انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شینجی میکامی: اگر Resident Evil 4 Remake بازی خوبی باشد از آن حمایت خواهم کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شینجی میکامی: اگر Resident Evil 4 Remake بازی خوبی باشد از آن حمایت خواهم کرد 1

آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami)، سازنده‌ی عنوان رزیدنت ایول ۴ (Resident Evil 4)، می‌گوید اگر ریمیک احتمالی این عنوان به بازی خوبی تبدیل شود، با تصمیم کپ‌کام (Capcom) مبنی بر ساخت بازسازی کامل این اثر هیچ مخالفتی نخواهد داشت.

چند سالی می‌شود شرکت کپ‌کام تصمیم به بازسازی اساسی بازی‌های قبلی خود گرفته و آخرین بازسازی تمام عیار انجام شده توسط آن‌ها رزیدنت ایول ۳ بوده است اما این بازسازی‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا عناوین بعدی نیز موفق ظاهر خواهند شد؟ خب به نظر می‌رسد پدر سری بازی‌های رزیدنت ایول هیچ مشکلی با این موضوع ندارد.
آقای شینجی میکامی در مصاحبه‌ای با IGN اعلام کرد به یک شرط با بازسازی عناوین کلاسیک رزیدنت ایول هیچ مشکلی ندارد و این شرط خوب بودن آن‌ها است. میکامی در مورد شایعه‌ی بازسازی پایه‌ای رزیدنت ایول ۴ اعلام کرد تا زمانی که شاهد بازی خوبی باشیم هیچ مشکلی با این موضوع ندارد و از آن حمایت خواهد کرد.
آقای میکامی در مورد سایر عناوین بازسازی شده نیز احساس خود را ابراز کرد البته او نظر جامعی در این باره منتشر نکرد چرا که احتمالاََ خیلی به این عناوین توجه نکرده است. او در این باره توضیح داد:

نقل قول: من ویدیویی از رزیدنت ایول ۲ ریمیک (Resident Evil 2 Remake) دیدم و فکر می‌کنم اثر بسیار خوبی بود. من فکر می‌کنم تا زمانی که بازسازی‌ها فروش خوبی داشته باشند، آن‌ها این رویه را ادامه دهند.

در حال حاضر گزارش‌های مختلف به ما می‌گویند دو بازی از سری رزیدنت ایول در دست ساخت قرار دارد که یکی از آن‌ها بازسازی رزیدنت ایول ۴ و دیگری رزیدنت ایول ۸ است. انتظار داریم به زودی کپ‌کام اطلاعاتی از مورد دوم منتشر کند.
از طرفی با توجه به گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع داخلی معتبر، در حال حاضر بازی رزیدنت ایول ۸ توسط یکی از استودیو‌های کپ‌کام برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت قرار دارد و برای عرضه در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است. با این وجود شایعه‌هایی مبنی بر در دست ساخت بودن بازی چهارم این سری نیز وجود دارد که البته با هدف عرضه در سال ۲۰۲۲ مراحل توسعه را طی می‌کند.