انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اخبار و چارت‌های Kpop
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
تاریخ سازی BTS با بردن جایزه هنرمند سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا امسال...

? BTS Makes History As They Win Artist Of The Year At 2021 American Music Awards

? بی تی اس برنده جایزه هنرمند سال - بزرگترین افتخار شب - در مراسم جوایز موسیقی آمریکا امسال شد!

? مراسم جوایز موسیقی آمریکا امسال در تئاتر مایکروسافت در لس آنجلس برگزار شد. بی تی اس شخصا در این مراسم شرکت کرد و هر سه جایزه‌ای را که نامزد شده بودند از آن خود کرد که عبارتند از: گروه/گروه دونفره پاپ محبوب، آهنگ محبوب پاپ برای "Butter" و هنرمند سال. برای جایزه هنرمند سال بی تی اس در برابر آریانا گرانده، دریک، اولیویا رودریگو، تیلور سویفت و The Weeknd قرار گرفت.

? بی تی اس اولین اکت آسیایی در تاریخ است که برنده هنرمند سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا شده است و این همچنین سومین سال متوالی بی تی اس است که برنده گروه/گروه دونفره پاپ محبوب می‌شود.

? بی تی اس که به عنوان برنده جایزه گروه/گروه دونفره پاپ محبوب اعلام شد؛ برای دریافت جایزه به روی استیج آمد. جی‌هوپ گفت: "ازتون ممنونم آرمی و همینطور از AMAs برای این جایزه خیلی ممنونم. برای سه سال متوالی، واو!" جین میکروفون را گرفت و از طرفداران تشکر کرد و گفت: "همه چیز به لطف آرمی ممکن شد. شما دنیای ما هستین." RM سخنرانی را با این جملات به پایان رساند: "چهار سال طول کشید تا روی این استیج حضور پیدا کنیم و این جایزه رو به دست بیاریم. خیلی ممنونم. این جایزه برای ما معنی بیشتری داره چون ما در واقع یه گروه پسر کوچیک اهل کره هستیم. ما فقط با عشق به موسیقیمون متحد شدیم و تنها کاری که می‌خوایم بکنیم اینه که عشق، حال و هوای خوب و انرژی رو از طریق موسیقی و اجرا پخش کنیم. اما بدون شما بچه‌ها، آرمی، نمی‌تونستیم کاری انجام بدیم. خیلی ممنونم."

? این گروه برای دریافت جایزه آهنگ محبوب پاپ روی استیج برگشت و جیمین گفت: "ممنونم آرمی، ممنونم AMAs و از همه‌ برای دوست داشتن آهنگمون "Butter" تشکر می‌کنم‌." جونگ کوک اضافه کرد: "'Butter' برای ما آهنگ خاصیه. امیدواریم که بهتون حس نرمی مثل کره بده." RM بار دیگر سخنرانی را به پایان رساند: "با تشکر از همه‌ شما، 'Butter' امسال عشق خیلی زیادی دریافت کرد. تنها کاری که می‌خواستیم انجام بدیم این بود که با وجود این روزهای سخت انرژی مثبتی رو از خودمون به جا بذاریم. این جایزه ثابت می‌کنه که این آهنگ تونسته قلب خیلی از مردم رو به دست بیاره. هرگز ساده شمرده نمیشه. خیلی ممنونم."

? درنهایت، برای جایزه هنرمند سال، RM به اشتراک گذاشت که فراموش کرده است چه باید بگوید؛ اما او با گفتن این جملات ادامه داد: "ممنونم AMAs، ما واقعا مفتخریم که روی این استیج درست همینجا با همچین هنرمندای شگفت انگیز و فوق العاده‌ای حضور داریم‌. خیلی مفتخریم. برای این ممنونیم." پس از مکثی، او اعتراف کرد: " من عصبی و مضطربم، بله."

