انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی✘جیم پارسونز✘
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی✘جیم پارسونز✘ 1


 جیمز پارسونز، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تئوری بیگ بنگ»، فیلم سینمایی «Wish I Was Here» و فیلم سینمایی «ماپت ها» فعالیت داشته است.


زندگینامه جیم پارسونز

فعالیت هنری

جیمز پارسونز در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جیمز پارسونز در این سال، بازیگری در سریال تئوری بیگ بنگ و فیلم Gardener of Eden به کارگردانی Kevin Connolly محسوب می‌شود.



بیوگرافی✘جیم پارسونز✘ 1



جیمز پارسونز سال ۱۳۸۶ در ۳۴ سالگی در سریال تئوری بیگ بنگ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. جیمز پارسونز توانست با بازی در سریال تئوری بیگ بنگ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی گالکی، کیلی کوئوکو، سیمون هلبرگ و کونال نایر بر تجارب او افزود.

جیمز پارسونز علاوه‌بر سریال تئوری بیگ بنگ، سال ۱۳۹۳ در ۴۱ سالگی در فیلم Wish I Was Here نیز بازی کرده است. جیمز پارسونز این‌بار با زاک براف یعنی کارگردان فیلم Wish I Was Here و هنرمندانی چون زاک براف، جوئی کینگ، Pierce Gagnon و کیت هادسون همکاری داشت.


بیوگرافی✘جیم پارسونز✘ 1


یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی جیمز پارسونز آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. جیمز پارسونز را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی سینمایی و ۲۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع جیمز پارسونز از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در سینما با نام‌های فیلم Visions، فیلم Wish I Was Here، فیلم ماپت ها و فیلم Gardener of Eden به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال تئوری بیگ بنگ بازی کرده است.


بیوگرافی✘جیم پارسونز✘ 1


فیلم ها

ارتفاعات
۱۰ مورد یا کمتر
باغبان عدن
سال بزرگ
ماپت‌ها
خانه (صداپیشه)
قلب طبیعی
تئوری بیگ بنگ (مجموعه تلویزیونی)
فوق العاده شرور به طرز شوکه کننده ای شیطانی و پست