انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شرکت خدمات فنی رنا ، حائز رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش در کشور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت خدمات فنی رنا ، حائز رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش در کشور  1
به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت :‌شرکت رنا با تأمین شبکه بزرگ خدمات پس از فروش ،‌تأمین قطعات یدکی ،‌آموزش گروه مهندسی و فنی تعمیر کاران توسط کارشناسان مجرب داخلی و خارجی شرکتهای طرف قرارداد نظیر :‌ ولوو سوئد ،‌رنو فرانسه و یوتانگ و دانگ فنگ چین و ایجاد ارتباط مستمر با مشتریان ،‌ توانسته است در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول ارائه خدمات پس از فروش را کسب نماید .
رامین سارنگ در گفتگو با خبرنگار خبرخودروبا اشاره به اینکه در اکثر کشورها ،‌خودرو ها را یک سال گارانتی می نمایند ‌افزود : محصولات مرتبط با این شرکت ،‌خصوصا محصولات چینی از 3 سال گارانتی و 20 در صد تخفیف 2 ساله در قطعات برخوردار می باشند که تا کنون چیزی نزدیک به 14 مییارد تومان ،‌در این زمینه هزینه صرف شده است .
وی اظهار داشت :‌به منظور رفع مشکل تأمین قطعات یدکی در سال جاری 15 میلیارد تومان قطعه یدکی با برند سه شرکت چینی طرف قرارداد سایپا دیزل وارد نموده ایم که در حال حاضر در 57 نمایندگی این شرکت در سراسر کشور موجود می باشد.
وی به طرح ویژه خدمات پس از فروش اشاره و تصریح کرد :‌در صورتی که خریداران خودروهای چینی به موقع اقساط حودروهای خود را واریز نمایند ، در یک طرح ویژه از خدمات ویژه تری برخوردار خواهند گردید .
وی در ادامه به رضایت مشتریان اشاره کرد و گفت :‌برطبق آخرین آمار ارائه شده ، حدود 55 درصد از مشتریان از ارائه خدمات توسط نمایندگی ها ی شرکت رضایت داشتند .
مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا به گواهینامه های کسب شده شرکت رنا اشاره کرد و گفت: شرکت رنا علاوه بر گواهینامه ایزو 9001 ،‌گواهینامه 14001 زیست محیطی را امسال از شرکت توفنور آلمان اخذ نموده است .
سارنگ در ادامه با بیان اینکه در گذشته تنها نمایندگی تعمیرگاهی راداشته ایم ، افزود :‌تا آخر امسال 40 نماینگی فروش قطعات یدکی در کشور راه اندازی خواهیم نمود . همچنین طرح بسته بندی ویژه قطعات را بایک سال گارانتی ،‌در تمام نمایندگی ها ارائه خواهیم کرد .
وی در پایان گفت: به منظور خدمات بهتر نمایندگی ها ی شرکت ،‌تاکنون 50 هزار نفر ساعت کار آموزشی در داخل شرکت ، برگزار گردیده است.
چه خوشگله اما دلم میخواد یک بار بشینم پشت یک کامیون رانندگی کنم