انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 《 تـصور ما از کاربران فلشخـور 》
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خیلی مقاومت کردم که کامنت ندم ولی حوصله م سر رفته میخام به یچی بپرم ): من با این پست کاملا مخالفم. مخالفم میمونم اولا که تو مجازی هیشکیو نمیشه شناخت مثلا من خودم اون چیزی که اینجا هستم ۲٪ چیزی که واقعا هستم هم نیست کلا یه بعد دیگه ای از منه . حالا چطور میشه افراد رو پشت این نقاب مجازی شناخت ): یچیز مجازی خیلی چرک . تو این پستم که فقط مثل اینکه باید تعریف کرد . تو عالی ای تو مهربونی فوق العاده دلسوزی اصلا حاجی بهترینی مهدیاری . خو اینکه نمیشه طرفم فکر میکنه اوو چه دوستای خوبی دارم تو مجااازی بعد یه روز تو واقعیت به خودش میاد میبینه هیشکی دور و ورش نیست . هیشکی دیگه نیست بهش بگه بهترینی دوست دارم عزیزم. هیشکی نیست واسش اموجی بوس با قلب بفرسته .میفهمه که خوب و مهربون و دلسوز و صادق و صبور و منطقی و بااحساس بودن به دردش نمیخوره و خیلی جاها باید بد و زشت و نامرد و غیرمنطقی و دروغگو و مسئولیت ناپذیر و هوچی گر و بد اخلاق باشه اونجاست که به خودش میاد و میبینه همیشه مثل مجازی نیست اونجاست که بالاخره میاد بیرون از اون دنیای خوشگلش شایدم میاد اینجا بد بودنش تو واقعیت رو با خوب بودنش تو مجازی جبران کنه شایدم همه اینارو میدونه و باز هم به نقش بازی کردن ادامه میده اونقدر که اگه یه نفر واقعا تو مجازی خودش باشه طرد میشه و حتی تو این پرسوی مجازی هم نمیتونه یه دوست داشته باشه شایدم اینجا رو سنگر خودش در مقابل دردهای واقعی میدونه و میخاد با بزرگ کردن شخصیتش تو مجازی (خودش باشه) 
اصلا بیخیال بیاین مجازی باشیم ):

اها باید درباره هم نظر بدم : تو خیلی گُلی ..


میفهمم حرفتو، و با یه قسمتاییش موافقم.

در رابطه با اینکه تو مجازی هیچکس رو نمیشه شناخت. اصلا مگه تو واقعی کسی رو میشه شناخت؟ اینجام که دیگه بدتر. ولی توی عنوان تاپیک نوشته "تصور". یعنی صرفا بر اساس یه سری حرفا و رفتاراشون اینجا و اصلا اون قدری که فکر میکنی جدی نیست. 

من خودمم از اول هدفم نبود که اینجا فقط قربون صدقه هم بریم و توی بوس و قلب خلاصش کنیم. هیچ مانعی وجود نداره اگه کسی بخواد انتقاد کنه، بگه مثلا فلانی تو خیلی احمقی به فلان دلیل! دمشم گرم که رو بازی میکنه! 

منم میدونم که تنهایی اینطوری نیس که با مجازی پُر بشه، اینطوری نیس که آدمارو جمع کنی دور و برِ خودت و خوشحال باشی و دیگه تنها نباشی. کما اینکه تو جمع نزدیک ترین رفیقاهم تنهایی از بین نرفته. ولی من همه ی حرفم اینه که، اگه این پست قرار باشه ذره ای حال خوب به روزای کسی تزریق کنه، خب چرا دریغش کنیم ازش؟

و باور کن، ما همینجا هم کم هوچی گری و دروغگویی و غیر منطقی بودن و نامردی ندیدیم.
نه اینکه فقط دیگران باشنا، خودمونم کم هوچی گر و دروغگو و غیرمنطقی و نامرد نبودیم. ((:
برای همین با این که مدام آدمارو به "خوب" با "بد" دسته بندی کردی موافق نیستم .. غیر از اینه که هممون یه تلفیقی هستیم از هردو؟ نه کسی اون فرشته ی مهربون خوش اخلاق همه چی تموم و بی نقصه، نه کسی اون آدم بی رحم سنگدل اه اه و پیف پیف.
هیچ کس سفید سفید یا سیاه سیاه نیست. هممون خاکستری ایم. بسته به شرایط هم تیره روشن بودنمون فرق میکنه ..

