انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مرسدس-میباخ LANDAULET در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مرسدس-میباخ LANDAULET در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد 1
Landaulet نهایت راحتی و اشرافیت یک خودرو است. در این نوع خودرو، سقفِ قسمتِ عقبی خودرو باز می‌شود و مالک ثروتمند می‌تواند از هوای آزاد و نور آفتاب لذت ببرد درحالی‌که سقف قسمت جلویی ثابت بوده و راننده در کابینی محصور می‌نشیند. درواقع Landaulet ترکیبی از سدان و کانورتیبل است.
پدال- زیرمجموعهٔ سوپر لوکس مرسدس بنز یعنی میباخ در سال 2009 نسخهٔ Landaulet مدل 62S خود را معرفی کرد اما چند سال بعد تولید خودروهای میباخ متوقف‌شده و نام آن به مرسدس-میباخ تغییر یافت. در حال حاضر مرسدس-میباخ صرفاً نسخه‌ای کشیده‌تر و لوکس‌تر از S کلاس مرسدس را تولید می‌کند و خبری از آن محصولات باشکوه و اختصاصی گذشتۀ میباخ نیست. بااین‌حال مرسدس تصمیم به ساخت نسخهٔ Landaulet از مرسدس-میباخ S600 گرفته است.
مرسدس-میباخ LANDAULET در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد 1
بنا بر گزارشات منتشرشده، خریداران ثروتمند مرسدس-میباخ می‌توانند به‌زودی از نشستن درون این خودرو لذت ببرند زیرا سازنده قصد معرفی مرسدس-میباخ S600 را در نمایشگاه پاریس که در اوایل ماه اکتبر (مهرماه) برگزار می‌شود دارد. این خودرو مجهز به همان نیروگاه V12 مرسدس-میباخ پولمان خواهد بود با این تفاوت که قدرت آن از 523 اسب بخار در مدل فوق‌العاده کشیدهٔ پولمان به 650 اسب بخار در Landaulet افزایش پیدا خواهد کرد.
مرسدس-میباخ LANDAULET در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد 1
تعداد بسیار کمی از مردم آن‌قدر ثروتمند هستند که توانایی خرید یک دستگاه مرسدس-میباخ را داشته باشند و این تعداد حتی برای نسخهٔ Landaulet کمتر هم می‌شود. به همین دلیل مرسدس قصد دارد فقط 300 دستگاهS600 Landaulet را برای مرفهین تولید کند. میباخ 62S Landaulet هنگامی‌که در سال 2009 معرفی شد با برچسب قیمتی فوق‌العادهٔ 900 هزار یورو (1 میلیون دلار) فروخته شد اما هنوز معلوم نیست مرسدس-میباخ S600 Landaulet با چه قیمتی عرضه خواهد شد.