انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اخبار و چارت‌های Kpop
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
در تاریخ ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ ، ته‌هیونگ وی‌ورسش رو با عکسی از خودش که سوار مترو شده بود آپدیت کرد ، یکی از آرمیا ته‌هیونگ و دوستش رو تو مترو دیده بوده و به تازگی داستانش رو با آرمیا به اشتراک گذاشته ، ماهم داستانشو از زبون خودش براتون میزاریم، امیدواریم لذت ببرید ?

وقتی داشتم میرفتم تا دوستمو ببینم ، وی رو دیدم...البته اولش نفهمیدم اون تهیونگه، چون کلاه و ماسک زده بود و همه چیشو پوشونده بود ، میدونین چجوریه دیگه ، تومترو کسی به کسی توجه نمیکنه..

وی و دوستش دوتایی باهم وارد مترو شدن ، هردوتاشون قد بلند و معمولی بودن و دوستی که کنار وی بود واقعا جذاب بود ، محو‌ اون دوست خوشگلش شده بودم که یهو حواسم به وی جمع شد ، به هر حال اون یارو خوشتیپه یه صندلی اون‌طرف‌تر من نشست و باید بگم ‌که بنده کلا روی اون زوم کرده بودم.. اونی که رو به روی اون‌پسر خوشگله نشسته بود ماسک و کلاهشو در آورد و موهاشو زد عقب، آقا من تازه اون موقع فهمیدم این که میگن یکی دورش هاله‌ی نورانی داره یعنی چی
مطمئنم هرکی میدیدش میتونست این هاله رو ببینه اصلا انگار رو پیشونیش نوشته بودن "من تهیونگم" ..

من از شدت تعجب دهنم باز مونده بود و دستمو گرفته بودم جلو دهنم، ولی خب اون موقع خیلی شلوغ نبود و بیشتر صندلیا خالی بودن ، واسه همین کسی نبود که خیلی بخواد به یه جوون توجه کنه و من تنها کسی بودم که متوجه این قضیه شدم..

اگه بخوام شخصا ویژگیای ظاهریشو توصیف کنم باید بگم که اون برنزه بود،برنزه‌تر از اونی که فکر میکردم ولی صورتش اندازه یه مشت ، کوچولو بود.. دماغش وسط اون صورت کوچولوش بود...واقعا اثر هنری بود انگار خدا برای ساختن دماغش پنج سال وقت گذاشته بود.. خط فکش خیلی صاف و صوف و مرگ بود..
من کامنتای زیادی دیدم که میگن صورت ته بزرگه ولی بچه‌ها اصلا اینجوری نیست واقعا اینجوری نیست ، صورت تهیونگ کوچیکه،و خیلی جذابه و صرفا فقط خوشتیپ نیست،چجوری بگم انگاری همه ادمای اونجا دو بعدی بودن و ته‌هیونگ خودش به تنهایی سه بعدی بود ( بین بقیه برجسته بود، از بس خاص و تک بود)
دقیقا همچین حسی داشت..

انگاری اون یه چندتایی عکس گرفت و دوباره ماسکشو زد ، نتونستم صورتشو خیلی ببینم ولی اون آدم معمولی(دوستش) و تهیونگ خیلی صمیمی به نظر میومدن و حتی یه جورایی شبیه هم بودن..
دمشون گرم واقعا گروه شون بینظیر--_
️ وضعیت بی‌تی‌اس در اسپاتیفای :

? مجموع استریم: ۱۱.۵۴۸.۹۸۸.۳۳۶

?شنونده‌ی ماهانه: ۲۵.۲۷۰.۴۵۴
* این بالاترین میزان شنونده‌ی ماهانه بی‌‌تی‌اس تا به اینجا بوده.بی‌تی‌اس با کسب این تعداد ، رکورد بیشترین میزان شنونده‌ی ماهانه برای یک اکت کره‌ای در اسپاتیفای است ، به علاوه با این میزان ، پسرا با ۷ پله صعود در رتبه‌ی ۸۳ام Top200 آرتیست‌های محبوب این پلتفرم قرار دارن *

? مجموع استریم سینگل Dynamite برابر با ۱۱۵.۰۶۵.۱۹۳







وضعیت سینگل "Dynamite" و ریمیکس‌های این آهنگ در آیتونز آمریکا ?? :


2. Dynamite (=)
11. Dynamite (Tropical Remix) (+18)
13. Dynamite (Poolside Remix) (+18)
18. Dynamite (EDM Remix) (+27)




آپدیت بیوی پلی‌لیست "This Is BTS" در اسپاتیفای با عنوان " سینگل Dynamite نامبروان بیلبورد برای دو هفته ? آرمی بی نظیره "




سینگل "Dynamite" بی‌تی‌اس با ۵۴۳.۰۰۰ پوینت و آهنگ "Blinding Lights" از TheWeeknd با ۴۵۷.۰۰۰ پوینت ، رکوردار بیشترین پوینت در هفته رو در رنکینگ United World Chart سال ۲۰۲۰ تا به اینجا کسب کردن ??




