انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: حملات عجیب به ستاره سیاه پوست پالاس! (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
حملات نژادپرستانه به بازیکنان رنگین پوست در فوتبال انگلیس اتفاق تازه ای نیست و حالا این ماجرا به شکل عجیبی قبل از دیدار پالاس مقابل آستون ویلا برای ویلفرد زاها رخ داده است.

 
حملات عجیب به ستاره سیاه پوست پالاس! (عکس) 1

 
او دو پیام منتشر کرده که فردی به او حمله کرده و مدعی شد بهتر است در این بازی موفق به گلزنی نشود، وگرنه با لباس اشباح به خانه او خواهد آمد. همچنین تصویری از گروه Ku Klux Klan نیز برای زاها ارسال شده است. این گروه در دنیا به نژادپرستی مشهور بوده و افراد سیاه پوست را مورد توهین، آزار و اذیت قرار می دهد.
 
حملات عجیب به ستاره سیاه پوست پالاس! (عکس) 1

 
این واقعه تازه ترین موردی که در این فصل است که نشان می دهد بازیکنان پیام های نژادپرستانه وحشتناکی در رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. جالب اینجاست فقط دو هفته از زمانیکه که لیگ برتر سیستم جدیدی را به صورت آنلاین راه اندازی کرده تا بازیکنان لیگ برتر بتوانند توهین های آنلاین را گزارش دهند می گذرد.
 
این پیغام توهین آمیز یک روز پس از اینکه تامی ابراهیم بعد از شکست چلسی در شفیلد یونایتد در معرض اظهارات مشابه منزجرکننده آنلاین قرار گرفته، منتشر شده است.
 
توئیتر باشگاه پالاس در پاسخ به این رفتار اعلام کرد: "این رفتاری به وضوح شرم آمیز است و نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. ویلف، ما در کنار تو و هر کس دیگری که از چنین رفتارهای هولناکی اذیت شده ایستاده ایم."
 
حملات عجیب به ستاره سیاه پوست پالاس! (عکس) 1
ممنون