انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امتیاز DxOMark گلکسی اس 20 پلاس مشخص شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تلفن هوشمند گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ همان طور که می‌دانید، به چهار لنز مختلف مجهز است که به صورت زیر خواهد بود:

لنز 12 مگاپیکسلی اصلی
لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید
لنز 64 مگاپیکسلی تله فوتو
سنسور 0.3 مگاپیکسلی تشخیص عمق

به تازگی موسسه دگزومارک، نتایج بررسی دوربین این محصول را ارائه کرده و به این ترتیب، امتیازات آن مشخص شده است که در تصویر زیر، آنها را می‌بینیم:

امتیاز DxOMark گلکسی اس 20 پلاس مشخص شد 1

گلکسی اس 20 پلاس با کسب امتیاز 100 در قسمت فیلمبرداری و 127 در شاخه عکاسی، توانست به مجموع امتیاز 118 دست پیدا کند. بالانس رنگ سفید و Exposure خروجی دوربین این محصول بر اساس بررسی‌های دگزومارک، بسیار هیجان انگیز و جذاب است. رنج داینامیک گسترده و رنگ‌های شفاف نیز از جمله مشخصات دوربین Galaxy S20 Plus به حساب می‌آید.

البته قابلتی زوم این دوربین‌آنچنان که باید و شاید مورد قبول نیست. لنز 64 مگاپیکسلی که برای زوم کردن از آن استفاده می‌شود، اقدام به کراپ کردن بخشی از محیط می‌کند که در شرایط نوری مناسب، امکان خوبی به نظر می‌رسد. اما جزئیات تصویر در شات‌های معمولی بیشتر و بهتر قابل مشاهده است. تصاویر پرتره نیز تا حدی قابل قبول است، اما نمی‌توان به آنها بالاترین امتیاز ممکن را داد.

رنج داینامیک در قسمت فیلمبرداری در شرایطی که در محیط باز فیلمبرداری شود، قابل قبول است، اما فوق العاده نیست و اشباع رنگی زیادی را شاهد هستیم. جزئیات هنگام فیلمبرداری با روزولوشن 4K کاملا مناسب است، اگرچه با Sharpness زیادی روبرو هستیم. سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع عمل کرده و با اشیاء مختلف نیز به صورت کناسبی جابجا می‌شود. سنسور لرزشگیر در نوع خود فوق‌العاده نیست، اما کار خود را تقریبا خوب انجام می‌دهد.

آیا شما هم یکی از دارندگان گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ هستید؟ نظر شما در مورد دوربین آن چیست؟ آیا توانسته در مدتی که از آن استفاده می‌کنید، شما را راضی نگه دارد؟