ریپلای خواننده MAX به توییت پسرا به دنبال صدرنشینی در چارت Hot100 بیلبورد برای دومین هفته‌ی متوالی






? رتبه‌های بی‌تی‌اس در دومین هفته‌ی انتشار در چارت HOT100 بیلبورد به این شکل میباشد :

▫️Dynamite — 1
▫️Boy With Luv — 40
▫️FAKE LOVE — 51
▫️ON — 68
▫️MIC Drop — 71
▫️IDOL — 81
▫️DNA — 87




سینگل "Dynamite" در ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت کره ،باری دیگه در ملون روف‌هیت انجام داد ، پسرا با کسب جمعا ۲۵ روف‌هیت در ملون تا به اینجا ، گروه نسل سوم کیپاپ با بیشترین تعداد روف‌هیت در ملون میباشند ?




سینگل "Dynamite" اکنون ۱۴ روز متوالیه که در صدر چارت روزانه‌ی ملون حضور داره ??




سینگل Dynamite در ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به وقت کره ، به ۱۷۵امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد و با پیشی از آهنگ Beach Again از SSAK3 اکنون سومین آهنگ با بیشترین تعداد پرفکت آل‌کیل در تاریخ چارتهای کره‌ای شد ?


Any Song - 274
Love Scenario - 204
Dynamite - 175 ?
Beach Again - 171







طبق گفته‌ی توییتر ، خبر صدرنشینی بی‌تی‌اس در چارت Hot100 بیلبورد در هفته‌ی گذشته حدود ۴۶ میلیون توییت اونهم تنها در عرض ۳ روز ایجاد کرده

(09-09-2020، 23:36)Маджид Гангстер نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
دمشون گرم واقعا گروه شون بینظیر--_

اینقدر بدم میاد وقتی ک میگن اول شدن تو بیلبورد اسونه-_-
اپدیت توییتر BTS Universe Story

" ما باید امیدو تو این دنیا پیدا کنیم . این ۷ تا کله شق تو چجور دنیایی واسه خودشون زندگی میکنن؟

جهانی که شما خلق میکنید ، داستان دنیای بی‌تی‌اسه
الان وقتشه که بخشی از داستانمون بشید
#/داستان دنیای بی‌تی‌اس رو همین الانPreRegister کنید "




سینگل Dynamite در ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر به وقت کره ، به ۱۸۰امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد


Any Song - 274
Love Scenario - 204
Dynamite - 180
Beach Again - 171




سینگل "Dynamite" با رتبه‌ی ۴ در چارت Hot100 بیلبورد ژاپن قرار گرفت ، این اولین سینگل بی‌تی‌اس در ژاپنه که بدون هیچ گونه فروش فیزیکال موفق میشه چند هفته رو در Top10 این چارت بگذرونه




بی‌تی‌اس اکنون ۸ هفتست که در صدر چارت Artist 100 بیلبورد قرار داره ، این بیشترین تعداد هفته‌ی صدرنشینی در این چارت برای یک گروه در تاریخ است ( جمعا پسرا ۲۰۴ هفته‌ست که در این چارت حضور دارن ) ?







آپدیت توییتر رسمی بی‌تی‌اس | 200909

" سینگل Dynamite در #/ShibuyaScrambleSquare توکیو ، ممنون از SpotifyJP ! "








سینگل "Dynamite" با کسب ۵۸۷۸ هزار اسپین و ۲۳.۲۰۸ میلیون شنونده ، همچنان در رتبه‌ی ۱۶ رادیو پاپ آمریکا قرار داره ???






