انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: CITROËN SECURE سدیم دوم رایج به عنوان LAPPI-FERISH FIRISH AS RUNNERS-UP!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عملکرد بسیار مبارزاتی در بازی پایانی روز یکشنبه در C3 WRC خود باعث شد که Esapekka Lappi و Janne Ferm حملات رقبای رقابتی خود را حفظ کنند تا در مجموع مقام اول را کسب کنند ، اولین تریبون آنها برای تیم رالی جهانی Citroën. در همین حال برندگان اخیر Rallye Monte-Carlo ، Sbbienien Ogier و Julien Ingrassia از همه استعداد و عزم خود برای گرفتن دو امتیاز جایزه در مرحله قدرت استفاده می کردند ، با وجود ناامیدی از بازنشستگی در اوایل مسابقه.
به نظر می رسد که Esapekka Lappi و Janne Ferm در بازی پایانی روز یکشنبه در رالی سوئد در خانه احساس می کنند! مانند سال گذشته ، خدمه فنلاندی با آرامش کامل در دور پایانی باقی ماندند ، این بار با کنترل و اقتدار مقام دوم خوب را کسب کردند. این اولین مسابقه از زمان پیوستن به سیتروئن اولین تریبون آنها بود. همچنین بهترین نتیجه آنها در این رالی تنها در سومین حضور خود در اینجا بود و او را در رده بندی مسابقات قهرمانی به مقام پنجم رساند. 
 
پس از برنده شدن در مونت کارلو ، این دومین تریبون در این فصل نیز در همان تعداد رویدادها برای تیم رالی جهانی سیتروئن ، پس از مسابقه ای است که طی آن C3 WRC از نظر رقابتی بودن (سه مرحله پیروزی) و همچنین قابلیت اطمینان نمونه اش ایستادگی کرد.
 

CITROËN SECURE سدیم دوم رایج به عنوان LAPPI-FERISH FIRISH AS RUNNERS-UP! 1
 
عملکرد بسیار امیدوارکننده لاپی در تنها دومین مسابقه رقابتی خود در C3 WRC به دنبال مسابقه ای بود که طی آن او به تدریج سرعت خود را بالا برد. پنجم در پایان روز اول ، از جمله چرخش که باعث شد او مجبور شود با یک بسته آیرودینامیکی آسیب دیده مقابله کند ، Esapekka سپس سرعت خود را در روز شنبه بالا برد. او قبل از نمایش شکل امروز حتی قانع کننده تر ، سه مکان کسب کرد و او را به مقام دوم مشترک رساند. دوم صبح امروز مشترک ، با یک راننده دیگر که دقیقاً 2.3 ثانیه عقب بود ، راننده 28 ساله در پاس اول لیکین (21.19 کیلومتر) با یک ضربه دیدنی برخورد کرد. در این مرحله فوق العاده سریع ، که در آن واقعاً باید با اتومبیل خود کاملاً مطابقت داشته باشید ، سومین سریعترین زمان او را به تهدید ناشی از اولین رقیبان خود پرداخت ، در حالی که اضافه کردن دو دهم به مزیت خود نسبت به مرحله دوم. با این حال ، او به پایان رسیده بود!در دومین مرحله روی صحنه ، او فقط در فاصله شش دهم از زمان برنده شدن در مرحله به پایان رسید تا به او 4.4 ثانیه ای برسد که راننده رده سوم وارد مرحله Torsby Power Stage (8.93km) شود. او در آزمون دوم در رده دوم قرار گرفت ، ضمن اینکه امتیاز نهایی را نیز به دست آورد!

 

CITROËN SECURE سدیم دوم رایج به عنوان LAPPI-FERISH FIRISH AS RUNNERS-UP! 1
 
علیرغم مضرات روشن برای اولین بار در جاده ها ، Sbbienien Ogier و Julien Ingrassia شروع خوبی به این راهپیمایی کردند و روز اول به بیرون از سکوها پایان دادند (پنجم ، 14.4 ثانیه از سرعت). با این حال ، ابتدا برای مقابله با رودخانه های پر از آب که توسط اتومبیل های تاریخی به اتمام رسیده و مراحل بین حلقه های صبح و بعد از ظهر را پشت سر می گذارد ، متاسفانه قهرمانان شش دوره ای جهان در SS6 متاسف شدند. آنها در یک بانک برفی گیر افتادند و مجبور شدند روز را بازنشسته کنند. آنها روز شنبه به دنبال اجرای تست های رقابت و کار بر روی تنظیم C3 WRC خود بازگشتند. با این وجود ، آنها از ناامید شدن و حفظ تعهد خود امتناع ورزیدند و توانستند سه برد مرحله ای را کسب کنند (SS10 ، SS11 و SS14). امروز با تلاش و تلاش برای تأمین امتیازات چند مرحله در Power Stage ، چهارمین سریعترین زمان برای دور شدن با دو امتیاز جایزه تعیین شده است. آنها که در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قهرمانی قرار دارند ، می دانند که آنها موقعیت شروع مناسبی در مکزیک دارند.
 

CITROËN SECURE سدیم دوم رایج به عنوان LAPPI-FERISH FIRISH AS RUNNERS-UP! 1