انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اخبار و چارت‌های Kpop
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"بنگتن بمب جدید منتشر شد"


بی‌تی‌‌اس در قسمت پایانی برنامه‌ی I-LAND ??

" سوال: حتما باید موقعی که اسم گروهیتونو انتخاب کردین، یادتون باشه .. اون موقع طرز فکرتون نسبت بهش چطور بود؟؟به علاوه کنجکاوم نظرتونو راجب "Enhypen" بدونم

?مونی: اون موقع ، یادمونه که اسم گروهمونو به مدت۳ سال ( قبل از دبیو) به هیچ کس به جز خانواده و دوستامون نگفتیم ولی اسمِ "Enhypen " واقعا اسم قشنگیه ، حتی از اسم ماهم قشنگتره.. و درست مثل خود این اسم ، واقعا اسم گروهِ زیبا و با مسماییه..ماهم از Enhypen حمایت میکنیم و هواشونو داریم"




" سوال: به نظرتون آیلندرها برای آیدل جهانی شدن به چه چیزی احتیاج دارن؟!

?هوپی: اول از همه ، من واقعا از استیج لذت بردم..واقعا دیدنش اونم از نزدیک خارق‌العادست..راستیش واژه‌ی " سونبه" یه خورده برای ما واژه‌ی غریبیه و باعث میشه خجالت بکشیم ولی ازونجایی که شماها قراره به زودی دبیو کنید ، به عنوان یه همکار و یه هیونگ این حرفو بهتون میزنم..به نظرم خیلی مهمه که هیچ‌وقت ذاتتونو فراموش نکنید ..چیزی که بخاطر دوست داشتنش باعث شد همچین رویایی بسازید و چیزی که باعث شد سخت کارکنین تا به این لحظه و این موقعیت دست پیدا کنید و چیزی که باعث میشه سخت کار کنید و تموم تلاشتونو بکنید تا در آینده به یه آرتیست بزرگتر تبدیل بشین..عشقتون به موسیقی و سخت کارکردن و ذوقتون برای اجرا کردن ‌. اگه این چیزارو حفظ کنید ، از همین الانشم میدرخشین ولی در آینده ستاره‌ای میشین که همراه با اونها خیلی بیشترتر میدرخشه..خوبه"



" ?جیمین: من‌نمیدونم که آیا تو موقعیتی هستم که مشاوره بدم یا نه ، ولی اگه بخوام راجب به چیزی فکرکنم ، به نظرم خیلی خوب میشه اگه شما آدمایی که تشویقتون میکننو فراموش نکنید و اگه اعضای گروهتونو دوست داشته باشین و عاشق کارتون باشین ، عاقبت و نتیجه‌ی خوبی نصیبتون میشه..من تشویقتون میکنم و هواتونو دارم ~ "



" ?کوکی: اولا ، نمیتونستم تشخیص بدم که کی از همه برجسته تر و تابلو تره چون میدونم که کار همتون خیلی خوبه ولی وقتی دقت کردم دیدم ، جونگ‌وو؟؟ خیلی خوبه .. اون واقعا تو ذهنم میمونه~ من تونستم تا الان تا به اینجارو با ذوق و شوقم پیش بیام.. برای همینم هیچ وقت حس و حال الانتونو فراموش نکنید ، به پیشرفت ادامه بدید و درست مثل اسم گروهیتون ، بهبود ببخشین ...ممنونم"



" ?جین: وقتی ما برای اولین بار دبیو کردیم ، به اعضای گروهم نگاه کردم و فکرکردم که وای چقدر خوب میشه برای مدت طولانی‌ِ طولانی‌ای همراهشون باشم ، به نظرم باعث ارامشه که میتونیم برای مدت طولانی‌ای باهمدیگه باشیم.. امیدوارم شماهم برای مدت طولانی‌ای باهم بمونید .. خوشحال باشید و دوست بمونید.. عالی بودید "



" ?یونگی: ماهم اینجا تو MNET تو M Countdown دبیو کردیم و برای همینم این خاطره‌های زیادی رو برامون به ارمغان اورد.. شما واقعا خوب بودین و برای همینم امیدوارم بتونیم گه‌گاهی همدیگه رو ببینیم.. باعث تاسفه که تماشاچی‌ای اینجا نیست ولی بله شما خوب بودین هاهاهاهاهاهاها "



" سوال: بی‌تی‌اس دفعه‌ی قبلی خودشون از نزدیک از ای لند بازدید کردن ، چه چیزی از همه بیشتر به یادموندنی تر بود؟؟

?ته‌ته: یه عالمه خوراکی تو آی‌لند هست..
?یونگی: حسودیمون شد ، زمان ما یادمه فقط دلمون میخواست یه باکس غذا داشته باشیم
?ته‌ته: زمان کارآموزی ما و اوایل دبیومون ...آه این اصلا نباید یه جوری باشه که یاد اون روزای من بیفیتین...من فقط راجب اون روزا حرف میزنم..اون موقع بخاطر این که سینه مرغ و با نمک میخورم کلی سرزنش میشدم..ولی از دیدن این که شما تو یه جای خوب هستین و مثل یه خانواده کنارهمین ، خوشحالم.. آه من نه...آه *میترکه از خنده*
?مونی: ببخشید ما ترکیدیم از خنده "



" ?هوپی: من واقعا از دیدن ماموریت بی‌تی‌اس لذت بردم..Fake love و DNA و I Need U .. اونا خوب انجامش دادن و من واقعا ممنونم ‌و میخوام بگم که واقعا سخت کار کردن و اینم دیدم که اونا از هدیه‌هایی که بهشون داده بودیم خوشحال بودن واین که حالا چرا جی این همه خوشحال بود؟؟یه سری کلیپای گریه داری از گذشته‌ی ادم هستن که بعدها خیلی بامزه و خنده دار میشن ، فکرکنم از الان دیگه گذشته‌ی تیره و تار جی شروع شده ،فایتینگگگ
?کوکی: فایتینگگ "