طبق اعلام iChart تمامی آل‌کیل و پرفکت‌آل‌کیل‌ها از ساعت ۱ بامداد تا ۷ صبح ( تایم فریز بودن چارت‌ها) هم محسوب میشن ، با این حساب سینگل Dynamite تا به اینجا ۲۲۲ پرفکت‌آل‌کیل کسب نمونده و اکنون آهنگی از یک گروه آیدل و دومین آهنگ از یک اکت کره‌ای با بیشترین تعداد پرفکت‌آل‌کیل در چارتهای کره‌ای است

Any Song - 330
Dynamite - 222?
Beach Again - 208








سینگل "Dynamite" در Show Champion امروز موفق به کسب جایگاه اول و هفتمین بردش شد

? Music Core
? SBS Inkigayo
? Show Champion
? Music Bank
? Music Core
? SBS Inkigayo
? Show Champion








ویدئو مسیج پسرا به دنبال کسب هفتمین بردشون با سینگل Dynamite در Show Champion امروز




به دنبال برد جایگاه اول Show Champion امروز با سینگل Dynamite ، بی‌تی‌اس رکورد خودش رو به عنوان آرتیستی با بیشترین تعداد برد در سال ۲۰۲۰ در موزیک شوهای کره‌ای ارتقا داد ( کسب ۲۳ برد ) ، پسرا تا به اینجا ۹۷ مقام اول رو در موزیک شوهای کره‌ای به نام خودشون ثبت کردن?




به دنبال تایید آی‌چارت ، آهنگ "Eight" از آیو و با همکاری یونگی ۱۹۲ آل‌کیل کسب کرده که این بیشترین تعداد ریل‌تایم آل‌کیل برای یک همکاری در تاریخه.به علاوه این آهنگ ۱۳۴ پرفکت آل‌کیل داشته است








-?ترجمه‌ی صحبت‌های پسرا:

?هوپی: Show Champion
??جین و ‌کوکی: قبلنا قیافه‌ی جایزههه این شکلی نبودا
?مونی: آره ، دیگه از حالا به بعد نمیتونیم باهاش آب بخوریم
?هوپی: ما با Dynamite جایگاه اولو به دست آوردیم
?پسرا: هووراا
?مونی: ما همراه با Show Champion ماجراها و گذشته‌هایی داشتیم .. ما با Dynamite کامبک دادیم و این جایزه‌ی خوبو دریافت کردیم ، ازتون ممنونیم ..ما به نشون دادن موسیقی خوب همچنان ادامه خواهیم داد..امیدواریم این موزیک شو به پیشرفت خودش ادامه بده..
?پسرا: فایتینگگگ
?ته‌ته: Show
?پسرا: Champion
وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۱۹ روز متوالیه که در Top5 اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 4 (=) — 4,081,950

• ??US: 11 (+3) — 742,330

• ??UK: 34 (-1) — 134,705




طبق اخبارمنتشرشده ، بی‌تی‌اس قراره ۱۰ام سپتامبر ساعت ۹ شب به وقت کره ( ۱۶:۳۰ بعدازظهر به وقت ایران) در برنامه‌ی News9 شبکه‌ی KBS1 حضور داشته باشن و احساسات خالصانه‌ی خودشون از قرار گرفتن در صدر چارت Hot100 بیلبورد رو بیان کنن ، به احتمال زیاد حضور بی‌تی‌اس در این برنامه از پیش ضبط شده و لایو نخواهد بود ??




میزان استریم اکانت بی‌تی‌اس در اسپاتیفای در سال ۲۰۲۰ تا به اینجا ( در عرض ۲۵۲ روز) بیشتر از میزان استریم این اکانت در تمام سال ۲۰۱۹ بوده است ( استریم بی‌تی‌اس در سال ۲۰۱۹ حدود ۳.۶۴ میلیارد بوده) ?




آلبوم "Map Of The Soul:7" به بیش از ۱.۹ میلیارد استریم در اسپاتیفای رسید ، این دومین آلبوم پسراست که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه?




سینگل "Dynamite" با یک پله صعود مجددا به صدر آیتونز آمریکا بازگشت???