? او بقیه صحبت‌هایش را بیان کرد: "چهار سال قبل، ما برای اولین بار اجرای زنده تلویزیونی رو روی این استیج، AMAs انجام دادیم؛ اون اجرا با 'DNA' بود. و در اون زمان خیلی هیجان زده‌ و مضطرب بودیم. و از اون زمان سفری طولانی و شگفت انگیز بوده؛ اما هیچ کس نمی‌تونست روی شانس اینکه ما اینجا می‌‌ایستیم و این جایزه رو دریافت می‌کنیم شرط ببنده؛ به جز همه شما، آرمی. به جز همگی. هفت تا پسر از کره، با عشق به موسیقی متحد شدن‌. ما با عشق و حمایت از همه‌ی آرمی‌های سراسر جهان رو به رو شدیم. این مثل معجزه است. جدی، ما هرگز این رو ساده نمی‌شمریم. خیلی ممنونم. همه‌تون رو دوست داریم؛ می‌خوایم این افتخار رو به شما بچه‌ها بدیم. ممنونم هایب، کارکنان، همه مردم ممنونم."

? شوگا سخنرانی خود را به زبان کره‌ای ادامه داد و گفت: "ما چهار سال پیش اولین حضور تلویزیونی خودمون در آمریکا رو در AMAs انجام دادیم و هیچ فکر و ایده‌ای نداشتم که بتونیم جایزه هنرمند سال رو به دست بیاریم. فکر می‌کنم همه اینا به لطف آرمیه، آرمی ممنونم!"

? جونگ کوک گفت: "ما فقط می‌خواستیم مردم رو با آهنگمون خوشحال کنیم. باور داریم که این جایزه شروع فصل جدیدی رو برای ما باز می‌کنه. تو چند سال گذشته، ما یاد گرفتیم که هر لحظه ارزشمنده. پس در سال ۲۰۲۲، می‌خوایم تمرکز کنیم روی..." و متوقف شد. V میکروفون را گرفت و گفت: "من عمیقا تحت تاثیر این جایزه‌ام. قدردان عشقتونم. ممنونم آرمی، ممنون AMAs. ممنونم، پرپل یو!"

? در این مراسم، بی تی اس آهنگ "My Universe" را با همکاری کلدپلی و همچنین آهنگ "Butter" را اجرا کرد.

#News
#BTS
#2021AmericanMusicAwards







دستیابی توایس به بالاترین رتبه خود تاکنون در Billboard 200 با دبیو "Formula Of Love: O+T=<3" در رتبه سوم
? TWICE Achieves Their Highest Ranking Yet On Billboard 200 As “Formula Of Love: O+T=<3" Debuts At No. 3

? توایس با جدیدترین آلبوم خود "Formula Of Love: O+T=<3" در Billboard 200 به نقطه اوج جدیدی رسید!

? بیست و یکم نوامبر به وقت محلی، بیلبورد اعلام کرد که سومین آلبوم استودیویی "Formula Of Love: O+T=<3" در رتبه 3 چارت دویست آلبوم برتر مشهور دبیو کرد که رتبه‌بندی هفتگی محبوب‌ترین آلبوم‌ها در ایالات متحده است.

? این موفقیت، بالاترین رتبه توایس را تاکنون در Billboard 200 نشان می‌دهد و همچنین دومین باری است که آنها وارد ده رتبه برتر می‌شوند. (پس از مینی آلبوم قبلی آنها "Taste of Love" که در اوایل امسال در رتبه 6 دبیو کرد).

? همچنین "Formula Of Love: O+T=<3" تنها سومین انتشار توسط یک اکت زن کی‌پاپ، پس از "THE ALBUM" از بلک پینک و "Taste of Love" از توایس، است که در ده رتبه برتر Billboard 200 قرار گرفته است.

? طبق اطلاعات MRC (نیلسن میوزیک سابق)، "Formula of Love: O+T=<3" در هفته منتهی به هجده نوامبر، در مجموع 66,000 واحد معادل آلبوم به دست آورد. امتیاز کلی آلبوم شامل 58,000 فروش خالص آلبوم و 8,000 استریم واحد معادل آلبوم (SEA) است که به دوازده میلیون استریم صوتی درخواستی در طول هفته برگردانده می‌شود.