و راجع به اینکه گفتی هیچکس خود واقعیش رو نشون نمیده و اگه بده طرد میشه.
اتفاقا به نظر من این بیشتر مشکل دنیای واقعیه تا مجازی، توی مجازی تو مثلا برو تو*یتر رو ببین. ببین همه چقدر خودشونن بدون ترس از قضاوت شدن. ببین چقدر خود واقعی همدیگرو بیشتر میپذیریم اونجا. اینجا هم تا حدودی همینه داستانش. اینکه خودت باشی و نقش بازی نکنی، تا وقتی که به بقیه اسیبی نرسونه، خیلیم جذاب و دوست داشتنیه و من خودم به شخصه قول میدم که بپذیرمش و طردش نکنم. چون غیر از اینه که هممون کلی چاله چوله داریم توی شخصیتمون؟ من خودم به همه ی عیبا و ضعفای شخصیتیم واقفم و هیچوقت سعی نکردم پنهانشون کنم. از کس دیگه ای هم انتظار ندارم جلوم بی نقص و پرفکت باشه، چون ته تهش جان لجند میفرماید: 

Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections

اینجاهم، یه بخش بزرگیش که صرفا برای فان و سرگرمیه، یه بخشیش برای اون حس خوبی که بالاتر توضیح دادم و یه بخشیش هم برای انتقاد و شفاف سازی. 
خلاصه که مرسی از نظرت، ببخشید اگه خیلی طولانی جواب دادم و باز رفتم بالا منبر.  
و مخالف نباش و مخالف نمون بابااا، مارو دور ننداز. XD
خب !
طبق معمول ! شناخت زیادی ندارم ..
تنها شخصی هست که من از هون سالهای اول خود واقعشیو میدیدم ..
ینی به عنوان اگه شخصیت اصلیش یه حسابدار ساده شرکت بود ، حتی لباس مبدل میپوشید و رئیس جمهور میشد و خیلیا باورش میکردن ولی من باز همون حسابدار میدیدمش ، خود واقعیشو (امیدوارم منظورم رو رسونده باشم).
و اینکه ، انسان سیاست داریه،سیاست شخصت اصلیش رو تشکیل میده ، و من از اینجور افراد کاملا متنفرم . "یه جمله ای هست که میگه کسی نمیتونه همرو خیلی خوشحال و راضی کننده نگهداره مگر اینکه چیزی کثیفی به اسم سیاست و دورویی در وجودش باشه" همین جمله و دیدن افرادی که واقعا طبق همنین قاعده عمل میکنن باعث شد افرادی که کمی سیاست داشته باشن ازشون دوری کنم و همچنین متنفر باشم.(منظورم به شخص ایشون نبود این جمله،منظورم این بود که بابت این جمله از سیاست خوشم نمیاد)
دوست مجازی خوبی هست ! اما هنوز شخصیتش توی فضای مجازی به اصطلاح پنهانه حتی کوچیکترین چیزها ، حتی دوست های نزدیک مجازیشم از ساده ترین چیزهاش خبر ندارن ، این نکته به خودش و افرادی که باهاش در ارتباطن مربوط میشه ، در کل منم از افرادی که انقدر شخصیتشون رو پنهان میکنن و به اصطلاح بعد از پرسش ساده ترین چیزها مثل رشته تحصیلی به کوچه علی چپ میزنن و اما با چرب زبونی زیر و بم تورو در میارن بدم میاد ..
تو اکثر چیزها یه پیش زمینه ای داره ، چیزیم بلد نباشه سخت میگه بلد نیستم در به در دنبال جواب سوال میگرده، این خوبه،برای کسایی که اون جور که باید ببینش نمیبینن ولی بعضیا ک اونجور که باید میبیننش این کارش خیلی چیپ به نظر میرسه .. نکته مثبتیه این که میگرده دنبال راه حل و... ولی فروتنی و گفتن اینکه بلد نیستم رو بیشتر میپسندم !
با کمترین چیزها بهترین استفاده رو میکنه ! درک و فهمش بالاست ، چیزی که باید اکثر انسان های الان داشته باشن تا زندگی ماها نرمال تر بشه ..
و اینکه برای اینکه با همه نوع تیپ جماعت سازگار باشه سعی میکنه از علایقشون تجربه به دست بیاره ، یارو سیگاریه ،یارو مشروبیه،یارو درس خونه،یارو فوتبالیسته و... سعی میکنه به هر زحمتی شده ی چیزی داشته باشه تا کم نیاره جلوشون ، نکته خوبیه اما اندازه خود بودن بهتره و حس میکنم این بخش آزارش بده،زمانی که با یکی رو به رو بشه و اطلاعاتی یا به اصطلاح سلاحی برای جنگ با اون نداشته باشه .
جاه طلب !
مغرور !
خیلی باهوشه ، واسه افرادی که خوب نشناسنش ، اما کسی که بشناستش ، باهوش بودنش مثل این میمونه که زیر نقاب شیشه ای نقش بازی کنه !(توصیه،نذار کسی بشناستت، اون موقع قدرت اجتماعی خودت کم میشه). و وقتی کسی بشناستش راحت تو هر زمینه میتونه شکستش بده !
خلاقیتش هاش خوبه ف بهش میخوره یه دیزانر باشه !
و " اگه یه مشاور شاه بود در دوران قدیم راحت میتونست با استفاده از اطرافیان یه شاه رو برکنار کنه " و این جمله رو سخت میتونین درک کنید.
و پرستیژ مدیریت درش هم خیلی بالاست.
و اینم اضافه کنم که هرجا هست موفق باشه و سلامت باشه !