.
" ?کوکی: شما تا به اینجا کلی سخت کارکردین..امیدوارم تا حدی که میتونید بالا و بالاتر برید و امیدوارم که سبک و استایل خودتون رو به زودی زود پیدا کنید ‌ و وجه خفن خودتونو به آدمای زیادی نشون بدید "



.•°
" ?ته‌ته: پیشاپیش بهتون تبریک میگم و دلم میخواد ازتون بابت این که استیج معرکه‌ای رو به نمایش گذاشتین ، تشکرکنم..واقعا خیلی خفن بود..اگه فرصتش پیش بیاد ، امیدوارم بتونیم یه استیج باهمدیگه داشته باشیم"



.•°●════┅┄
وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۲۹ روز متوالیه که در Top5 اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 5 (-1) — 4,233,879

• ??US: 13 (-1) — 747,390



سینگل "Dynamite" برای اولین بار از زمان انتشارش به ۱۰۰.۰۰۰ استریم روزانه در اسپاتیفای هلند رسید?



.•°●════┅┄
? ترجمه‌ی سخنرانی بی‌تی‌اس در اولین دوره‌ی بزرگداشت "روز جوان در کره " ، از آی‌آر‌بنگتن ~

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک ویدیو


— آر ام: سلام من آر ام لیدر گروه بی‌تی‌اس هستم..ممنون که مارو دعوت کردین تا اولین جشن روز جوانانِ کره رو در کنارهم جشن بگیریم..

دارم روزی رو که ۱۹ سال از همچین روزی گذشته، تصور میکنم ، وقتی که روز جوانِ تازه متولد شدمون سالگرد رسیدنش به سن بلوغ و بزرگسال شدن رو جشن میگیره..  
ما میخوایم برای جوانان آینده که که پیشگامان زمان خودشون هستن یه پیام تقدیم کنیم.
جوانان عزیز آینده،حالتون چطوره؟اول از همه ، میخوام حرفامو با گفتن این که ما همیشه جوانان کره‌ای رو در هرجای دنیا که دلیرانه و قاطعانه خودشونو به چالش میکشن تشویق میکنیم ، شروع کنم..
از حالا به بعد ، میخوایم براتون داستان هفت تا پسری که زندگی پر پیچ و خمی رو گذروندن ، تعریف کنیم..۲۷ سال سن خیلی زیادی نیست .. اگه در آینده به دلایل مختلف اوضاع سختی داشتین، امیدوارم داستان ما در سال ۲۰۲۰ حتی شده یه‌ذره حالتونو خوب کنه و باعث آرامشتون بشه..


— جیهوپ: "آرتیست‌های نامبروان بیلبورد"،"ستاره‌های جهانی" اینا کلمات درخشانی هستن که این‌روزا معمولا میشنویمشون.ولی هنوزم خیلی غیرواقعی به نظر میرسن..درواقع، صرف‌نظر از موقعیت زمانی، زندگی کردن به عنوان آیدل یا آرتیست، درست شبیه قدم برداشتن توی یه مسیرِ بدون نام و نشون و راهنماست.ما با رویای بزرگِ "موسیقی" شروع کردیم ولی هیچ وقت نمیدونستیم این جاده مارو کجا میبره،این شیب سربالاییه یا سر پایینی.حتی وقتی که بعد از کلی راه رفتن یه چند لحظه برای استراحت وایمیستادیم ، هنوزم نمیتونستیم ببینیم که آیا الان تو بهشت ایستادیم یا یه پرتگاه در انتظارمونه.شروع ما اینجوری بود..

— شوگا: هفت سال پیش وقتی دبیو کردیم، خودمونو با غرور ، قدرت تسلیم‌ناپذیری و شور و اشتیاق و خشم آماده و مجهز کردیم و توی راهی قدم برداشتیم که هیچکس نمیتونست پیش‌بینیش کنه.ما هم مثل همه تشنه‌ی موفقیت بودیم.رشد کردن و بزرگ شدن توی یه کمپانی کوچیک و روبه‌روشدن با مشکلات و دل نگرونی های زیاد و صرف‌نظر از عواقب کار ، بهترین خودمونو انجام دادیم.گاهی وقتا شبیه آدمای شجاع و بی‌پروا بودیم و گاهی وقتا مثل احمقا به نظر میومدیم.نمیدونم چی و چطوری ولی یادمه که در کمال ناامیدی با خودمون همش اینو تکرار میکردیم که "در آینده همه‌ی این سختیا تموم میشن و همشون به یه سری خاطره‌ی خوب تبدیل میشن"


— جیمین: ما یکسره و بدون هیچ توقفی ، حرکت میکردیم..ما قطعا نهایت تلاش خودمونو میکردیم ولی یه جوری به نظر میومد که انگار برای یه مدت طولانی‌ای متوقف بودیم.وقتی باهم جروبحث میکردیم یا خسته میشدیم و لبه پرتگاه قرار میگیرفتیم، هر هفتاییمون جمع میشدیم که حرف بزنیم.اون موقع کسایی که همیشه کمکمون میکردن بهمون میگفتن" ما نمیتونیم کاملا درک کنیم که چه شرایطی دارین،ماهم ناراحتیم،و آرزو میکنیم که هممون بتونیم از پس این شرایط بربیایم."
اون کلمات شاید چیز خاصی به نظر نیان ولی برای ما ، کمک بزرگی بودن.اون کلمات برای هفت‌تا پسرِ گمشده‌ ، حکم نور و چراغ داشتن..