#News
#TWICE
#Billboard







خبر فوری

اعلام خبر ازدواج چوی ته‌جون و پارک شین هه و باردار بودن پارک شین هه...
? Park Shin Hye And Choi Tae Joon Announce Marriage And Pregnancy

? چوی ته جون و پارک شین هه اواخر 2017 شروع به قرارگذاشتن کردند و مارچ 2018 رابطه‌شان را علنی کردند.

? 23 نوامبر، کمپانی های آنها Salt Entertainment و Santa Claus Entertainment اعلام کردند که پارک شین هه و چوی ته جون در 22 ژانویه 2022 در سئول به همراه برگزاری جشنی خصوصی ازدواج خواهند کرد.
همچنین Salt Entertainment اعلام کرد که پارک شین هه باردار است.

? این دو هنرمند نیز در همین راستا نامه هایی به اشتراک گذاشتند.
متن نامه پارک شین هه:
"سلام. پارک شین هه هستم.این روزا هوا داره سردتر میشه. نمیدونم و کنجکاوم که همه خوب و سلامت هستن یا نه‌.

چند روز پیش داشتم خونه‌م رو تمیز می کردم و قرارداد 20 سال پیشم با اولین آژانسم رو پیدا کردم. کلاس ششم ابتدایی بودم و سال دوم راهنمایی بازیگر شدم. تو یه چشم به هم زدن 18 سال گذشت. احساس کردم زمان واقعاً سریع می گذره‌.

تو دوران کودکی افراد زیادی با من بودن و به لطف همه محبت و حمایت شما تونستم به بازیگری تبدیل بشم که می تونه جنبه های مختلفش رو تو چندین کار نشون بده. خیلی وقت ها جلوی دوربین خوشحال بودم اما هر وقت سختی میکشیدم این طرفدارام بودن که به من قدرت و جسارت زیادی می دادن. تک تک تشویق های شما باعث شد دوباره بلند بشم و جلوی دوربین وایستم.

بنابراین امروز از به اشتراک گذاشتن این خبر خیلیم نگران و عصبیم که ممکنه از شنیدن این خبر ناگهانی شوکه شید. اما دلم میخواست اول به شماها بگم.
من قراره با کسی که مدت هاست باهاش رابطه دارم ازدواج کنم. اون برای مدت طولانی منبع حمایتم بوده و تمام کم و کاستی های پارک شین هه رو پذیرفته و من دوست دارم زندگی مشترکی رو باهاش آغاز کنم.

و اگر چه من محتاطم که اینو بگم یا نه، چون خیلی زوده، من دارم صاحب فرزند میشم. میخواستم قبل از هرکسی به شماها بگم، بعد از ازدواجم هم جنبه مثبتی رو بهتون نشون میدم.
ممنونم که با وجود کم و کاستی هام با عشق از من حمایت کردید. مدتی طول می کشه اما من سخت تلاش میکنم تا به زودی به عنوان یک بازیگر بزرگ برگردم تا مجبور نباشید زیاد منتظر بمونید. لطفاً تا اون موقع سالم باشید."

? متن نامه چوی ته جون:
"سلام، چوی ته جون هستم.
به لطف شما که برای مدت طولانی از من حمایت کردید، من هر روزم رو با قدردانی زندگی می کنم.

این نامه رو می نویسم تا خبری رو به اشتراک بذارم که دوست دارم قبل از هر کس دیگه ای بدونید. من برای مدت طولانی با یکی احساسات مختلفی رد و بدل کردم و رابطه معناداری رو باهاش حفظ کردم. اون برای من حکم نجات دهنده ای رو داره که بدون حرف زدن به من یادداد که وقتی خوشحالم لبخندی درخشان بزنم و وقتی ناراحتم با صدای بلند گریه کنم. حالا دوست داریم باهم ازدواج کنیم و بذاریم این عشقی که از بابتش ممنونم به ثمر بشینه.