تصور و برداشت چکیده مثبت منفی و علایق من از ایشون.
از طرف رها:
سلام.
اول از همه تشکر می‌کنم از تمام دوستانی که نظراتشون رو بیان کردند.

صنم : خیلی ممنونم از نظرت و لطفی که داری نسبت بهم ♡
در مورد بخشی که گفتی "منطقی و از اونایی که میشه بهشون تکیه کرد"
میشه گفت درست بود. دوست دارم در مواقعی که اطرافیانم با مشکلی مواجه میشن (که انشالله هیچوقت پیش نیاد) پشتشون باشم و راهنمایی کنم.
و اینکه .. خوشحالم که دوستی مثل تو دارم ♡

فرهان : اول از همه اینکه ، چش و چال ما شمایی ولاغیررر (((:
در مورد احساساتم گفتی : آره دیگه کاملاً خودمو نشون دادم ، توهم نگران نباش (امضامو که یادته؟)
جملات قشنگم به کسایی میگم که لیاقتش رو دارن.
ماهم دوست داریم ♡

فاطیما : مرسی از نظرت .
با اینکه کلی داشتی میخندیدی میگفتی رویایی نوشتم .
مصمم رو واقعاً هستم .. تا بدست نیارم دست نمیکشم.
با معرفت رو خودم نمیدونم ، ولی دوستام همیشه میگن بهم.
در مورد برنامه ریزی هات کاملاً پایته‌م !
دوست دارم ♡


نفس : مرسی از نظرت عزیزم .
حس اعتماد نمیدونم به چه علته ولی واقعاً بله مورد اعتمادم .. چه در مورد راز و چه مباحث دیگه.
صبور هستم توی موضوعی که ارزش صبر داشته باشه ، وگرنه مباحث پیش پا افتاده خیلییی کم طاقتم .
منم خیلی دوست دارم ♡
همچنین توهم موفق باشی مهربون.


مهسا : سلام بر عزیز دل خواهر (((:
خیلی قشنگه حسی که خودمم نسبت به تو دارم دقیقاً همینطوره غیرقابل توصیف.
پس واقعاً دل به دل راه داره ..
دورو برت بگردم و این داستانا ♡

در مورد این بخش از حرفهات : " حس میکنم همون فردیه که میتونم همه حرفامو بدون هیچ نگرانی بهش بگم "

درست حس میکنی ، درواقع هر حرفی که به من بزنی شخصی و اینا ، تا ابد بین خودمون میمونه .. حتی اگر روزی به دلایلی دوستی ما بهم بخوره !

مهربون نسبت به دوستا و آشنایان کاملا درست. حمایت هم بله تا جایی که بتونم و کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم.

منم خیلی دلتنگتم جانِ دلم .. ♡ و دوست دارم.


امیر : مرسی از نظرت و اینکه رک نظرتو گفتی .
درسته اولش از نظرم خیلی تند بود به طوری که انگار همراه با احساس نفرت نوشته شده بود و ناراحت شدم ، ولی بعدش فکر کردم یه جاهایی رو درست گفتی و یه سری جاهارو زیاده روی کردی !

در مورد سیاست درسته من کلاً سیاست دارم توی روابطم.
بلدم چطور رفتار کنم .. نمیگم همیشه در جهت منافع خودم ازش استفاده میکنم ولی بیشتر وقتا چرا ! ( اصلاً خوب نیست)
اما خوشحال و راضی نگه داشتنِ "همه" برام اهمیت نداره .. حتی خیلی وقتا کسایی که برام سود داشتن رو کوبیدم.
خیلی وقتا دوستامو کوبیدم .. (نمیگم کار درستیه) ولی فکر نمیکنم ۲ رو باشم ! با طرف خوب بودم که بودم .. نبودمم از رفتارم باهاش مشخص میشه.