سینگل Dynamite به ۲۲۶ پرفکت‌آل‌کیل دست پیدا کرد ، بی‌تی‌اس اکنون اولین گروه آیدل و همراه با آیو و زیکو تنها آرتیستهای تاریخه که جمعا به بیش از ۳۰۰ پرفکت آل‌کیل در چارتهای کره‌ای دست پیدا میکنه

Fake Love: 62
Boy With Luv: 12
Dynamite: 226








قسمت چهارم برنامه‌ی " BTS In The SOOP " در وی‌ورس منتشر شد⛱

" بعد از دو روز ?سرشار از شادی و باهم بودن اعضا همراه هم ، سومین روزِ In the SOOP با یه نور خورشید گرم و دلنشین همراه میشه ?بی‌تی‌اس سومین روزشونو اینجا چطور میگذرونن؟





هشتکِ "#/Jungkook" در تیک‌تاک به بیش از ۱۷ میلیارد بازدید رسید ، این اولین هشتک منحصربفرد در تاریخ این اپه که به ۱۷ میلیارد ویو دست پیدا میکنه




? وضعیت بی‌تی‌اس در چارت‌های بیلبورد این هفته به این صورت میباشد :

➺ Hot 100
• 1 Dynamite
(2 weeks at 1) [=]

➺ Billboard 200
• 53 MOTS: 7
(28 weeks) [-23]
• 148 LY: Answer
(87 weeks) [-37]

➺ Artist 100
• 1 BTS
(204 weeks) [+2]
(8 weeks at 1)

➺ Social 50
• 1 BTS
(204 weeks) [=]
(195 weeks at 1)

➺ Digital Song Sales
• 1 Dynamite
(2 week at 1) [=]





سینگل "Dynamite" تنها در عرض ۱۹ روز و ۱۳ ساعت به بیش از " ۱ میلیون شزم " رسید ، این اولین و سریع‌ترین آهنگ از یک اکت کره‌ای در سال ۲۰۲۰ هست که به ۱ میلیون شزم دست پیدا میکنه





⏰برنامه‌ها‌ی بی‌تی‌اس در تاریخ ۱۰ام سپتامبر به وقت ایران ، به این صورت میباشد ☝️?




دنس پرکتیس "Dynamite" به بیش از ۳ میلیون لایک در یوتیوب رسید ، این سومین ویدئوی تمرین رقص از بی‌تی‌اسه که به این میزان لایک در این پلتفرم دست پیدا میکنه?
1. GoGo - 3.6M
2. BWL - 3.2M
3. Dynamite - 3M




سینگل Dynamite در ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت کره ، به ۲۳۰امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد
• ترجمه‌ی پارت‌هایی از صحبت‌های پسرا به دنبال حضورشون در استودیوی KBC برای مصاحبه در برنامه‌ی News9


?ابتدای حضور پسرا:
?ته‌ته: * در جواب به خانومی که بهشون خوشامد میگه
اوه نه نه ما از فیلمبرداری اومدیم
?جیمین: آخ من زیادی ژل مالیدم
?ته‌هیونگ: بیا بدش به من
* تو راهرو*
?مونی: وای زمان زیادی از وقتی اومدیم اینجا گذشته~
?کوکی: KBC ~ KBS ~

?در هنگام ورودشون به اتاق انتظار:
?مونی: گلاب به روتون من باید یه دستی به آب برسونم
?هوپی: آخ منم همینطور

?تو راه رفتن به سمت استودیوی ضبط:
* تو آسانسور*
?جین: سلام علیکم به ما بی‌تی‌اس میگن‌ * میخنده*
*ته‌ته هم میخنده*
?جین: جیهوپ بخند
*هوپی هم‌میخنده*

* خروج از آسانسور و تو راهرو*
?مونی: مامانی داری نگاه میکنی؟؟ بابا من تو اخبارم
?جین: وای چرا دوربین همش رو منه
?مونی: چون که هیونگ ، خوشگل و خوشتیپه
??مونی و جین: وای
?جین: واو اولین بارمه که تو یه همچین جایی میام ، قبلنا اینو فقط تو سریالا دیده بودم
?مونی: اره، حس و حالش یه جوریه که انگار یه سلبریتی شدم
?جین: محشره، یه جوری حس میکنم انگار سوپراستار شدم.

? داخل استودیو برای انجام‌مصاحبه:
• مجری: بالاخره میتونیم چهرتونو ببینیم
?هوپی: عالیه
• مجری: از ملاقاتتون خوشحالم
- پسرا: ماهم از دیدنتون خوشحالیم
• مجری: اولین بارتونه که به اخبار شبکه‌ی KBS میاین ، میشه با بیننده ها یه سلام و احوال پرسی‌ای داشته باشین؟
?جین: من اول شروع میکنم ، من ورلد واید هندسامِ بی‌تی‌اس ، جین هستم?
?یونگی: سلام‌من شوگای بی‌تی‌اسم
?جیمین: سلام من جیمین بی‌تی‌اسم
?مونی: من آر ام بی‌تی‌اسم
?هوپی: سلام من هوپتم، جیهوپم
?ته‌ته: سلام من هوپتم ، وی‌ام
?کوکی: سلام من جونگ‌کوکم

?امضا روی بیلبورد
?یونگی: من تو جایی که سیاه بود امضا کردم
?جین: منم تو جایی که سیاه بود امضا کردم
?کوکی: منم تو جایی که سیاه بود امضا کردم
?ته‌ته: منم تو جایی که سیاه بود امضا کردم ، دیگه نمیشه کاریش بکنیم..

