انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رکوردهای لوکاکو در شب صعود اینتر به نیمه نهایی لیگ اروپا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رکوردهای لوکاکو در شب صعود اینتر به نیمه نهایی لیگ اروپا 1


روملو لوکاکو با زدن گل دوم پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) اینتر مقابل بایرلورکوزن، ضمن کمک به تیمش برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، در اولین فصل حضورش در این تیم دو رکورد جدید هم به ثبت رساند.

رکورد نخست این بازیکن بلژیکی 31 تایی شدن گل‌های او در تمامی رقابت‌های این فصل برای اینتر بود. با این گل او آمار بهترین فصل دوران بازی‌اش از حیث گلزنی را بیش از پیش ارتقا داد. پیش از این پرگل‌ترین فصل دوران بازی لوکاکو فصل 18-2017 بود که برای منچستریونایتد 27 گل زد. او با دو گلی که ماه پیش در سری A به جنوا زد، رکورد خودش را شکست.

دو گلی که او در آن بازی زد تعداد گل‌های خارج از خانه او در این فصل را به 15 مورد افزایش داد تا اولین بازیکن اینتر در 70 سال گذشته (بعد از استفانو نایرس در فصل 50-1949) باشد که این تعداد گل خارج از خانه در یک فصل می‌زند.

لوکاکو همچنین با افزایش شمار گل‌هایش به 30 مورد در این فصل به اولین بازیکن از زمان ساموئول اتوئو در فصل 11-2010 تبدیل شد که با پیراهن اینتر در یک فصل این تعداد گل را به ثمر رسانده است. لوکاکو 6 گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد آن فصل اتوئو برسد.

همچنین لوکاکو با گلی که به لورکوزن زد به اولین بازیکن در تاریخ لیگ اروپا تبدیل شد که در 9 بازی متوالی از این رقابت‌ها یا نسخه قبلی آن یعنی جام یوفا گلزنی می‌کند. رکورد قبلی در اختیار آلن شیرر بود که سال 2005 در 8 بازی متوالی در جام یوفا برای نیوکاسل گلزنی کرد. علاوه بر این لوکاکو به اولین بازیکن تاریخ اینتر تبدیل شد که در 6 بازی متوالی اروپایی برای این تیم گلزنی می‌کند.