در مورد گُنگ بودنم راستش خوشم نمیاد آدما زیاد سرک بکشن تو زندگیم ، نه تنها تو دنیای مجازی بلکه حقیقی هم به همین شکلم .
من اتفاقاً اصلا نشده تو زندگی کسی دخالت کنم و با ترفند های مختلف بخوام از زبونش (در مورد زندگیش و خودش) حرف بکشم ..
این دلیل بر این نمیشه که کنجکاو نباشم ، به شدت کنجکاوم . اما معمولاً اون طرف من یه چیزی بهش میگم ، متقابلا در همون حیطه باهام صحبت میکنه .

اونجایی که گفتی چیزی رو بلد نباشه سخت میگه بلد نیستم قشنگ یادمه در مورد چی داری حرف میزنی . طراحی لوگو و این چیزا بود فکر کنم
آره درواقع وقتی یکی ازم یه کاری رو بخواد (خصوصاً شخصی که براش ارزش و احترام زیادی قائلم ) سخت میتونم بگم بلدش نیستم ! کلی به خودم زحمت میدم تا توی تایم کوتاه بتونم یاد بگیرم اون چیزی که خواسته رو ! شاید فکر کنی بخش عظیمش به علت غروره .. قبول دارم غرور دارم در صورتی که  هندونه هم زیر بغلم گذاشته باشن !! ولی بیشتر از غرور اون حس دوست داشتن و ارزش به طرف مقابل باعث میشه نتونم به راحتی بگم " بلد نیستم " و به خودم سختی میدم تا انجامش بدم.
تو فکر میکنی ویژگیه بدیه چون این فداکاری ( همین صرف وقت برای دیگران) رو در نظر‌ نمیگیری و فقط به بخش غرورش توجه میکنی.
در مورد چیزای دیگه واقعا یادم نمیاد نتونسته باشم بگم بلد نیستم .. بهرحال شماهایی که باهام حرف زدید بهتر در جریانید تا خودم.

اونجا که گفتی" برای اینکه با همه تیپ جماعت سازگار باشه مثل سیگاری و مشروبی و .. تجربه به دست میاره"
با نصف اول جمله‌ت موافقم.
ولی آخرش رو اصلاح میکنم "تجربه" بدست نمیارم بلکه "اطلاعات" جمع آوری میکنم . یعنی با کسایی که چنین تجاربی داشتن صحبت میکنم تا بیشتر آشنایی داشته باشم. و اینم برمیگرده به کنجکاوی نه کم نیاوردن و این داستان ها
با کلیتش موافقم.

جاه طلب ؟ بله به شدت ! یا بالاترین جایگاه ، یا هیچی  !
مغرور هم بله. اما خیلی وقتا به طرف مقابلمم بستگی داره .
اما میدونی غرور در مورد معذرت خواهی و ابراز احساسم نداشتم هیچوقت .
هرموقع حس کنم اشتباه کردم معذرت خواهی میکنم به راحتی.

در مورد باهوش بودنم متوجه توضیحاتت نشدم . اما خب اینکه باهوشم رو همه میگن بهم .. چه در زمینه‌ی یادگیری ، چه در کشف اسرار ( کاراگاه :v)

خلاقیتمم که دیدی و هیچوقت نزدی تو ذوقم خوبه (((: ! مرسی‌.

آره قدرت برکناری شاه رو داشتم .
مرسی از نظرت ! ♡

معذرت میخوام بابت جمع بندی طولانی
دوستون دارم
یاحق :>




------------
با حضور:
فک میکنم صبا از اوناست که به سبک خودش زندگی میکنه، دنبال تقلید از رفتار دیگران نیست.
به نظرم بولدترین ویژگیش همینه! این که خیلی "خودش"ئه و خیلی واقعیه.
جزو آدماییه که به راحتی خودشون رو ابراز میکنن و هیچ ترس و ابایی ندارن.
یه دختر باهوشه که سعی می‌کنه مستقل باشه. تو قید و بند محدویت و ... نیست ولی همزمان اصولی داره برای خودش و بهشون پایبنده.
زیاد به حرف مردم اهمیت نمیده و این خیلی خوبه.
کنجکاوه، زیاد فکر میکنه، از اوناست که همیشه موضوع واسه حرف زدن داره.
خیرخواهه.
و خب حس میکنم تا حدی مودیه و آب و هواش متغیره.
اعتماد به نفسش خوبه.
مصمم برا کاری که میخاد بکنه. شاید یکم یه دنده و لجباز و اهل کل کل ._.

معلومه بعضی از اتفاقا ناجور حرصش می‌دن و اینا رو ابراز می‌کنه که خب منطقیشم همینه.
وقتی هم عصبانی شه خون جلو چشماشو میگیره(((: ولی در عین حال آدمی نیس که کینه به دل بگیره.

