد. او در این فیلم با بازی خود توانست به موفقیت کلانی دست یابد. وی در فیلم هشت روز دیلبر، سه جایزه با عنوان بهترین بازیگر نقش زن در سه جشنواره را به خود اختصاص داد.

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade اکنون در فیلم Ask Tesadüfleri Sever 2 مشغول به بازی است که در سال ۲۰۲۰ به اکران خواهد رسید. خانم نسرین جواد زاده علاوه بر فیلم سینمایی در سریال هم به نقش آفرینی پرداخته است. او اولین سریال تلویزیونی خود را در سال ۲۰۰۶ در نقش سونا سریال بدون سقف THE ROOFLESS نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

دیگر سریال های نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade می توان به دختری با شال قرمز، افسانه ها، فی، و سیب ممنوعه اشاره کرد. او در سریال سیب ممنوعه با بازیگران مطرح صنعت سینمای ترکیه همانند اونور تونا، طلعت بولوت، ادا اجه، سودا ارگجی و شوال سام هم بازی شده است. او در سریال سیب ممنوعه در نقش یک زن زیبا و پرمدعا به نام شاهیکا اکینجی ظاهر می شود.

قد، وزن و ویژیگی های ظاهری نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

نسرین جواد زاده Nesrin Cavadzade بازیگر جوان، جذاب، خوش سیمای ترک بسیاری از توجه ها را به خودش جلب کرده است. او با قد ۱۷۰ سانتی متری و وزن ۵۰ کیلوگرم اندامی جذاب و زیبا دارد. تیپ بدنی او ساعت شنی است. البته بخاطر وزن کم او انتقاداتی به وی وارد شده است.

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

ولی نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade به این انتقادات جواب داده است و گفته است که: “برای کسانی که نگران ابروهای کلفت و لاغر بودنم هستند خبری دارم؛ ابروهایم را بر نمی دارم و وزنم را بیشتر نمی کنم. میبوسمتون.”

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade و ۵۱ امین جشنواره جهانی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا در ترکیه

در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا ۱۲ فیلم با یکدیگر به رقابت پرداختند که فیلم کوزو (THE KUZU) به کارگردانی ” کوتلوغ آتامان ” به عنوان بهترین فیلم جشنواره معرفی شد.  نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade، هنرمند اهل آذربایجان شمالی به عنوان بهترین بازیگر زن فیلم انتخاب شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پرتقال طلایی THE GOLDEN ORANGE را دریافت کرد.

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

لازم به ذکر است که جشنواره پرتقال طلایی یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم در اروپا و آسیا می باشد که هر ساله در آنتالیای ترکیه برگزار می گردد. جشنواره پرتقال طلایی ابتدا به صورت داخلی برگزار می گردید که از سال ۲۰۰۵ بخش فیلم های خارجی و جهانی نیز به آن اضافه شد.

روابط عاطفی نسرین جواد زاده Nesrin Cavadzade

با توجه به اظلاعات موجود نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade مجرد است و اطلاع موثقی از گذشته روابط عاطفی او در دسترس نیست.

برج فلکی نسرین جواد زاده Nesrin Cavadzade

علامت برج فلکی نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade لئو (شیر) هست. از خصوصیات زنان لئو می شود به خلاق بودن، حمایت کننده، زیبایی، ظاهر زیبا، جذاب اشاره کرد.

صفحه اینستاگرام جواد نسرین زاده Nesrin Cavadzade

نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرم حضور بسیار فعالی دارد. نشانی صفحه اینستاگرام نسرین جوادزاده

Nesrin.cajadzade@

صفحه شخصی اینستاگرام او در حاضر نزدیک به ۱٫۶ میلیون نفر مخاطب (دنبال کننده) دارد که با توجه به فعالیت های اخیر او و حضور پررنگش این عدد به زودی افزایش خواهد یافت.




فیلم نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

۲۰۰۳    Walk on Water

۲۰۰۶    The Market: A Tale of Trade

۲۰۰۶    Gitmek: My Marlon and Brando

۲۰۰۷    Dilber’s Eight Days

۲۰۰۹    The Pain

۲۰۱۱    To Better Days

۲۰۱۲    In Flames

۲۰۱۲    Take A Deep Beath (Short film)

۲۰۱۴    Song of My Mother

۲۰۱۴    The Lamb

۲۰۱۵    The Last Letter

۲۰۱۵    The Legend of Tamir Zakayev

۲۰۱۸    The Uncovering

۲۰۲۰    Ask Tesadüfleri Sever 2

سریال های نسرین جوادزاده Nesrin Cavadzade

۲۰۰۶    The Roofless

۲۰۱۰    Samanyolu

۲۰۱۲    The Girl with the Red Scarf

۲۰۱۲    Ağır Roman Yeni Dünya

۲۰۱۳    Görüş Günü Kadınları

۲۰۱۴    Küçük Ağa

۲۰۱۵    Legends

۲۰۱۶Y   üzyillik Mühür

۲۰۱۶    Kış Güneşi

۲۰۱۷    Fi             Alara

۲۰۱۷-۲۰۱۸       Our Story

۲۰۱۹    Altin Tepsi

۲۰۱۹    Forbidden Apple

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1

بیوگرافی نسرین جواد زاده 1