— جین: اون موقع من که تازه بیست سالم شده بود،باید با واقعیت رو‌ به رو میشدم.قبل از دبیو فکر میکردم تلاش‌هام کافین.ولی بعد از دبیو، چیزی که بیشتر از همه بهش نیاز داشتم، استعداد بود، نه تلاش .مهم نبود چقدر تلاش کنم خیلی سخت بود که بتونم به بقیه‌ی اعضا برسم و اعتماد به نفس و عزت نفسم جریحه‌دار شدن.بعدش یهو متوجه شدم که"منِ واقعی چه کسیه؟بهتر نیست بیشتر به خودم افتخار کنم؟ چطوره به خودم اعتماد کنم"

— جی‌هوپ:قبل از این که متوجه بشیم ، راهی که بی‌تی‌اس توش قدم برمیداشت، عریض‌تر و درخشان ‌تر شد.دیگه میتونستیم چهر‌ه‌ی خوشحال طرفدارارو ببینیم..فکر میکردیم همه چی خوب میمونه.ولی در اوج علاقه و توجهات،سایه‌مون هم بزرگ تر و سنگین‌تر شد و عشق و علاقه‌مون به موسیقی تحت‌فشار قرار گرفت.
"ما کی هستیم؟عشق و علاقه‌ای که دریافت میکنیم از چه نوعیه؟"
هی به عقب برمیگشتیم و بیشتر خودمونو تحت فشار میذاشتیم.

— وی: به نظرم هم جسممون و هم روح و ذهنمون هردو خسته شده بودن."کجا باید برم؟فکر میکردم این مسیر قشنگیه ،ولی یعنی به حدی میرسم که دیگه دلم نخوادش؟" حس میکردیم اهدافمونو از دست دادیم. خوشحال نبودیم و احساس پوچی تموم وجودمونو پر کرده بود.ما واقعا تموم تلاشمونو میکردیم تا از اون لجن‌زار فرار کنیم. "بیا با خودمون روراست باشیم"  همه‌ی احساسامون رو بپذیریم،حسشون کنیم و بذاریم خودشونو نشون بدن..




— کوکی: و تصمیم گرفتیم یه بار دیگه با کمک اعضا و طرفدارامون که تو ذهنمون بودن، خودمونو بالا بکشیم.ما این مسیر رو با دست خالی شروع کردیم ولی انگار نقطه‌ی عطف هم‌دیگه شدیم.از این که با هم بودیم سپاس‌گزار بودیم و  اراده و میلمون برای حمایت کردن از هم‌دیگه بهمون یاد داد که چیکار باید بکنیم‌.اگه تنها بودیم نمیتونستیم تا اینجا پیش بیایم،نمیتونستیم با لذت بدوییم و برقصیم و بخونیم..

— آر ام: این منو یاد سال ۲۰۱۸ میندازه.وقتی که هر هفت‌تامون بعد از به دست آوردن موفقیت‌های غیر‌قابل پیش‌بینی ، خودمونو گم کرده بودیم..میدیدیم گل‌های کنار جاده‌مون شکوفه میدن و میوه‌های بزرگ پایین پامون میفتن ولی باورمون نمیشد که دووم داشته باشن..چون اصلا نمیدونستیم سرازیری جاده‌ای که توش قدم برمیداریم، کی شروع میشه یا کی طوفان‌ با خشم طغیان میکنه.پایان همه‌ی اون استرس و اضطراب‌ها،ما هفت تا سعی کردیم ، ذهن و روحِ همدیگه رو با رویا و باور‌ها پر کنیم و دوباره به همون هفت‌تا پسر تبدیل شدیم..

نامبروانی چارت Hot100 بیلبورد در آگوست ۲۰۲۰ و قرار گرفتن در صدر بیلبورد برای بار دوم،جوایزی که وقتی تصمیم گرفتیم یه بار دیگه بلند‌شیم ، بهمون دادن، برای اونها هممون از خوشحالی اشک میریختیم ولی چیزی که بیشتر از همه به خاطرش ممنونیم اعضای گروه و طرفدارامون هستن که برای ما حکم برج قدرت و انرژی در شرایط سخت رو دارن..


— جین:جوانان عزیز آینده
وقتی زمانی برسه که ما باهم دیگه به عنوان جوان و بزرگ‌سال روبه‌رو بشیم.ما هیچ وقت بهتون نمیگیم " راه درست اینه ،اینجوری باید کارها رو انجام بدین،این بهترین راه برای زندگی‌کردنه،یا این جواب درسته"
جوانان کره‌ای همیشه قوی و فوق‌العاده هستن.
ما ، واقعا ، همیشه ازتون محافظت میکنیم.اینطوری دیگه یه بدشانسی یا یه موفقیت کوچیک کل زندگیتونو تحت شعاع قرار نمیده و شما میتونین روی پای خودتون بایستید درست مثل کاری که بی‌تی‌اس در سال ۲۰۲۰ انجام داد‌‌.ما ازتون حمایت میکنیم تا بتونین به همدیگه تکیه کنین.
درست مثل جوانان دیروز و امروز ،نایستین و راه خودتونو برین.
دنیارو با ایده‌های درخشانتون عوض کنین ولی بیشتر از اون، برای درخشیدن تو نسل خودتون پیشقدم باشین.
‌بی‌تی‌اس همه‌ی جوانان جمهوری کره‌ رو تشویق میکنه.
ممنونیم..
سینگل Dynamite در ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت کره ، به ۴۵۰امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد ، به این ترتیب بی‌تی‌اس تا به اینجا جمعا به ۵۲۴ پرفکت ال‌کیل رسیده?