? در هنگام خروج:
* جیمینی نگران فیلمبرداره*
?جیمین: سنگینه نه؟؟ باید خیلی باید سنگین باشه؟
* یکی از کارکنا تولد مونی رو تبریک میگه*
?جین: آخ نامجونا مگه تولدته؟؟
?مونی: هنوز مونده
?جیمین: هنوز نشده
?کوکی: نزدیکه نزدیکه

*کیف کوکی اتفاقی میخوره به پای ته*
?ته‌ته‌: آااخ
?کوکی: اوه ، حالت خوبه؟
?ته‌ته: آخ درد داشت

* کوکی تو راهرو آهنگ it's definitely you رو میخونه*

? قبل از خروج از سایت
? مونی: مرسی ،مرسی که نگامون کردین
?کوکی: لطفا مواظب سلامتیتون باشید
"Boy With Luv " بی‌تی‌اس با فروش ۷۰.۰۰۰ نسخه موفق به کسب گواهی پلاتینیوم در استرالیا شد ، این اولین آهنگ بی‌تی‌اسه که موفق به کسب این گواهی میشه?

- آهنگ‌های Make It Right و IDOL هم با فروش بیش از ۳۵.۰۰۰ نسخه موفق به کسب گواهی طلای استرالیا شدن ، گواهی‌هایی که بی‌تی‌اس تابه اینجا دریافت کرده عبارتند از :

√ Boy With Luv — Platinum
√ MIC Drop — Gold
√ DNA — Gold
√ FAKE LOVE — Gold
√ IDOL — Gold
√ Make It Right — Gold




سینگل "Dynamite" با کسب ۵۹۱۶ هزار اسپین و ۲۳.۲۲۱ میلیون شنونده ، همچنان در رتبه‌ی ۱۶ رادیو پاپ آمریکا قرار داره ???




وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۲۰ روز متوالیه که در Top5 اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 4 (=) — 4,039,900

• ??US: 11 (=) — 723,617




ترکِ Filter جیمین در صدر آیتونز ۱۰۳ کشور دنیا قرار گرفت و از آهنگ Hello ادل با ۱۰۲ صدرنشینی پیشی گرفت??

- این پنجمین آهنگ بی‌تی‌اس و به طور کل ششمین آهنگ و سومین سولو آهنگی‌ست که به این تعداد صدرنشینی آیتونز دست پیدا میکنه ، آهنگ Filter بعد از آهنگ Moon جین ، دومین بی‌ساید ترک بی‌تی‌اس با بیشترین تعداد صدرنشینی آیتونز در دنیاست




آهنگهایی با بیش از ۱۰۰ صدرنشینی در تاریخ آیتونز :

?Sweet Night: V - 117
?Your Eyes Tell: BTS - 113
?Moon: JIN BTS - 109
?Dynamite: BTS- 109
?Black Swan: BTS- 105
?Filter: JIMIN BTS - 103
?Hello: Adele - 102
?My Time: JUNGKOOK BTS - 101




آپدیت وی‌ورس رسمی بی‌تی‌اس با خبر اینکه از حالا به بعد میتونید هر عکسی که خودتون دوست دارید رو برای پروفایل وی‌ورستون انتخاب کنید
اهنگ "Boy With Luv " بی‌تی‌اس با فروش ۷۰.۰۰۰ نسخه موفق به کسب گواهی پلاتینیوم در استرالیا شد ، این اولین آهنگ بی‌تی‌اسه که موفق به کسب این گواهی میشه?