و اگرچه مرددم که اینو بگم، اما باید بگم در حالی که برای فصل جدید زندگیمون آماده می شدیم، خدا بهمون یه هدیه داد. ممکنه از این خبر ناگهانی تعجب کرده باشید، اما من می خواستم قبل از هر کس دیگه‌ای به شما اطلاع بدم.
از این پس مسئولیتم به عنوان عضوی از یک خانواده رو بهتون نشون میدم ک به عنوان بازیگر چوی ته جون با بازی نقش هایی که انتظارات شما رو برآورده میکنه باهاتون روبرو میشم. ممنون که این پست طولانی رو خوندید. هوا سرد شده همه سالم و سلامت باشید."

#news
#ParkShinHye
#ChoiTaeJoon









5 تن از اعضای برنامه و 2 تن از عوامل Wild Idol به کووید19 مبتلا شدند...

⭕️ 5 Cast Members And 2 Staff Members Of “Wild Idol” Test Positive For COVID-19

⭕️ در 22 نوامبر، برنامه Wild Idol نشان داد، "در 21 نوامبر، جواب آزمایش کووید19 یکی از بازیگران برنامه Wild Idol مثبت اعلام شد. او هیچ علائمی در طول فیلمبرداری در 18 نوامبر نداشت، اما پس از انجام آزمایش PCR، نتیجه مثبت دریافت کرد.
همه بازیگران و کارکنان آزمایش داده و در مجموع پنج تن از اعضای اصلی برنامه و دو تن از عوامل، به کووید19 مبتلا شدند.

⭕️ این برنامه، همچنین بیانیه ای رسمی منتشر کرد.
متن بیانیه:
"سلام، این پیام از طرف تیم سازنده Wild Idol است.
ابتدا بخاطر نگران کردنتان با چنین خبری ناگهانی عذرخواهی میکنیم.

21 نوامبر یکی از اعضای برنامه Wild Idol به کووید19 مبتلا شد.
او هیچ علائمی نداشت و بعد از پدیدار شدن نشانه هایی از بیماری، بعد از فیلمبرداری اقدام به انجام آزمایش PCR کرد و نتیجه آن مثبت اعلام شد.

تا به حال ما از تمامی دستورالعمل های دولت با آزمایش پی سی آر و ضدعفونی منظم ، و همچنین استفاده از کیت های تست فوری و غیره پیروی کرده‌ایم. باز هم متأسفیم که علیرغم این همه تلاش، موارد مبتلا داشتیم. ما به سلامت پرسنلمان توجه بیشتری خواهیم کرد و دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را رعایت میکنیم."

#news
#WildIdol
بیانیه کمپانی گروه BLACKSWAN درباره کشمکش بین اعضا...

? BLACKSWAN’s Agency Releases Statement About Conflict Between Members

? کمپانی گروه بلک سوان، DR Music پس از بالاگرفتن شک و گمان ها در ارتباط درگیری و ناسازگاری بین Fatou و Leia اعضای این گروه بیانیه ای منتشر کرد‌.

? متن بیانیه:
"سلام، این پیام از طرف DR Music است.
این بیانیه رسمی ما در ارتباط با مسئله مربوط به گروه BLACKSWAN است.

این گروه درحال حاضر در اواسط پروموشن های کره ای آلبوم Close To Me است و مورد توجه و حمایت بسیاری قرار گرفته‌اند‌ که بسیار از LUMINA ها تشکر میکنیم.

گروه BLACKSWAN گروهی است که به تازگی به عنوان آیدل مورد توجه قرار گرفته و از اعضایی از ملیت ها، زبان ها و فرهنگ های مختلف تشکیل شده است. از آنجایی که بسیاری از عقاید و فرهنگ های مختلف در این گروه وجود دارد، در مقایسه با سایر گروه های کی پاپ نیاز بیشتری به احترام و درک متقابل وجود دارد.

