انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ بازی Warframe تاخیر خورد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ بازی Warframe تاخیر خورد 1

در جریان یک کنفرانس آنلاین، استودیوی دیجیتال اکستریمز (Digital Extreme) اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی به‌روزرسان بزرگ بازی Warframe که تحت عنوان Duviri Paradox شناخته می‌شود، با تاخیر مواجه خواهد شد.
متاسفانه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بر صنعت بازی‌های ویدئویی نیز اثر گذاشته است و طبق اعلام استودیوی دیجیتال اکستریمز، آن‌ها نیز ادامه‌ی روند کاری خود را از خانه دنبال می‌کنند و به همین علت با مشکلاتی مواجه شده‌اند. با وجود لغو شدن رویدادهای زنده‌ای که برای بازی‌بازان برگزار می‌شدند، توسعه‌دهندگان برای اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های خود میزبان جریان‌های زنده و رویداد‌های آنلاین هستند.
استودیوی دیجیتال اکستریمز در ابتدای سال ۲۰۱۹ از به‌روزرسانی بزرگ Duviri Paradox رونمایی کرد. این به‌روزرسان دنیایی عظیم و باز را در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. در جریان کنفرانس زنده‌ای که تیم توسعه‌دهنده‌ی این به‌روزرسان داشتند، تصمیم بر این شد که تاریخ عرضه‌ی Duviri Paradox تا حدود سه ماه دیگر به تاخیر افتد.
در جریان کنفرانس زنده‌ی دیجیتال اکستریمز تأیید شد که به‌روزرسان‌های بعدی بزرگ بازی Warframe به نام‌های Nightwave: Season 3 و The Deadlock Protocol برای منتشر شدن در ماه‌های مه و ژوئن برنامه‌ریزی شده‌اند. پس از لغو شدن رویداد تنوکان ۲۰۲۰ (TennoCon 2020)، استودیوی دیجیتال اکستریمز اعلام داشت که عرضه‌ی به‌روزرسان Duviri Paradox با تاخیر مواجه خواهد شد و آن‌ها در حال حاضر برروی توسعه‌ی به‌روزرسان New War تمرکز کرده‌اند. این اقدامات به علت دورکاری از خانه و محدودیت منابع و امکانات الزامی به نظر می‌رسند.
هم‌اکنون عنوان Warframe به صورت رایگان برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.