- آهنگ‌های Make It Right و IDOL هم با فروش بیش از ۳۵.۰۰۰ نسخه موفق به کسب گواهی طلای استرالیا شدن ، گواهی‌هایی که بی‌تی‌اس تابه اینجا دریافت کرده عبارتند از :

√ Boy With Luv — Platinum
√ MIC Drop — Gold
√ DNA — Gold
√ FAKE LOVE — Gold
√ IDOL — Gold
√ Make It Right — Gold




سینگل "Dynamite" با کسب ۵۹۱۶ هزار اسپین و ۲۳.۲۲۱ میلیون شنونده ، همچنان در رتبه‌ی ۱۶ رادیو پاپ آمریکا قرار داره ???




وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۲۰ روز متوالیه که در Top5 اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 4 (=) — 4,039,900

• ??US: 11 (=) — 723,617




ترکِ Filter جیمین در صدر آیتونز ۱۰۳ کشور دنیا قرار گرفت و از آهنگ Hello ادل با ۱۰۲ صدرنشینی پیشی گرفت??

- این پنجمین آهنگ بی‌تی‌اس و به طور کل ششمین آهنگ و سومین سولو آهنگی‌ست که به این تعداد صدرنشینی آیتونز دست پیدا میکنه ، آهنگ Filter بعد از آهنگ Moon جین ، دومین بی‌ساید ترک بی‌تی‌اس با بیشترین تعداد صدرنشینی آیتونز در دنیاست




آهنگهایی با بیش از ۱۰۰ صدرنشینی در تاریخ آیتونز :

?Sweet Night: V - 117
?Your Eyes Tell: BTS - 113
?Moon: JIN BTS - 109
?Dynamite: BTS- 109
?Black Swan: BTS- 105
?Filter: JIMIN BTS - 103
?Hello: Adele - 102
?My Time: JUNGKOOK BTS - 101




آپدیت وی‌ورس رسمی بی‌تی‌اس با خبر اینکه از حالا به بعد میتونید هر عکسی که خودتون دوست دارید رو برای پروفایل وی‌ورستون انتخاب کنید
آپدیت توییتر رسمی بی تی اس | 200910

" [ #/بنگتن امروز ]
#/بی‌تی‌اس در TODAY Citi Music Series! ?

#/بی‌تی‌اس #/بی‌تی‌اس_دینامیت
#/آرتیستهای نامبروانِ #/Hot100 بیلبورد #/ بین المللی ،کی ‌پاپ، شور و هیجان ، سانشاین، رنگین کمون ، سنتی ، انتقال ، USB ، میگو ، کامبکِ بی تی اس "

.
.
.
.
.



سینگل Dynamite در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت کره ، به ۲۵۰امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد ، این آهنگ همراه با آهنگ Any Song زیکو تنها آهنگ‌های تاریخ هستن که به ۲۵۰ پرفکت‌آی‌کیل در چارتهای کره‌ای دست پیدا میکنن

.
.
.
.
.



✔️ترجمه‌ی صحبت‌های بی‌تی‌اس در مقاله‌ی Yonhap News Agency

— آر ام:ما اصلا انتظارشو نداشتیم و پیش‌بینی نمیکردیم که این آهنگ دو هفته پشت سر هم در رتبه‌ی اول چارت بیلبورد قرار بگیره.
فکر میکنم به خاطر این که این آهنگ انگلیسیه و ژانرش دیسکو پاپه و ملودی ساده و شادی داره این امر میسر شده..

ما از سال ۲۰۱۵ وارد چارت بیلبورد شدیم،و اصلا برای بالا بردن رتبه‌مون برنامه ریزی نکرده بودیم،ولی صداقتمون به زبان و نگرانی‌هامون غلبه کرد، و آهنگ‌هامون به سرعت مورد توجه بسیاری از طرفدارا قرار گرفت و حالا با آهنگ Dynamite عشق و علاقشون یهویی فوران کرده

— شوگا:اول از همه،ما باید توی گرمی نامزد دریافت جایزه بشیم و اجرای تکی داشته باشیم،و آرزو میکنیم که حتی جایزه هم بگیریم،ماهم میتونیم رویاها و آرزوهای شادی داشته باشیم دیگه

—جیمین:هنوز زوده که بخوایم درباره‌ش صحبت کنیم ولی آهنگای خیلی خوبی مثل Dynamite یا حتی بهتر از اون توی آلبوم هست
ما سعی می‌کنیم که احساس غم و شادیمونو توی آهنگای جدیدمون نشون بدیم..






