انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قراردادم با لاتزیو تا سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قراردادم با لاتزیو تا سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد 1


چیرو ایموبیله که قرارداد کنونی‌اش با باشگاه لاتزیو تا سال 2022 اعتبار دارد، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد جدیدی با این باشگاه ایتالیایی است که او را تا پایان ماه ژوئن 2025 به بیانکوچلستی متعهد می‌کند.

این مهاجم 30 ساله فصلی رویایی را با لاتزیو سپری کرد و ضمن کمک به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پس از 13 سال، خودش نیز با به ثمر رساندن 36 گل با رکورد بیشترین تعداد گل‌زده در طول یک فصل سری A که متعلق به گونسالو ایگواین بود، برابر شد.

ایموبیله که در هفته‌های اخیر بحث پیوستنش به ناپولی، تیم زادگاهش مطرح شده بود، در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گفت: قصد دارم خود را برای همیشه به لاتزیو متعهد کنم. تمدید قرارداد من با این باشگاه سه ساله خواهد بود، از این‌رو قرارداد جدید در سال 2025 منقضی خواهد شد، زمانی که 35 ساله خواهم شد.

مهاجم ایتالیایی بیانکوچلستی در ادامه اظهار داشت: پیش از اینکه به لاتزیو بیایم، به طور مداوم با ناپولی درتماس بودم، اما بنا به یک دلیل یا دلایل دیگر هرگز توافقی بین ما برای همکاری صورت نگرفت. ناپولی شهری است که من در آنجا متولد شده‌ام و همیشه بازی‌های ناپولی را با علاقه دنبال خواهم کرد، اما چیزی که لاتزیو به من داده و همچنان می‌دهد، بی‌بهاست.