انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ایوان مک گرگور در انیمیشن پینوکیو صداپیشگی جیمینی کریکت را برعهده دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام دوستان  Smile

ایوان مک گرگور در انیمیشن پینوکیو صداپیشگی جیمینی کریکت را برعهده دارد

گیرمو دل‌تورو انیمیشن پینوکیو را برای نمایش در سال ۲۰۲۱ از طریق نتفلیکس آماده می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایوان مک گرگور در انیمیشن پینوکیو صداپیشگی جیمینی کریکت را برعهده دارد 1
سال‌ها از روزی که گیرمو دل تورو از علاقه‌ی خود برای تولید انیمیشنی براساس شخصیت پینوکیو (Pinocchio) خبر داد، می‌گذرد؛ انیمیشنی که اولین صحبت‌ها در مورد آن به بیش از یک دهه قبل برمی‌گردد و سرانجام بعد از مدت‌ها به کمک نتفلیکس (Netflix) تولید شده و سال آینده نمایش داده خواهد شد. ایوان مک گرگور یکی از صداپیشگان این انیمیشن خواهد بود و به‌تازگی مشخص شده که این بازیگر اسکاتلندی به‌جای جیمینی کریکت (Jiminy Cricket) صحبت کرده است.

جیمینی کریکت از جمله شخصیت‌های معروف کتاب «ماجراهای پینوکیو» اثر کارلو کلودی محصول ۱۸۸۳ است که در قالب یک جیرجیرک سخنگو، پینوکیو را در ماجراجویی‌های این پسرک چوبی همراهی می‌کند. این شخصیت را تا امروز به شکل‌های مختلفی در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده‌ایم و معروف‌ترین شمایل آن هم به انیمیشن پینوکیو محصول ۱۹۴۰ والت دیزنی مربوط می‌شود و این‌بار قرار است با ظاهر متفاوتی از این شخصیت همراه شویم و ایوان مک‌گرگور، بازیگر نقش اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) در فیلم‌های جنگ ستارگان(Star Wars) صداپیشه‌ی او خواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایوان مک گرگور در انیمیشن پینوکیو صداپیشگی جیمینی کریکت را برعهده دارد 1

طرح اولیه‌ای از پینوکیوی دل‌تورو، مربوط به سال ۲۰۱۲

مک‌گرگور با اشاره به اینکه صداگذاری انیمیشن پیش از آغاز همه‌گیریویروس کرونا شروع شده بود، در این مورد می‌گوید:

قبل از ترک نیویورک مشغول صداگذاری در پینوکیو بودم و بخش‌هایی از کار من هم که به دیالوگ‌های جیمینی کریکت مربوط می‌شده، به پایان رسیده است. ولی از آنجایی که با یک اثر استاپ‌موشن سروکار داریم، طبیعی است که تولید آن مدت‌ها طول بکشد و احتمال دارد آهنگ‌هایی هم برای ادامه‌ی کار در نظر گرفته شوند و دوباره برای ضبط آن‌ها به تیم سازنده ملحق شوم.

هنوز مشخص نیست آهنگ موردنظر چه خواهد بود، ولی بعید نیست مک‌گرگور به آهنگ محبوب When You Wish Upon a Star اشاره داشته باشد که علاقمندان انیمیشن پینوکیوی دیزنی خاطرات زیادی با آن دارند.

مک‌گرگور که در آینده سریال اوبی‌وان کنوبی را با بازی او از دیزنی پلاسشاهد خواهیم بود، تنها صداپیشه‌ی شناخته‌شده‌ی انیمیشن پینوکیو نیست و در کنار او بازیگرانی چون کریستف والتس، تیلدا سوئینتن، ران پرلمن و دیوید بردلی هم صداپیشگی کرده‌اند.

انیمیشن استاپ‌موشن دل‌تورو تنها اثر مرتبط با پینوکیو نیست که در آینده به نمایش درمی‌آید و فیلم لایو اکشنی هم به کارگردانی رابرت زمکیس براساس ماجراهای این شخصیت قدیمی در دست تولید است.

سپاس یادت نره Big Grin