ترجمه‌ی ویدئومسیج پسرا به دنبال برد جایزه‌ی "Artist Awards" برای سومین سال متوالی در مراسم Korean Broadcasting Awards


" آر ام:باعث افتخارمونه که این جایزه رو سه سال متوالی دریافت می‌کنیم.ما میدونیم که KBA جایزه‌ی بزرگیه که همه‌ی کمپانی‌های برودکستینگ درش شریک هستن

شوگا:باعث تاسفه که مجبوریم این سخنرانی رو از طریق یه ویدئو کلیپ ارسال کنیم.ولی میخوام بگیم که چقدر از اونایی که آهنگامونو گوش میدن و دوسشون دارن ، ممنونیم.امسال به خاطر انتشار سینگل دینامیت عشق و علاقه‌ی زیادی دریافت کردیم

جی‌هوپ:همنیطور میخواستیم از بنگ‌پی‌دی‌نیم و تمامی کارکنان بیگ‌هیت و البته اعضای گروهمون و خانواده‌هاشون تشکر کنیم

جونگ‌کوک:بیشتر از همه‌ی اینا،میخواستیم از آرمی که همیشه با ما و طرف مائن تشکر کنیم.
حمایت آرمی‌ها مارو تا اینجا آورده و بهمون انرژی برای ادامه‌ دادن میده.بیاید تا مدت زیادی هم‌دیگه رو حمایت کنیم و کنار هم حرکت کنیم

وی:ما نهایت تلاشمونو می‌کنیم تا با آهنگا و اجراهای عالی که حالتونو خوب میکنه،جبران کنیم.لطفا به نشون دادن عشق و علاقه‌ و حمایتتون از بی‌تی‌اس ادامه بدین.

جیمین:آدمای زیادی سر تا سر دنیا اوقات سختی رو میگذرونن و ما امیدواریم که بتونیم با همکاری همدگیه بر این اوضاع سخت غلبه کنیم.ما منتظریم تا هر چه زودتر ببینیمتون

جین:دوباره از KBA به خاطر این افتخاری که نصیبمون شد ممنونیم و به همه‌ی برنده‌ها تبریک میگیم و امیدواریم بتونیم این افتخارو با همتون سهیم بشیم،مواظب خودتون باشین
.
.
.
.
.
.

جیمین در مصاحبه‌ی امروز در News9 شبکه‌ی KBS اشاره کرد : تو آلبوم جدید آهنگایی هستن که خیلی خوبن ، حتی بهتر از Dynamite هستن و برای همینم خیلی خوب میشه اگه کلی منتظرشون باشید..بعد از این که دیدم Dynamite نامبروان شد ، با خودم گفتم خیلی خوب میشه اگه آهنگای آلبوم جدیدم همشون بتونن وارد چارت Hot 100 بیلبورد بشن..
* میخنده*

یونگی هم در ادامه گفت که هدف الانشون اینه که بتونن تو گرمی به تنهایی اجرا کنن و یه جایزه برنده بشن
.
.
.
.
.
.
طبق اخبار منتشر شده بی‌‌تی‌اس قراره در تاریخ ۲۴ام سپتامبر مصاحبه‌‌ی آنلاینی با Grammy Museum از طریق سیستم جدیدِ Collection: Live داشته باشن
??وضعیت چارت های جهانی

— آیتونز جهانی: ۱ (=)
- به مدت ۲۰ روز در صدر

* سینگل Dynamite پسرا به مدت ۲۰ روزه که در صدر چارت آهنگهای آیتونز جهانی حضور داره ، این آهنگ همچنان رکوردار آهنگی با بیشترین تعداد روز صدرنشینی توسط یک گروه کره‌ای در این چارت‌ هست

— آهنگ‌های اروپا: ۱۰ (۳-)


— دیجیتال آرتیست جهانی : ۲ (=)




✳️ وضعیت بی‌تی‌اس در اسپاتیفای :

? مجموع استریم: ۱۱.۵۹۰.۳۶۲.۳۸۱

?شنونده‌ی ماهانه: ۲۶.۲۲۸.۳۰۹
* این بالاترین میزان شنونده‌ی ماهانه بی‌‌تی‌اس تا به اینجا بوده.بی‌تی‌اس با کسب این تعداد ، رکورد بیشترین میزان شنونده‌ی ماهانه برای یک اکت کره‌ای در اسپاتیفای است ، به علاوه با این میزان ، پسرا با ۴ پله صعود در رتبه‌ی ۷۸ام Top200 آرتیست‌های محبوب این پلتفرم قرار دارن *

