انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی فیلم 8 یار اوشِن - Ocean's Eight
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی فیلم  8 یار اوشِن - Ocean's Eight 1

کارگردان : گری راس

تهیه کننده : استیون سودربرگ - جورج کلونی

بازیگران : ساندرا بولاک - کیت بلانشت - ریحانا - آن هتوی - هلنا کارتر

سال اکران : 2018

ژانر : کمدی - سرقت - جنایی

معرفی فیلم - پیشنهاد امروز من به شما یکی از جالب ترین فیلم هایی است که در سال 2018 به اکران درآمد ، « Ocean`s Eight » . این فیلم یک ژانر کمدی ، سرقت ، جنایی است .
با وجود هزینه ای 70 میلیون دلاری که برای این فیلم به کار گرفته شد ، فروش خوبی نیز کسب کرد و تاکنون توانسته 284 میلیون دلار فروش داشته باشد .
از نکات جالب توجه این فیلم تهیه کننده و بازیگران آن است که یکی از تهیه کنندگان « جرج کلونی » ، بازیگر توانمند و سرشناس سینما و دیگر بازیگر سرشناس این فیلم « ریحانا » خواننده محبوب است .
در ادامه شما میتوانید خلاصه ای از داستان فیلم را مشاهده نمایید .

داستان فیلم در مورد 8 زن است که قصد سرقت جواهر سلطنتی را دارند . رهبری گروه آنها را دنی اوشِن «ساندرا بولاک » به عهده دارد ، کسی که ذاتا دزد به دنیا آمده و تمامی افراد خانواده ی او جزء سارقین شناخته شده محسوب میشوند . او به کمک بهترین دوست خود لوو میلر « کیت بلانشت » یک گروه از حرفه ای ترین هارا جمع میکنند و با برنامه ای دقیق و منظم این دزدی را طرح ریزی میکنند .
نحوه ی دور هم جمع کردن این گروه ، دیالوگ هایی که بین آنها رد و بدل میشود ، شخصیت های توانمند فیلم و … همه و همه دست به دست هم میدهند تا 110 دقیقه مخاطب را مجذوب خود کنند .
حضور « ریحانا » در فیلم در قالب یک هکِر کار بلد است که قصد دارد سیستم امنیتی قصر را Hک کند .