همه کارکنان DR Music از LUMINA عذرخواهی می کنند که مسائل داخلی گروه توسط دیگران تحریف شده و به هواداران رسیده است. وقتی افراد با گذشته های مختلف با هم کار می‌کنند، ممکن است درگیری‌ها و اختلاف نظرهای مختلفی رخ دهد. با این حال، یک بحث سازنده بین اعضا در مورد تکمیل بهتر کارشان نباید به شکل تحریک آمیزی به عنوان قلدری و ایجاد اختلاف بیشتر در گروه تلقی شود.

در این چند روز گذشته گفتگوهای زیادی با اعضا داشتیم و از طریق این اتفاق آژانس و اعضا هر دو به اهمیت یکدیگر پی بردند. ما همچنین بار دیگر عهد بستیم که تا تکمیل شدن تبلیغات و پروموشن های این آلبوم تمام تلاش خود را بکنیم.
ما از طرفدارانی که BLACKSWAN را از صمیم قلب دوست دارند و از آنها حمایت می کنند تشکر می کنیم، و فاتو و له‌یا و بقیه از طریق این پروموشن ها ثابت خواهند کرد که دوستی آنها تغییر نکرده است.

لومینا یکی است. این که ما از هم جدا باشیم و از یکدیگر انتقاد کنیم، پسندیده نیست. ما صمیمانه درخواست می کنیم که کسانی که به اعضا، خانواده های آنها و سایر طرفداران حمله می کنند و همچنین بی احترامی های نژادپرستانه انجام می دهند، به رفتار ناپسند خود پایان دهند.

در حال حاضر، BLACKSWAN تنها گروه کی پاپ با اعضایی از اروپا و آمریکای لاتین است. کل فرآیند ساخت گروهی مانند این برای ما یک چالش و کسب تجربه است. ما نیز ناامید شده بودیم و می خواستیم فوراً بیانیه ای منتشر کنیم، اما معتقد بودیم که روند درک یکدیگر، صحبت کردن با یکدیگر و اصلاح مسائل در حل مسائل داخلی حتی اگر زمان بیشتری طول بکشد مهمتر از مداخله کمپانی است. به همین دلیل انتشار این بیانیه زمان برد.

از آنجایی که این اولین چالش ما بود، ما تأیید میکنیم که در بخش هایی کم و کاستی داریم و در آینده تمام تلاش خود را برای مدیریت بهتر و رشد اعضا میکنیم. از طریق انتقادات و بازخوردهای طرفداران، ما یک پایه ستون قوی برای رشد BLACKSWAN فراهم خواهیم کرد تا آنها بتوانند به گروهی تبدیل شوند که همه دوستشان دارند.
درحال حاضر هم اعضا در اتاق تمرین سخت درحال تمرین هستند. LUMINA، لطفاً از بحث و گمانه‌زنی‌های بیشتر خودداری کنید.
به علاوه، انتقاد در مورد نژاد یا ملیت خاص، نیت مثبت ما در تشکیل یک گروه جهانی دخترانه را تضعیف می کند و زیرسؤال میبرد.
با تشکر."

#news
#Leia #Fatou #BLACKSWAN
#DRMusic








گروه BTS در بخش بهترین اجرای پاپ دونفره / گروهی مراسم جوایز گرمی 2022 کاندید شد...
✨ BTS Earns 2022 Grammy Awards Nomination For Best Pop Duo/Group Performance

✨ بی تی اس نامزد جوایز گرمی سال ۲۰۲۲ شده است!

✨ بیست و سوم نوامبر به وقت محلی، آکادمی ضبط رسما نامزدهای جوایز سالانه گرمی امسال را اعلام کرد و بار دیگر، بی تی اس مورد تایید قرار گرفت.