? مجموع استریم سینگل Dynamite برابر با ۱۲۴.۹۲۱.۳۹۶








گروه‌های نسل سوم کیپاپ با بیشترین تعداد هفته‌ا‌ی که در صدر چارت هفتگیِ دیجیتالِ گائون تا به اینجا گذروندن :

1- Twice (15)
2- BTS (10) ?
3- Blackpink (8)
3- IKON (8)




گروه‌های پسر با بیشترین تعداد هفته‌ای که در صدر چارت دانلودِ گائون گذروندن :

1- BIGBANG (16)
2- BTS (12) ?
3- EXO (7)
4- WINNER (6)







گروه‌های نسل سوم کیپاپ با بیشترین تعداد هفته‌ای که در صدر چارت دانلودِ گائون گذروندن :

1- BTS (12) ?
1- Twice (12)
2- Gfriend (10)
4- Red Velvet (8)







سینگل "Dynamite" در ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت کره ،باری دیگه در ملون روف‌هیت انجام داد و جمعا تا به اینجا به ۱۵ روف‌هیت دست پیدا کرده ، این آهنگ بعد از آهنگِ My Type از گروه IKON آهنگی از یک گروه نسل سوم کیپاپ با بیشترین تعداد روف‌هیت در ملون میباشد ?

• 1 IKON — My Type (18)
• 2 BTS — Dynamite (15)
• 3 BLACKPINK — DDDD (13)
• 4 TWICE — TT (11)
• 5 BTS — Boy with Luv (10)








سینگل Dynamite در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت کره ، به ۲۶۳امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد ، به این ترتیب با کسب بیش از ۳۳۰ پرفکت آل‌کیل در چارتهای کره‌ای با ۳ آهنگ ، بی‌تی‌اس اکنون با پیشی از زیکو و بعد از آیو دومین آرتیست تاریخ با بیشترین تعداد پرفکت آل‌کیل در چارتهای کره‌ای میباشد ?

- IU : 628
- BTS :337 ?
- Zico : 330






طبق گزارش رسانه‌های کره‌ای ، تاثیر حضور بی‌تی‌اس در برنامه‌ی News9 شبکه‌ی KBS منجر به افزایش ریتینگ این برنامه در میان تمامی گروه‌های سنی در تاریخ ۱۰ام سپتامبر شد ?

- طبق اعلام TNMS ، ریتینگ مربوط به مصاحبه‌ی بی‌تی‌اس در این برنامه ۱۸.۸٪ بوده که حدود ۳٪ نسبت به ریتینگ‌های هرروز این برنامه افزایش داشته




سینگل "Dynamite" اکنون ۱۶ روز متوالیه که در صدر چارت روزانه‌ی ملون حضور داره ?








پراستریم ترین اکت‌های کره‌ای در تمام دورانِ اسپاتیفای ، بی‌تی‌اس با ۱۱.۶ میلیارد استریم در صدر این لیست قرار داره ?







طبق اخبار منتشرشده ، بی‌‌تی‌اس قراره در تاریخ ۱۴ام سپتامبر بین ساعت ۶-۸ بعد از ظهر به وقت کره در برنامه‌ی رادیوای معروفِ Bae Cheol Soo's Music Camp حضور داشته باشن ?






سینگل "Dynamite" در Music Bank امروز کاندید جایگاه اول و دریافت جایزه میباشد ?







سینگل "Dynamite" با امتیاز ۷۴۵۴ در Music Bank امروز موفق به کسب جایگاه اول و هشتمین بردش شد ?

? Music Core
? SBS Inkigayo
? Show Champion
? Music Bank
? Music Core
? SBS Inkigayo
? Show Champion
? Music Bank






به دنبال برد جایگاه اول Music Bank امروز با سینگل Dynamite ، بی‌تی‌اس رکورد خودش رو به عنوان آرتیستی با بیشترین تعداد برد در سال ۲۰۲۰ در موزیک شوهای کره‌ای ارتقا داد ( کسب ۲۴ برد ) ، پسرا تا به اینجا ۹۸ مقام اول رو در موزیک شوهای کره‌ای به نام خودشون ثبت کردن?




سینگل "Dynamite" تنها با گذشت ۳ هفته از انتشارش دوباره به بیش از ۷۰۰.۰۰۰ شنونده‌ی خالص در ملون رسید ، میزان شنونده‌ی خالص این سینگل در عرض ۳ هفته بیشتر از میزان شنونده‌ی خالص آهنگ Boy With Luv در این مدت زمان بوده است ?
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36