- سینگل "Dynamite" با دست ‌پیدا کردن به ۴۵۰ پرفکت آل‌کیل ، اکنون رکوردار آهنگی با بیشترین تعداد پرفکت آل‌کیل در تاریخ چارت‌های کره‌ای میباشد



.•°●════┅┄

✳️ وضعیت بی‌تی‌اس در اسپاتیفای :

? مجموع استریم: ۱۱.۷۷۵.۷۵۷.۴۴۰

?شنونده‌ی ماهانه: ۳۰.۵۱۸.۲۸۸
* این بالاترین میزان شنونده‌ی ماهانه بی‌‌تی‌اس تا به اینجا بوده.بی‌تی‌اس با کسب این تعداد ، رکورد بیشترین میزان شنونده‌ی ماهانه برای یک اکت کره‌ای در اسپاتیفای است و تبدیل به اولین اکت کره‌ای شد که به این موفقیت میرسه ، بی‌تی‌اس با دو پله صعود در جایگاه ۶۰ام Top200 محبوب ترین آرتیست‌ها قرار داره *
+ این در حالیه که ۲۸روز از بازه‌ی زمانی شنونده‌های ماهانه‌ی یک آهنگ در اسپاتیفای گذشته ، معمولا آهنگ ها بعد از گذشت این دوره‌ی ۲۸ روزه با کاهش شنونده‌ی ماهانه روبه رو میشن اما شنونده‌های ماهانه‌ی سینگل Dynamite همچنان روبه افزایشه

? مجموع استریم سینگل Dynamite برابر با ۱۶۸.۶۰۶.۶۰۲



.•°●════┅┄
ورژن (70s remix) موزیک‌ویدئوی "Dynamite" منتشر شد

" دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/WRoZgfjzGNQ "



.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" اکنون ۲۵ روز متوالیه که در صدر چارت روزانه‌ی ملون قرار داره ، آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ با بیشترین تعداد صدرنشینی در چارت روزانه‌ی ملون عبارتند از???:

√ 1. Zico "Any Song" — 52
√ 2. SSAK3 "Beach Again" — 39
√ 3. IU/Suga "Eight" — 33
√ 4. BTS "Dynamite" — 25



.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" اولین آهنگ از یک گروه آیدله که از زمان تشکیل چارتِ Flo تونسته بیش از ۷۰۰ ساعت در صدر این چارت قرار بگیره?



.•°●════┅┄

آلبوم "Map Of The Soul:7" با کسب ۱.۹۴۴ میلیارد استریم و پیشی از آلبوم 'Midnight Memories' از گروه وان‌دایرکشن ، اکنون ۲۴امین آلبوم از یک گروه/duo با بیشترین میزان استریم در اسپاتیفای میباشد ?



.•°●════┅┄

• پراستریم‌ترین گروه‌ها در یوتیوب جهانی در بازه‌ی زمانیِ ۱۱ تا ۱۷ام سپتامبر ?

•• 1 (+1) BTS — 224M

• پراستریم ترین گروه‌ها در یوتیوب آمریکا در بازه‌ی زمانیِ ۱۱ تا ۱۷ام سپتامبر ??

•• 1 (=) BTS — 15.7M



.•°●════┅┄

آهنگ " Serendipity Full Length Edition " به بیش از ۱۰۰ میلیون استریم در اسپاتیفای رسید ، این ۴۰امین آهنگ بی‌تی‌اس و دومین سولو آهنگ جیمینه که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه ??

- جیمین اولین خواننده‌ی کره‌ایه که ۲ سولو آهنگ با بیش از ۱۰۰ میلیون استریم در پلتفرم اسپاتیفای داره



.•°●════┅┄

آپدیت توییتر BTS Universe Story

"بازی ماجرایی که باهمدیگه ساختیمش ، ۴ روز تا انتشار رسمیِ بازی داستان دنیای بی‌تی‌اس باقی مونده
همین الانPreRegister کنید
#/ داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/ بازی داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/بخشی از داستانمون بشید "



.•°●════┅┄

آپدیت یوتیوب BANGTANTV با لایو کوکی??~

" دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/dlKk5Fx9czQ "


.•°●════┅┄

لایو کوکی در یوتیوب ??~

" ?کوکی: خب حالا که انجامش دادیم ، من دیگه میرم..
?کوکی: پی‌دی‌نیم ، خسته نباشی
?: باشه
?کوکی: باش "


.•°●════┅┄

لایو کوکی در یوتیوب ??~

"?کوکی: به نظرم تا همین حد بهش نیاز داریم
?کوکی: اون ' Yeah Yeahhhh' وکال اصلی نیست درسته؟؟
?: اره ، نه اصلی نیست..سوکجین باید این پارتو انجام بده "


.•°●════┅┄

? سینگل "Dynamite" بی‌تی‌اس اکنون به مدت ۶۰۰ ساعته که در صدر چارت Melon 24Hits قرار داره ، آهنگ‌ها با بیشترین تعداد صدرنشینی در این چارت در سال ۲۰۲۰ عبارتند از :

1. SSAK3, Summer Sea Again — 916
2. ZICO , Any Song — 609
3. BTS , Dynamite — 600



.•°●════┅┄

آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ با بیشترین تعداد شنونده‌ی ماهانه در ملون با گذشت ۳۰ روز از انتشار :

1. ZICO , Any Song — 694,432
2. BTS , Dynamite — 626,907
3. Jo Jung Suk, Aloha — 604,516



.•°●════┅┄

ورژن (70s remix) موزیک‌ویدئوی "Dynamite" به بیش از ۲ میلیون بازدید و ۱.۱ میلیون لایک در یوتیوب رسید ✨



.•°●════┅┄

سخنگوی کاخ آبی آقای کانگ اخیرا در جواب به خبرنگارا گفته:
” واقعیتش رئیس جمهور مون راجب آهنگ‌ها و رقص بی‌تی‌اس میدونه و اونهارو میپسنده و رئیس جمهور مون در جلسه‌ی توجیهی امروز که خبرنگاران ازش راجب اینکه آیا واقعا خودش به شخصه عاشق موسیقی بی‌تی‌اسه؟ گفته:به نظرم پسرای بی‌تی‌اس کسایین که به اوج رسیدن “

- طبق گفته‌ی سخنگوی کاخ آبی آقای کانگ ، رئیس جمهور اشاره کرده که : برای من خیلی سخته که لیریکای آهنگ‌های گروه‌های آیدلو دنبال کنم ، ولی به لیریکای آهنگ‌های بی‌تی‌اس گوش دادم و برای همینم میتونم اونارو دنبال کنم..نه تنها جوونا بلکه آدمایی که سن و سالی ازشون گذشته هم عاشق اونان..“ آقای کانگ گفته که این حرفای رئیس جمهور مون تایید میکنه که ایشون طرفدار بی تی اسه?