✨ آهنگ موفق این گروه "Butter" برای بهترین اجرای پاپ دونفره / گروهی سال ۲۰۲۲ نامزد شده است و دومین نامزدی بی تی اس در این بخش را رقم زد: سال گذشته، بی تی اس اولین نامزدی خود را برای "Dynamite" به دست آورد.

✨ امسال، بی تی اس با نامزدهای دیگر لیدی گاگا و Tony Bennett (برای "I Get a Kick Out of You")، جاستین بیبر و benny blanco (برای "Lonely")، کلدپلی (برای "Higher Power") و دوجا کت با همکاری SZA (برای "Kiss Me More") رقابت می‌کند.

✨ شصت و چهارمین دوره جوایز گرمی، سی و یکم‌ ژانویه ۲۰۲۲ در لس آنجلس برگزار می‌شود.

#News
#BTS
#Grammy
#Grammy2022






آپدیت چارت آلبوم های جهانی بیلبورد...

? TWICE, NCT 127, ENHYPEN, BTS, SEVENTEEN, ITZY, TXT, And BLACKPINK Rank High On Billboard’s World Albums Chart

? چارت‌های بیلبورد تا هفته‌ی منتهی به 27 نوامبر آپدیت شد.
اینهفته گروه NCT 127 برای نهمین هفته متوالی در چارت بیلبورد 200 در رتبه 96 حضور داشت.

? لیست رتبه بندی چارت آلبوم‌های جهانی بیلبورد:

1. Formula of Love: O+T=<3 (TWICE)
2. STICKER (NCT 127)
5. DIMENSIONBig GrinILEMMA (ENHYPEN)
6. Map of the Soul: 7 (BTS)
8. Attacca (SEVENTEEN)
9. BE (BTS)
11. CRAZY IN LOVE (ITZY)
12. The Chaos Chapter: FREEZE (TXT)
13. Love Yourself: Answer (BTS)
14. THE ALBUM (BLACKPINK)
15. Love Yourself: Tear (BTS)

#News
#BillboardsWorldAlbumsChart




?موزیک ویدیوی I'm a B از Hwasa عضو #MAMAMOO منتشر شد.


#MV
#Hwasa
#ImaB #ImALight

لینک یوتیوب:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/s1kwS3riCQI






1.4 میلیاردی شدن موزیک ویدیو Boy With Luv از BTS...
? BTS’s “Boy With Luv” Becomes Their 1st MV + Fastest Korean Boy Group MV To Reach 1.4 Billion Views

? ساعت 10:30 صبح 24 نوامبر به وقت کره موزیک ویدیو Boy With Luv از BTS با همکاری هالزی به 1.4 میلیارد بازدید در یوتیوب رسید و اولین موزیک ویدیو آنها با این میزان بازدید شد.

? این موزیک ویدیو بعد از 2 سال و 7 ماه و 11 روز به این میزان بازدید رسیده است و سریعترین موزیک ویدیو یک‌ گروه پسرانه کره ایست که به این مقدار بازدید میرسد و رکورد جدیدی برای گروه های پسرانه کره ایست.






اعلام ابتلای لیسا عضو بلک پینک به کووید19 + باقی اعضا در انتظار صدور نتیجه آزمایش....

? BLACKPINK’s Lisa Diagnosed With COVID-19 + Other Members Awaiting Results

? 24 نوامبر کمپانی وای جی بیانیه ای در ارتباط با لیسا منتشر کرد.

? متن بیانیه:
"سلام، این پیام از طرف YG Entertainment است.
عصر 24 نوامبر مشخص شد که لیسا عضو بلک پینک به کووید19 مبتلا شده است.

سه عضو دیگر بلک پینک به عنوان افراد نزدیک به فرد مبتلا طبقه‌بندی نشده اند ولی سریعاً اقدام به انجام آزمایش کردند و منتظر نتیجه آن هستند.

