انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تحریم‌های هوآوی به مدت یک سال دیگر تمدید شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دونالد ترامپ روز چهارشنبه با امضای فرمانی تحریم‌های هوآوی را تمدید کرد تا این شرکت به مدت یک سال دیگر امکان همکاری با شرکت‌های آمریکایی را نداشته باشد.

اگر برایتان سوال شده بود که با گذشت یک سال از آغاز تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی، این غول چینی چه شانسی برای همکاری مجدد با شرکت‌های آمریکایی دارد، باید به شما بگوییم که این تحریم‌ها حداقل برای یک سال دیگر تمدید شده‌اند. رئیس جمهور ایالات متحده روز چهارشنبه فرمانی را صادر کرد که شرکت هوآوی را به مدت یک سال دیگر تحت تحریم‌های آمریکا قرار می‌دهد.

هوآوی از ماه مه پارسال که در فهرست سیاه وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار گرفت امکان همکاری با شرکت‌هایی مثل گوگل را از دست داد تا دیگر نتواند به اپلیکیشن‌ها و خدمات آن دسترسی داشته باشد. این مسئله میزان فروش جهانی محصولات این کمپانی را کاهش داد و آن‌ها را به توسعه اکوسیستمی موسوم به HMS یا «خدمات موبایلی هوآوی» سوق داد.

طبق اعلام هوآوی اکوسیستم HMS حالا ۴۰۰ میلیون کاربر فعال و ۱.۳ میلیون توسعه‌دهنده دارد. این اکوسیستم ابزارهای مختلفی را به عنوان جایگزین اپلیکیشن‌های گوگل ارائه می‌کند ولی بسیاری از کاربران هنوز از این خدمات راضی نیستند. البته این شرکت همچنان به اندروید خالص دسترسی خواهد داشت ولی احتمالا با شدت بیشتری به توسعه HMS ادامه می‌دهد تا وابستگی کمتری به نرم‌افزارهای آمریکایی پیدا کند.

تحریم‌های هوآوی به مدت یک سال دیگر تمدید شد 1