.•°●════┅┄

آپدیت توییتر BTS Universe Story

" کجا خورشید هرگز غروب نمیکنه(۱/۲)
ته‌هیونگ، یونگی و هوسوک نشونه‌هارو دنبال میکنن تا اینکه به جایی میرسن که با یه آدم مرموز ملاقات میکنن ..

یعنی اونا میفهمن که خورشید چرا غروب نمیکنه؟ ! "

#/ داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/ همین الان PreRegister کنید "



.•°●════┅┄

آپدیت توییتر BTS Universe Story

" کجا خورشید هرگز غروب نمیکنه(۱/۲)

کدومو انتخاب میکنید؟ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://mar.by/_kNjs "

#/ داستان دنیای بی‌تی‌اس ، جایی که خورشید هرگز غروب نمیکنه
#/ داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/بازی داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/ بخشی از داستانمون بشید "



.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" با کسب ۶۴۷۱ هزار اسپین و ۲۴.۹۶۶ میلیون شنونده ، همچنان در رتبه‌ی ۱۶ رادیو پاپ آمریکا قرار داره ???



.•°●════┅┄

وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۲۹ روز متوالی در Top5 و به مدت ۳۰ روز متوالیه که در Top10 اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 6 (-1) — 3,953,625

• ??US: 15 (-2) — 694,068



.•°●════┅┄

ترکِ 'Trivia: Seesaw' به بیش از ۹۰ میلیون استریم در اسپاتیفای رسید ، این اولین آهنگ شوگاست که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه ?



.•°●════┅┄

آپدیت توییتر NPR Music با اعلام اجرای بی‌تی‌اس در کنسرت "Tiny Desk Home " از NPR Music که فردا ۲۱ام سپتامبر ساعت ۱۰ شب به وقت کره ( ۱۶:۳۰ بعدازظهر به وقت ایران) از شبکه‌ی یوتیوب ان‌پی‌آر پخش میشه ??

" دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://www.youtube.com/c/nprmusic "



.•°●════┅┄
سینگل "Dynamite" برای چهارمین هفته‌ در جایگاه دوم چارت HOT100 بیلبورد قرار گرفت ?


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" رکورد خودش رو به عنوان سینگلی از یک گروه کره‌ای با طولانی ترین مدت زمان حضور در Top2 چارت Hot100 بیلبورد ، با ۴ هفته حضور در این چارت ارتقا داد ??

- هفته‌ی اول: ۱
- هفته‌ی دوم: ۱
- هفته‌ی سوم: ۲
- هفته‌ی چهارم: ۲


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" بی‌تی‌اس این هفته با فروش ۷۸.۰۰۰ هزار نسخه ، جمعا برای چهارمین هفته‌ی متوالی در صدر چارت Digital Song Sales بیلبورد قرار گرفت?

- این سینگل اکنون سینگلی با بیشترین تعداد هفته‌ی صدرنشینی در این چارت در سال ۲۰۲۰ میباشد ، به علاوه این آهنگ همچنان بیشترین میزان دانلود رو در آمریکا در سال ۲۰۲۰ داره (جمعا ۶۶۱.۰۰۰ )


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

? وضعیت آهنگ‌های بی‌تی‌اس در هفته‌ی چهارم چارت Hot100 بیلبورد به این صورت میباشد :

• Dynamite — 2
• Boy With Luv — 51
• FAKE LOVE — 71
• MIC Drop — 79
• DNA— 98
• IDOL — خارج شد
• ON — خارج شد


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" با ۷۹.۱ میلیون استریم و ۲۹.۰۰۰ دانلود ،این هفته هم در رتبه‌ی دوم چارت Billboard Global 200 قرار گرفت ?


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

? ۱۰ آهنگ‌ برتر چارت Billboard Global 200 این هفته به این صورت میباشد :


➰1 WAP , iamcardib/theestallion
➰2 Dynamite , BTS
➰3 Mood , 24kGoldn/ianndior
➰4 Hawái , maluma
➰5 Laugh Now Cry Later , Drake/lildurk
➰6 Savage , Love
➰7 Blinding , Lights
➰8 ROCKSTAR
➰9 Watermelon Sugar
➰10 For the Night


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" با ۶۴.۷ میلیون استریم و ۱۸.۰۰۰ دانلود ،این هفته با یک پله صعود در رتبه‌ی اول چارت Billboard Global 200 Excl. US قرار گرفت?

- به این ترتیب بی‌تی‌اس اولین گروه ، اولین اکت کره‌ای و آسیایی میباشد که موفق میشه در صدر این چارت قرار بگیره


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

? ۱۰ آهنگ‌ برتر چارت Billboard Global 200 Excl. US این هفته به این صورت میباشد :

➿1 Dynamite , BTS
➿2 Hawái
➿3 WAP
➿4 Mood
➿5 Savage Love
➿6 Blinding Lights
➿7 Watermelon Sugar
➿8 Relacion
➿9 Ice Cream
➿10 Caramelo


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

آپدیت توییتر بیلبورد با این خبر که نامزدهای مراسم Billboard Music Awards 2020 فردا ساعت ۱۶:۴۵ بعد از ظهر به وقت ایران اعلام خواهد شد ?

