انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازی Mafia: Definitive Edition تاخیر خورد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بازی Mafia: Definitive Edition تاخیر خورد 1

شرکت توکی گیمز (۲K Games) از تاخیر در عرضه‌ی بازی Mafia: Definitive Edition خبر داد. این عنوان که پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۷ شهریورماه (۲۸ آگست) سال جاری عرضه شود، انتشار آن به تاریخ ۴ مهرماه ۱۳۹۹ (۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰) موکول شد.
علاوه بر این خبر، شرکت توکی گیمز اعلام کرد که در تاریخ ۱ مرداد (۲۲ جولای) گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition نمایش داده خواهد شد. در همین حال، این شرکت و استودیوی هنگر ۱۳ (Hangar 13) بیانیه‌ای در خصوص تاخیر این بازی منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

نقل قول: بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ ۲۵ سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد. ما در ابتدا قصد داشتیم که بازی را یک ماه زودتر و در تاریخ ۲۸ آگست منتشر کنیم، اما شیوع ویروس COVID-19 چالش‌های مختلفی را برای ما ایجاد کرده و حال می‌خواهیم با استفاده از این تاخیر یک تجربه‌ی عالی و با کیفیت را ارائه دهیم.
ما از ابتدای شروع این پروژه شور و اشتیاق بسیاری برای آن داشتیم. بسیاری از توسعه‌دهندگان ما در ساخت نسخه‌ی اصلی Mafia نقش داشته‌اند و همه‌ی ما متعهد هستیم تا یک تجربه‌ی خوب و با ارزش از این عنوان کلاسیک را به بازی‌بازان تحویل دهیم. ما از بردباری و درک شما بسیار متشکریم و امیدواریم بازی Mafia: Definitive Edition برای طرفداران یک عنوان هیجان‌انگیز باشد.
ما قرار است در تاریخ ۲۲ جولای اطلاعات و نمایش جدیدی از گیم‌پلی این بازی را ارائه دهیم. حتما توییتر بازی به اسم و همچنین وب‌سایت ما را دنبال کنید. از حمایت‌های شما صمیمانه سپاس‌گذاریم.