انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امری: ‌در آرسنال از من حمایت نشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امری: ‌در آرسنال از من حمایت نشد 1

سرمربی سابق آرسنال عنوان کرد از او در این تیم حمایت نشد و به همین خاطر اخراج شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، امری بعد از پاری سن ژرمن راهی لندن شد و هدایت آرسنال را برعهده گرفت که البته در هر دو تیم ناکام بود و از کار برکنار شد. او الان بدون تیم است و ابراز امیدواری کرده است که به لالیگا برگردد.

اونای امری درباره ناکامی در تیم آرسنال گفت: مربی باید بتواند مسئولیت را به عهده بگیرد. من از بازیکنان باشگاه محافظت می کنم. دوره من با ونگر، در همه چیز متفاوت بود: او همه چیز را انجام داد. آرسنال رهبری بزرگی داشت و من باید به او اعتماد کنم و فصل جدیدی را در تیم آرسنال ایجاد کنم. کار من فوتبال است.

او ادامه داد: من در هر باشگاهی محافظت می شدم و باشگاه ها به خوبی از من حمایت کردند. این تنها چیزی است که مربی دوست دارد باشگاه از من انجام دهد: در لورکا، آلمریا، والنسیا، PSG. در سویا من به خوبی از طرف باشگاه حمایت شدم. ناصر الخلفی، رئیس PSG، هم در اتاق خود از من حمایت می کرد و هم در سطح عمومی. با این حال در یک تیم شرایط فرق می کرد. در آرسنال چنین نبود. احساس تنهایی کردم و در نهایت همین هم شد و دوره من زیاد طول نکشید و از این تیم رفتم.

اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال بعد از شکست ۲ بر یک خانگی برابر اینتراخت فرانکفورت از سمت خود برکنار شد. امری سرمربی سابق سویا در تیم آرسنال جانشین آرسن ونگر شد ولی نتوانست در این تیم خوش بدرخشد و بعد از هفت بازی بدون برد، از سمت خود برکنار شد.