- نامزدهای دو کتگوریِ "Top Artist" و "Top Billboard 200 Album" فردا ساعت ۱۵:۵۰ به وقت ایران در Today Show اعلام خواهد شد


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

میزان فروش سینگل "Dynamite" در طی این ۴ هفته در آمریکا ، این سینگل به علاوه با ۷۸ هزار نسخه ، پرفروش ترین آهنگِ این هفته‌ی آمریکا بوده است ، پرفروش ترین آهنگ‌های آمریکا براساس (رتبه بندی در چارت Billboard Song Sales) عبارتند از :

⚜1. Week 1 - 300K (265K digital)
⚜1. Week 2 - 182K downloads
⚜1. Week 3 - 136K downloads
⚜1. Week 4 - 78K downloads
?Total: 696,000 song sales


#News 200921
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

??وضعیت چارت های جهانی

— آیتونز جهانی:
• سینگل Dynamite: رتبه‌ی ۵ام

— آهنگ‌های اروپا:
• سینگل Dynamite : رتبه‌ی ۱۷ام

— دیجیتال آرتیست جهانی :
• بی‌تی‌اس : رتبه‌ی ۲ام


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

✳️ وضعیت بی‌تی‌اس در اسپاتیفای :

? مجموع استریم: ۱۱.۸۱۵.۱۲۴.۶۴۳

?شنونده‌ی ماهانه: ۳۰.۶۶۵.۰۲۵
* این بالاترین میزان شنونده‌ی ماهانه بی‌‌تی‌اس تا به اینجا بوده.بی‌تی‌اس با کسب این تعداد ، رکورد بیشترین میزان شنونده‌ی ماهانه برای یک اکت کره‌ای در اسپاتیفای است و تبدیل به اولین اکت کره‌ای شد که به این موفقیت میرسه *

? مجموع استریم سینگل Dynamite برابر با ۱۷۷.۶۵۱.۷۲۴


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

ویدئوی اجرای بی‌تی‌اس در کنسرت The Tiny Desk در خانه ، تنها با گذشت ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه به بیش از " ۱ میلیون لایک " در یوتیوب رسید و اکنون رکوردار سریع‌ترین و تنها ویدئو در Tiny Desk هست که به ۱ میلیون لایک دست پیدا میکنه ??


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄
سینگل Dynamite در ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت کره ، به ۵۰۰امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد و در کل پسرا تا به اینجا جمعا به ۵۷۴ پرفکت‌آل‌کیل در چارتهای کره‌ای دست پیدا کردن ?

- آهنگ Dynamite اولین و تنها آهنگ تاریخه که موفق به کسب ۵۰۰ پرفکت‌آل‌کیل در چارت‌های کره‌ای میشه و همچنان در حال شمارشه

— IU 682
— BTS 574


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

طبق اخبار منتشر شده ، بی‌تی‌اس قراره بار دیگه در سازمان ملل سخنرانی کنن ?

- گفته شده بعد از سخنرانی سال ۲۰۱۸ بی‌تی‌اس در این مجمع که برای دادن امید به جوانان انجام شده بود ، پسرا قراره بار دیگه در این مجمع سخنرانی کنن و پیامی از جنس امید و آرامش اونهم در شرایط سخت همه‌گیری کووید۱۹ در سازمان ملل به جهان منتقل و بیان کنن..

به علاوه ، گفته شده که گروهِ "هم‌بستگی جمعی از دوستان برای امنیتِ بهداشت جهانی" از بی‌تی‌اس دعوت و خواستن که بخاطر شرایط سخت و دشواری که بخاطر کووید ۱۹ برقراره، این سخنرانی‌ رو انجام بدن

⏰ این سخنرانی در نشست این گروه در تاریخ ۲۳ام سپتامبر ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

آپدیت توییتر UNICEF

" ?? وقتش رسیده که جهانی بهتر و عادلانه تری رو تصور کنید?? به جمع بی‌تی‌اس و یونیسف در تاریخ ۲۳ام سپتامبر برای یه پیام فوق العاده ویژه در #/UNGA بپیوندید. #/BTSLoveMyself "


#Update 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

آپدیت توییتر BTS Universe Story

"بازی ماجرایی که باهمدیگه ساختیمش ، ۲ روز تا انتشار رسمیِ بازی داستان دنیای بی‌تی‌اس باقی مونده
برای لباس‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده همین الانPreRegister کنید
#/ داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/ بازی داستان دنیای بی‌تی‌اس
#/بخشی از داستانمون بشید "


#Update #BU 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" اکنون ۲۷ روز متوالیه که در صدر چارت روزانه‌ی ملون قرار داره ، آهنگ‌های سال ۲۰۲۰ با بیشترین تعداد صدرنشینی در چارت روزانه‌ی ملون عبارتند از???:

√ 1. Zico "Any Song" — 52
√ 2. SSAK3 "Beach Again" — 39
√ 3. IU/Suga "Eight" — 33
√ 4. BTS "Dynamite" — 27


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

آهنگ "Boy With Luv" که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، با دو پله صعود باری دیگه در Top25 چارت روزانه‌ی ملون قرار گرفت?


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

طبق نتایج اعلام شده توسط "Kpop Twitter" ، بی‌تی‌اس در رتبه‌ی اول آرتیست‌های کیپاپ با بیشترین میزان منشن در جهان در سال ۲۰۲۰ قرار داره ?


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

طبق نتایج اعلام شده توسط "Kpop Twitter" ، در Top10 آهنگ‌های کیپاپ با بیشترین میزان منشن در جهان در سال ۲۰۲۰ ، ۵ تا از آهنگ‌های پسرا با رتبه‌های زیر حضور دارن ??

- 2 ON
- 3 Boy With Luv
- 4 Black Swan
- 5 Shadow
- 7 DNA


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" اکنون ۶۵۰ ساعت متوالیه که در صدر Melon 24Hits حضور داره ، به این ترتیب این آهنگ با پیشی از ترکِ 'Boy With Luv' با ۶۴۱ ساعت حضور در صدر ، در حال حاضر آهنگی از بی‌تی‌اس با بیشترین ساعت قرار گرفتن در رتبه‌ی اول میباشد ?


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل Dynamite در ساعت ۱۷:۳۰ به وقت کره ، به ۵۱۰امین پرفکت آل‌کیل خودش دست پیدا کرد ، این سینگل تا به اینجا به ۲۷۰ هزار لایک در ملون رسیده ?


