انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یک گل و یک پنالتی ناکام؛ درخشش رونالدو در شب قهرمانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یوونتوس دیشب در ورزشگاه خانگی خود در شهر تورین، استادیوم آلیانز، مقابل سامپدوریا ایستاد تا با پیروزی 2-0 مقابل این تیم نهمین قهرمانی پیاپی و رویهم رفته سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ سری آ را در مقابل سکوهای خالی بدست بیاورد.

 
شب قهرمانی یوونتوس برای ستاره بزرگ این تیم کریستیانو رونالدو با فراز و فرود همراه بود. رونالدو هم یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند و هم یک پنالتی از دست داد.
 
یک گل و یک پنالتی ناکام؛ درخشش رونالدو در شب قهرمانی 1

 

رونالدو در وقت‌های اضافه طولانی نیمه اول بازی موفق شد بن بست را شکسته و قفل دروازه‌ها را باز کرده و اولین گل یووه را به ثمر برساند. گلی که در دقیقه 45+7 بازی به ثمر رسید و سی و یکمین گل او در این فصل بود. اما کریستیانو در دقیقه 87 مسابقه زمانی که یووه 2-0 از حریف پیش افتاده و خیالش عملاً از قهرمانی راحت بود پشت یک ضربه پنالتی ایستاد و این پنالتی را از دست داد. با توجه به لقب‌هایی که مخالفین رونالدو به او نسبت می‌دهند، لقب‌هایی مثل سلطان پنالتی یا پنالدو، این توپ از دست رفته به یکی از خبرسازترین اتفاق‌های شب قهرمانی یوونتوس تبدیل شده است.
 
یک گل و یک پنالتی ناکام؛ درخشش رونالدو در شب قهرمانی 1

 

اهمیت این اتفاق زمانی روشن می شود که توجه داشته باشیم رونالدو در این فصل 12 بار از روی نقطه پنالتی برای یوونتوس گلزنی کرده و تا پیش از بازی دیشب حتی یک پنالتی هم از دست نداده بود.
 
یک گل و یک پنالتی ناکام؛ درخشش رونالدو در شب قهرمانی 1

 

مشکل ضربه دیشب رونالدو ظاهراً این بود که او توپ را با چنان قدرتی به سمت دروازه سامپدوریا شوت کرد که توپ بعد از برخورد به تیر دروازه با چنان شدتی برگشت خورد که از همه بازیکنان یوونتوس گذشت و به سمت خط مرکز زمین رفت.
 
اما بعد از بازی واکنش رونالدو نشان می داد که از بابت پنالتی از دست رفته ناراحت نیست. او ابتدا در گفتگو با رسانه ها قهرمانی یوونتوس را به هواداران این تیم که در حال نبرد با بیماری کرونا هستند تقدیم کرد و سپس در اینستاگرام خود با انتشار یک پست نوشت: " تمام شد! قهرمانان ایتالیا".
 
یک گل و یک پنالتی ناکام؛ درخشش رونالدو در شب قهرمانی 1