انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نوزدهمین رالی مکزیکو: CITROËN SECURES پیروزی دوم آن در فصلی با اجسام خارجی است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Sébastien Ogier و Julien Ingrassia در مرحله پایانی روز یکشنبه عملکردی فوق العاده آرام و جمع آوری کردند تا دومین پیروزی خود را از سه رویداد در سال 2019 کسب کنند ، C3 WRC رکورد تمام شدن خود را بر روی سکو در هر دور از آغاز فصل در مونت حفظ می کند. کارلو! Citroën Racing به این ترتیب رکوردی را که بیشترین پیروزی را در مکزیک رالی مکزیک دارد به هشت برد افزایش داد.


با شروع 27.0s با رهبری خدمه درجه دوم ، Sbbienien Ogier و Julien Ingrassia علیرغم فشارهایی که افراد عقب مانده اعمال می کنند ، عصب خود را حفظ کردند. عملکرد نهایی روز کنترل شده این زوج با پیروزی گسترده در حاشیه پیروزی بعد از شصت کیلومتر نهایی ، باعث پیروزی آنها شد. آنها همچنین با پیروزی در مرحله هفتم ، پنج امتیاز جایزه را در Power Stage جمع کردند و آنها را به عنوان نفرات برتر آخر هفته معرفی کردند. آخر هفته از نظر امتیاز عالی بود ، زیرا در صعود به مقام دوم مسابقات جهانی ، تنها چهار امتیاز از صدرنشین صدرنشین بودند.
 

نوزدهمین رالی مکزیکو: CITROËN SECURES پیروزی دوم آن در فصلی با اجسام خارجی است! 1

قهرمانان شش دوره ای جهان در پاس دوم ال ال شکلاتی (31.57 کیلومتر) ، فنی ترین مرحله در روز اول بودند ، پیش از اتمام مرحله اول با چهار برد و قهرمانی کلی 14.8 ، با وجود اینکه در مرحله سوم قرار گرفتند. جاده. اگرچه روز بعد که از رنگ قرمز SS10 پرچم گرفته شد و مدت کوتاهی از آنها دریافت شد ، به آنها امتیاز دقیق داده می شود که در آن از کندی جمع آوری شده در طول مرحله استفاده می شود ، اما جفت فرانسوی ها - با وجود اینکه دیگر لاستیک اضافی ندارند - جای خود را به دست آوردند. این حمله بود و موفق شد در آزمون بعدی ، Otates با دومین سریعترین زمان ، سرعت 1.2 ثانیه را از دست بدهد. آنها سپس یک برتری را پشت سر گذاشتند و ابتدا در مرحله آخر حلقه صبح به پایان رسیدند. بعدازظهر امروز ، با وجود معلولیت بودن ، تنها خدمه حمل دو اسپاین ، آنها ادعا می کنند که ششمین مرحله پیروزی آخر هفته خود را دارند. عملکرد آنها به آنها این امکان را می داد که یک امر مهم و اساسی را ایجاد کنند ، این امکان را به شما می دهد تا با نوع کنترلی که به آنها مشهور است ، پای نهایی را مدیریت کنند.
 

نوزدهمین رالی مکزیکو: CITROËN SECURES پیروزی دوم آن در فصلی با اجسام خارجی است! 1

یازده سال پس از اولین حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سیتروئن C2 سوپر 1600 ، Sbasien و ژولین پنجمین برد خود را در مکزیک به دست آوردند ، پس از آنهایی که در سال 2013 ، 2014 ، 2015 و 2018 تضمین شده اند. این دومین پیروزی آنها در این فصل نیز است ، بعد از مونت- کارلو ، و سومین بار در همان دورهای مختلف در سال 2019 که تیم رالی جهانی سیتروئن توتال در یکی از دو مرحله برتر تریبون به پایان رسید. در صورت لزوم تأیید رقابت پذیری آن. 
 
C3 WRC برای کسب افتخارات برای دومین بار در آمریکای مرکزی پس از پیروزی دوشیزه خود در سال 2017 ، علیرغم شهرتش به عنوان یک تظاهرات مخصوصاً بخاطر درجه حرارت بالا و ارتفاعات شدید ، در حالی که Citroën Racing نام دارد ، در این رویداد نیز به آن توجه کرده است. رکورد خود را در این دور به هشت برد افزایش داد.
 

نوزدهمین رالی مکزیکو: CITROËN SECURES پیروزی دوم آن در فصلی با اجسام خارجی است! 1

Esapekka Lappi و Janne Ferm تنها دومین حضور خود در مکزیک را به سرعت نشان دادند که پتانسیل غیرقابل انکار خود را نشان دادند. با یک چهارمین سریعترین زمان ، 6.2 ثانیه پشت هم تیمی های خود در ال Chocolate (31.57 کیلومتر) ، و سپس سریع ترین زمان دوم (SS7) ، که فقط دو دهم از زمان برنده مرحله بعد از ظهر جمعه است ، به پایان رسید. در موقعیت پنجم امیدوارکننده ، فقط 2 ثانیه از مکان چهارم عقب هستیم. سرعت تعیین شده در ابتدای روز تأیید كرد كه آنها با C3 WRC خود در یكدیگر بودند اما متأسفانه تغییر ناگهانی در گرفتن آنها را به بیرون كشید و آنها را در كنار جاده مجبور كرد. آخرین مرحله که در طی آن اولین بار در جاده بودند ، فرصتی برای افزودن به تجربه خود به آنها دادند ، در حالی که برای چند رویداد بعدی در شن آماده می شوند. نکته ای که در Power Stage به ثمر رسید ، تا حدودی در مقابل شانس و چون مدعیان قهرمانی نیز برای کسب امتیازات جایزه می گرفتند ، به عنوان یک موقع یادآوری کرد که آنها نیرویی خواهند بود که باید برای بقیه فصل حساب شود!