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

آپدیت یوتیوب BANGTANTV با لایو پسرا ??~

" دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/zwBMb2KAghQ "


#News 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

لایو پسرا در یوتیوب ??~

" پسرا تو لایو امروز راجب تم‌های مورد نظرشون برای آلبوم جدید و تایتل آهنگ صحبت کردن و راجب چیزایی مثل این که آیا تمش شاد باشه یا دارک باشه یا این که چطوره یه جور زندگی روزمره رو پوشش بده ، درست مثل BTS in the SOOP و از این جور چیزا بحث و گفت‌ و گو کردن‌.. در آخرم گفتن مهم ترین نکته و ایده اینه که بیانگر این باشه که " زندگی هنوزم ادامه داره"


#Info 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

لایو پسرا در یوتیوب ??~

"جمع‌بندی چیزایی که پسرا مد نظر دارن : کانسپت طبیعی ، توی فضای باز و آزاد و زندگی روزمره باشه که ته‌ هم پیشنهاد داد گذری به کانسپت‌های قدیمی و قبلیشونم داشته باشن اما تمش این باشه که زندگی هنوزم جریان داره..

و این که میتونن سکانس‌هایی که میگیرن داخل خونه باشن چون با توجه به شرایط الان بیرون رفتن از خونه خیلی سخته..یا اینکه طبق گفته‌ی آر ام یه چیزی تو مایه‌های BTS in the SOOP یا طبق گفته‌ی یونگی مثلا تو یه ناکجا آباد باشه

شوگا اشاره کرد که خیلی خوب میشه اگه ام‌وی مثل GCF باشه و برای همینم به کوکی پیشنهاد فیلمبرداریشو دادن و کوکی گفت برای فیلمبرداریش خوب میشه اگه از Gimbal استفاده کنن

- بنابراین طبق گفته‌ی پسرا تایتل آهنگ جدید کاملا احساسیه و میخواد بهمون نشون بده که زندگی هنوزم جریان داره "


#Info 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

لایو پسرا در یوتیوب ??~

"?جین: آقا کیم‌نامجون همش برفک میکنه دائم جلو دوربینه
?مونی: اوه اوه مگه دوربین اینجاست
?جیمین: اگه اینجوری باشه پس هیچی ضبط نکنیم که سنگین تریم بابا
?جین:یعنیا فقط جلو دوربین وایساده بود?
?مونی: اره خدایی یه ۱۰ ثانیه کلا جلو دوربین بودم
?جیمین: بلهه~~
?مونی: خراب کاری کردم ارره
?جین: بابا بیشتر از یه دقیقه بود
?مونی: اره خراب کردم
?هوپی: پایان! ? "


#Video 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

لایو پسرا در یوتیوب ??~

"هوپی ، ته‌هیونگ و جیمین پیشنهاد دادن که جونگ‌کوک میتونه فیلمبرداری ام‌وی رو مثل GCF انجام بده و کوکی هم گفته که میتونه اینکارو بکنه

- نامجون هم در ادامه گفته که اعضای دیگه میتونن کلیپارو فیلمبرداری کنن و جونگ‌کوک فقط اونارو ادیت کنه ، چون اگه بخواد همه رو انجام بده بار همه‌ی کارا میفته رو دوشش و سختش میشه "


#Video 200922
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄
اکت‌های آسیایی با بیشترین تعداد ورودی در چارت Digital Song Sales بیلبورد ، به این صورت میباشد :

-1 BTS → 45
-2 SUGA → 15



.•°●════┅┄

بی‌تی‌اس قراره ۵ شب از تاریخ ۲۸ام سپتامبر در برنامه‌ی The Tonight Show با جیمی فالون حضور داشته باشن که شامل اجراهای معرکه‌ و خاصی از پسرا از جمله اجرای آهنگ Dynamite ، مصاحبه‌ با جیمی فالون و برنامه‌‌ها و سرگرمی‌های دیگه خواهد بود ، گفته شده بی‌تی‌اس در تاریخ ۳۰ام سپتامبر مهمان این برنامه هستن(به صورت مجازی) ??




.•°●════┅┄


بی‌تی‌اس برای دومین سال متوالی در کتگوریِ " Top duo/Group " مراسم Billboard Music Awards 2020 نامزد دریافت جایزه میباشد ?


? BTS
? DanAndShay
? jonasbrothers
? maroon5
? PanicAtTheDisco



.•°●════┅┄

به این ترتیب ، بی‌تی‌اس برای دومین سال متوالی نامزد دریافت جایزه در هر دوکتگوری "Top Duo/Group" و "Top Social Artist" باهم در مراسم "Billboard Music Awards 2020" شد ??



.•°●════┅┄

شروع هفته‌ی بی‌تی‌اس در برنامه‌ی The Tonight Show جیمی فالون ، به وقت ایران از ۲۹ام سپتامبر ساعت ۷:۰۵ صبح خواهد بود??

?پخش این برنامه به وقت ایران:
- از ۲۹ام سپتامبر تا ۳ام اکتبر
- ساعت ۷:۰۵ صبح
- پسرا ۱ام اکتبر مهمان ویژه خواهند بود



.•°●════┅┄

چنل یوتیوب BANGTANTV به بیش از ۳۷ میلیون سابسکرایب رسید و همچنان چنل یوتیوبی از یک گروه پسر با بیشترین تعداد سابسکرایب در یوتیوب جهانی میباشد?



.•°●════┅┄

آهنگ "My Time" جونگ‌کوک به بیش از ۷۰ میلیون استریم در اسپاتیفای رسید ?



