انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: باقر کلهر: علیداد ساوه شمشکی به حرفش عمل نکرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باقر کلهر: علیداد ساوه شمشکی به حرفش عمل نکرد 1

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین گفت: علیداد ساوه شمشکی به ما گفت هر کس در اردوی فرانسه بهتر کار کرد به المپیک ۲۰۰۶ برود اما به حرف خود عمل نکرد.

به گزارش ایسنا، ماجرای المپیک زمستانی ۲۰۰۶ ایتالیا و اعزام علیداد ساوه شمشکی(سرمربی سابق تیم ملی اسکی آلپاین) به این بازی‌ها این روزها حاشیه جدیدی را برای اسکی به وجود آورده است. عبدی افتخاری رئیس این فدراسیون چند روز قبل اعلام کرد که قبل از اعزام نماینده ایران، باقر کلهر عملکرد بهتری داشته اما ساوه شمشکی به المپیک رفته است. علیداد ساوه شمشکی هم در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون گفت که سال ۲۰۰۶ رقابتی با باقر کلهر نداشته و رقیب اصلی او حسین ساوه شمشکی بوده است.

باقر کلهر نیز به این موضوع واکنش نشان داد و به ایسنا گفت: قبل از المپیک هشت نفر ورزشکار به همراه آقای نیکولا زول (مربی فرانسوی تیم ملی) و مجید فقد الاسلامی در مجموعه ورزشی انقلاب اردوی بدنسازی المپیک ۲۰۰۶ ایتالیا را برگزار کرده بودیم که جلسه ای در فدراسیون با حضور مربیان برگزار شد. وقتی مربیان به اردو برگشتند به ما گفتند که فدراسیون تصمیم گرفته است علیداد ساوه شمشکی به المپیک اعزام شود. با این خبر انگیزه را از تمام ملی‌پوشان گرفتند اما از آنجایی که علیداد بزرگتر بود، کسی چیزی نگفت.

علیداد گفت هر که در فرانسه بهتر بود به المپیک برود

کلهر در این ادامه افزود: بعد از این موضوع علیداد گفت که چند ماه دیگر به اردوی فرانسه می‌رویم و هر کسی در آن اردو از من بهتر بود به المپیک می‌رود. فدراسیون در اردوی فرانسه من و علیداد را به مسابقه مارپیچ کوچک در یک شهر و بقیه را به مارپیچ بزرگ در شهری دیگر برد چون آن سال حسین ساوه شمشکی بهتر و قوی‌تر بود و از همه بیشتر شانس المپیک داشت اما من و علیداد را با هم به مسابقه بردند تا اگر من بهتر باشم چون دور قبل المپیک رفته‌ بودم، چیزی نگویم و علیداد برود.

کلهر در مورد مسابقه فرانسه گفت: در مسابقه بهتر از علیداد بودم اما اصلا به روی خودش نیاورد و به المپیک رفت. اگر آن سال همه با هم در یک مسابقه عادلانه شرکت می‌کردیم به احتمال خیلی زیاد حسین ساوه شمشکی به المپیک می‌رفت.

وقتی سرمربی شدم وسیله‌ای نداشتم

کلهر با بیان اینکه وقتی علیداد ساوه شمشکی از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته شد، وسایل اسکی را تحویل نداد، تصریح کرد: به او گفتم تو با فدراسیون مشکل داری اما با من که رفیق هستی، وسایل را تحول بده اما نداد. سال گذشته مربی تیم ملی شدم و هیچ چیزی نداشتم تا اینکه امسال با فشار فدراسیون و واسطه‌گری افراد مختلف وسایل را تحویل داد هرچند لیستی که فدراسیون دارد و وسایلی که تحویل داده شده با هم همخوانی ندارد و به نظرم هنوز کامل تحویل نداده است.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین در پایان گفت: علیداد ساوه شمشکی از قهرمان و پیشکسوتان ایران است و باید می‌آمد مشکلاتش را حل می‌کرد نه اینکه اینگونه مسائلی را مطرح کند.

باقر کلهر: علیداد ساوه شمشکی به حرفش عمل نکرد 1