خیلی روراسته. یعنی قشنگ همه احساسات واقعیشو توی رفتارش نشون میده و هیچی رو فیک نمیکنه.

عاشق هنر، شعر، موسیقی، نور و رنگ!

و در اخر دوست داشتنی *_*
سلام
نوشتن راجع آدمی که اصلا نمی شناسی ش سخته
(نمیگم همه رو ۱۰۰٪می شناختم ولی یه شناخت حدودی داشتم)
و فکر کنم این کمی با قبل که نوشته بودم فرق داره
عکست رو که گذاشتی دیدم
قیافه مهربون و بانمکی داری
درباره ی خودت فکر کنم از اونهایی باشی که باهرکس مثل خودش رفتار می کنی
خیلی فکر کردم که یادم بیاد درباره ی چی حرف می زدیم یا چطور برخوردت بود اما چیزی یادم نیست
اگه یادم بود یکم عجیب تر به نظر میومد چون چهار سال گذشته
روی اسمت به شدت حساس بودی و من هم خیلی سر این سر به سرت میذاشتم و با "س" می نوشتم
و تو هم حرص می خوردی D:
من فقط یه چیزی دوست داشتم بهت بگم:
زندگی اونقدر هم که فکر می کنی تاریک نیست
(من هیچی ازت نمی دونم و فقط اینو به عنوان یه تصور میگم)
قدیما که برق نبود،آدما شمع روشن می کردن و از همون نور کم استفاده می کردن ولی یه عده هم می گفتن کاری ش نمی تونم کنم و می خوابیدن
توی کل تاریخ اروپا به قرون وسطی میگن دوره ی تاریک اما اگه اون دوره نبود،این تفکرات به وجود نمیومد و انقدر پیشرفت نمی کردن
برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم عزیزم♡
امیدوارم به آرزوهات برسی^^
سلام (با اینکه زیاد چیزی ازت نمیدونم...)

من اینجور حسی دربارت دارم‌ ک میخای همه چیو زودتر و زودتر تجربه کنی!!
اگه حسم درست باشه باید بگم هرچیزی تو هر مرحله سنی ک هسی تجربه خواهی کرد و صد البته عجله لازم نیس... با بالاتر رفتن سن چیزای جدید تر و جالب تری از آدما و دنیاشون میفهمی و الان تو این سن سعی کن بهترینای سن خودتو تجربه کنی « بهترین سن زندگیت همین الانه(: »
خب رسیدیم به صبا خانوم....


خب شناخت زیادی ندارم ازت....
بنظرم دختر آروم و مرموزی باشی
یه حسی بهم میگه بیشتر تو خودتی!LOL
اما دختر مهربونو خونسردی هستی!(:
دیگههه اینکه....قدر داشته هاتو میدونی و ازشون به خوبی مراقبت میکنی!!
نظر دیگه ای ندارم.
خب صبا جانم ،

زیبای جذاب *.*

منطقی ، نظرت رو قاطعانه بیان میکنی و ازش تا پای جون D: دفاع میکنی ،
خونسرد و اروم ،
خدا نیاره بانو عصبانی شه ^^

نظرات بقیه در موردِ خودت اصلا برات مهم نیست ، زندگی به سبک خودت و اون چیزی که دوست داری برات لذت بخش تره ،
خیلی هم رک تشریف داری زیبآ ♥
اصلا دو رو نیستی !

اهل مطالعه هم هَسی فک کنم ،
یه لیدی مغرور (کمی البته ! ) که بیشتر مخاطب بقیه قرار میگیره تا اینکه اونا رو مخاطب قرار بده ( کم حرفی ! ) -.-

خلاصش که :

احوال دل، آن زلف دو تا داند و من
راز دل غنچه را، صبا داند و من

بي من تو چگونه اي، ندانم؟ اما
من بي تو در آتشم، خدا داند و من (;
یااللهTelegh_09
من شناخت زیادی ندارم از صبا جون اما تا اونجایی ک میشناسمش بهترع بگم دختر مهربون و خوش برخورد هستش بعضی وقتا حرفاش واقعا برا ادم خیلی جالبن و باحال از نوع حرف زدنش میشع فهمید ک واقعا زندگی میکنع و زندگی براش شوخی نیس اما ت این زندگی کسی رو هم نمیزارع راهشو سد کنع و مانع اون بشع یکم مغرور خیلی کم ولی باز خیلی باحالع
خلاصه بگم:
ایشون ی دختر باحال و مهربون و ت دل برو هستش