انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افزایش ظرفیت باتری گلکسی نوت 20 پلاس ناچیز خواهد بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر اساس گزارش جدید وب‌سایت GalaxyClub، ظرفیت باتری گلکسی نوت 20 پلاس نسبت به گلکسی نوت 10 پلاس افزایش کمی خواهد داشت.

بر اساس جدیدترین اطلاعات افشایی، ظاهرا ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰ پلاس نسبت به نسل قبلی تنها مقدار کمی افزایش پیدا می‌کند. به گزارش وب‌سایت گلکسی‌کلاب، در حالی که گلکسی نوت ۱۰ پلاس یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی داشت، ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰ پلاس به ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد رسید.

سامسونگ در پیشرفته‌ترین مدل گلکسی اس ۲۰ یعنی گلکسی اس ۲۰ الترا از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. با این حال منطقی به نظر می‌رسد که به موجب ایجاد فضای کافی برای قرارگیری قلم S Pen ظرفیت باتری نسل بعدی گلکسی نوت کمتر از گلکسی اس باشد.

از آن‌جایی که پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت ۲۰ از نرخ نوسازی بالاتر و نمایشگر بهینه‌تری استفاده کند، طبیعی است که گلکسی نوت ۲۰ پلاس باتری بیشتری نسبت به گلکسی نوت ۱۰ داشته باشد. به‌علاوه، این نسل پردازنده قوی‌تری خواهد داشت که پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات را هم به ارمغان می‌آورد. پیش‌تر به شما گفتیم که گلکسی نوت ۲۰ احتمالا از پردازنده‌ای ۶ نانومتری به نام اگزینوس ۹۹۲ استفاده خواهد کرد که از اسنپدراگون ۸۶۵ قوی‌تر است.

طبق گزارشی که در ماه آوریل منتشر شد، مدل عادی گلکسی نوت ۲۰ از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که ارتقای مناسبی نسبت به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت ۱۰ به حساب می‌آید. این خانواده احتمالا در رویدادی در ماه اوت امسال معرفی خواهد شد.

افزایش ظرفیت باتری گلکسی نوت 20 پلاس ناچیز خواهد بود 1