.•°●════┅┄

آپدیت توییتر Jimmy Fallon

" نگه داشتنش به عنوان یه راز کار خیلیییی سختی بود. هفته‌ی بی‌تی‌اس!!!! هفته‌ی آینده ،شروع از ۲۸ام سپتامبر .xo چیمی #/هفته‌ی بی‌تی‌اس #/بازی #/مصاحبه #/۵تا اجرا #/BTSonFallon "



.•°●════┅┄

?آپدیت فنکافه‌ی ژاپنی بی‌تی‌اس با پیام یونگی به آرمیا:

" •چه زمانی از روزو‌ دوست داری؟
?یونگی: من عاشق تایم قبل از خوابیدنم..وقت اضافی دارم و میتونم دوش بگیرم ، دندونامو مسواک بزنم و تخت دراز بکشم و وقتی دارم چیز میزامو مرتب میکنم ، اخبار نگاه کنم..به نظرم این تایم فیتِ منه..اوم حدود ساعتای ۱ الی ۲ شب..اگه شبا زود نخوابم فرداش احساس خستگی میکنم ولی آخه نمیتونمم شبا زود بخوابم‌.. یه عالمه کار دارم که انجام بدم..این روزا میشه یه عالمه کتاب الکترونیکی خوند، مگه نه؟ برای همینم من اینکارو میکنم..واقعااا دوره زمونه‌ی خوبیه ، به نظرم تو خوب دنیایی داریم زندگی میکنیم..دنیایی که توش میتونم حین این که دراز کشیدم هر کاری دلم میخوادو انجام بدم "



.•°●════┅┄
بی‌تی‌اس تا به اینجا جمعا به ۶۰۰ پرفکت‌آل‌کیل در چارتهای کره‌ای دست پیدا کرد ، پسرا اولین گروه و همراه با آیو تنها آرتیست‌های تاریخ هستن که به ۶۰۰ پرفکت آل‌کیل در چارت‌های کره‌ای دست پیدا میکنن ?

— IU 682
— BTS 600


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

طبق گفته‌ی یکی از مقاله‌هایی که به تازگی منتشرشده ، گزارش شده که بی‌تی‌اس فیلمبرداری برنامه‌ی The Tonight Show جیمی فالون رو در کاخ Gyeongbokgung واقع در سئول انجام دادن ?


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

کامنت شوگا زیر پست یکی از آرمیا در Weverse ~

" آرمی: ار ام الان داره قشنگگگ عضله میسازه و به نظرم داره خطرناک‌تر هم میشه..لیدریمون اینجوریه??..اصلا بخاطر همینه که گروهی ساخته که هیچ وقتِ هیچوقت از بین نمیره..????? مرسی آر ام..بهترینِ دنیا..عاشقتم

?یونگی:واقعا خطرناکه...


#Weverse 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" با کسب ۶۵۳۶ هزار اسپین و ۲۵.۰۴۵ میلیون شنونده ، همچنان در رتبه‌ی ۱۵ رادیو پاپ آمریکا قرار داره ???


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

وضعیت سینگل "Dynamite" در Top200 چارتهای روزانه‌ی اسپاتیفای ، این سینگل به مدت ۳۳ روز متوالیه که در Top10اسپاتیفای جهانی حضور داره ، پسرا اولین اکت کره‌ایی هستن که به این موفقیت دست پیدا میکنن

• ?Global: 6 (=) — 4,029,374

• ??US: 13 (=) — 688,660


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

سینگل "Dynamite" با ۲۷۰.۳۲۴ هزار پلی در رتبه‌ی دوم اسپاتیفای ژاپن قرار داره ، این بالاترین میزان استریم روزانه‌ی این سینگل از زمان انتشارش تا به اینجا در اسپاتیفای ژاپن است ??


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

طبق اخبارمنتشرشده ،بی‌تی‌اس قراره در مراسم Asia Game Changer Awards 2020 جایزه‌ای دریافت بکنن ، این مراسم ۲۳ام اکتبر ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت ایران برگزار خواهد شد ?


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

خانوم Kang Kyung-wha وزیر امور خارجه کره در طی سخنرانیش در هفتاد و پنجمین نشست سازمان ملل متحد به بی‌تی‌اس اشاره کرد ?

« قدرت بی‌تی‌اس در الهام بخشیدن به پیر و جوان در سراسر دنیا حقیقتا شگفت انگیزه»


#Video 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄

به دنبال سخنرانی پسرا در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، هشتک‌ها و عبارات بالا به ترتیب به ترند ۷ام ، ۱۸ام و ۱۹ام دنیا در توییتر رسیدن?


#News 200923
┄┅════●°•.

.•°●════┅┄
࿓⟳

جونگ کوک: من یه دوست پسر سیکس پک دار میخواام
*تهیونگ با ماژیگ واسه خودش سیکس پک میکشه*
جین:دقیقا چیکار میکنی کیم تهیونگ؟!
تهیونگ: الااان فقط همین کار از دستم بر میاد
جین:
جین: من این امیدو به خدا داشتم واسم از آسمون برف صورتی میباروند :/






داینامایت به ۵۰۰+ پرفکت‌آلکیل دست یافت، دو هفته نامبر وان هات۱۰۰ بود، دو هفته رتبه‌ی دوم هات۱۰۰ بود و قطعاً هنوزم تو چارت باقی میمونه، ۱۳ تا برد موزیک‌شو داشته، به ۳۸۱ میلیون بازدید یوتیوب و ۱۸ میلیون لایک توی یک ماه رسیده، ۱۷۷ میلیون استریم اسپاتیفای داشته و یک میلیون یونیت توی امریکا فروخته.

جوریکه بی‌تی‌اس غیرقابل لمسن.




خبر خوب اینه که بی‌تی‌اس دارن محیط‌های امنی رو برای خودشون به وجود میارن. مثلاً ران‌بی‌تی‌اس به جای ورایتی‌شوهایی که بهشون احترام نمیذاشتن، وی‌ورس به جای توییتر که همیشه به ناحق قضاوتشون می‌کنه، مجله‌ی وی‌ورس به جای نشریات بیگانه‌هراسی که هر طور به نفع خودشونه کلمات بی‌تی‌اس رو نشون میدن و غیره.



دو تا کار هستن که بی‌تی‌اس نمیتونن انجام بدن:

- لب‌خونی کردن
- یه‌جا نشستن



کانال:
به لطف سامسونگ،اسکار هم رفت توی لیست جوایزی که باید به بنگتن تعلق بگیره.






هیتر:هه اونا هیچوقت نمیتونن توی جمشیل اجرا کنن
بنگتن:آره راست میگی
بنگتن:یه استادیوم بزرگ تر لازمه.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36