ما ابتدا سریعاً این موضوع را با کارکنان و نمایندگان و افرادی که با او ارتباط داشتند درمیان گذاشتیم و برخورد پیشگیرانه ای جدی انجام دادیم.
ما به حمایت کامل از هنرمندانمان با اولویت قراردادت سلامتشان ادامه میدهیم‌.
در صورت هرگونه تغییر در فعالیت های آینده دوباره اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. "

#news
#Lisa #BLACKPINK
#YG
لیست پر استریم ترین آهنگ ها و هنرمندان کی‌پاپ امسال در اسپاتیفای...

? Spotify Reveals Most-Streamed K-Pop Artists And Songs Of 2021

? 1 دسامبر به وقت محلی، اسپاتیفای رتبه‌بندی پایان سال خود از پر استریم ترین آهنگ ها و هنرمندان کی‌پاپ برای سال 2021 را به اشتراک گذاشت.

? 30 رتبه برتر پراستریم ترین هنرمندان کیپاپ در سراسرجهان:

1. BTS
2. BLACKPINK
3. TWICE
4. Stray Kids
5. TXT
6. IU
7. SEVENTEEN
8. ITZY
9. EXO
10. Red Velvet
11. ENHYPEN
12. NCT DREAM
13. NCT 127
14. (G)I-DLE
15. ATEEZ
16. MAMAMOO
17. Rosé (BLACKPINK)
18. DAY6
19. Lisa (BLACKPINK)
20. Agust D (BTS)
21. MONSTA X
22. GOT7
23. LOONA
24. Taeyeon (Girls Generation)
25. Baekhyun (EXO)
26. SHINee
27. aespa
28. NCT U
29. IZ*ONE
30. Jay Park

? 30 آهنگ پراستریم برتر کیپاپ در سراسرجهان:

1. “Butter” (BTS)
2. “Dynamite” (BTS)
3. “Permission to Dance” (BTS)
4. “Life Goes On” (BTS)
5. “How You Like That” (BLACKPINK)
6. “Boy With Luv” (BTS feat. Halsey)
7. “On The Ground” (Rosé)
8. “Film Out” (BTS)
9. Lisa’s “MONEY” (BLACKPINK)
10. “Ice Cream” (BLACKPINK feat. Selena Gomez)
11. “Lovesick Girls” (BLACKPINK)
12. “Pretty Savage” (BLACKPINK)
13. “I CAN’T STOP ME” (TWICE)
14. “Kill This Love” (BLACKPINK)
15. “Gone” (Rosé)
16. “Filter” (BTS)
17. “LALISA” (Lisa)
18. “Blue & Grey” (BTS)
19. “ON” (BTS)
20. “Euphoria” (BTS)
21. “Telepathy” (BTS)
22. “In the morning” (ITZY)
23. “After School” (Weeekly)
24. “DDU-DU DDU-DU” (BLACKPINK)
25. “Fake Love” (BTS)
26. “Alcohol-Free” (TWICE)
27. “FEVER” (ENHYPEN)
28. “Psycho” (Red Velvet)
29. “0X1=LOVESONG (I Know I Love You)” (TXT feat. Seori)
30. “Sweet Night” (V)

#news
#Spotify










برندگان مراسم AAA امسال...
? Winners Of The 2021 Asia Artist Awards

? مراسم جوایز AAA امسال 2 دسامبر به میزبانی لیتوک عضو سوپرجونیور و جانگ وون یونگ عضو IVE برگزار شد.

? لیست برندگان:

✨ دسانگ آهنگ سال: Butter از BTS
✨ دسانگ تروت سال: ایم یونگ وونگ
✨ دسانگ استیج سال: اسپا
✨ دسانگ اجرای سال: استری کیدز
✨ دسانگ آلبوم سال : NCT 127
✨ دسانگ خواننده سال : سونتین
✨ دسانگ بازیگر سال : لی جونگ‌جه
✨ دسانگ بازیگر تلویزیون سال: لی سونگ گی
✨ دسانگ بازیگر فیلم سال: یو آه این

✨ جایزه AAA Focus(خواننده): DKB و KINGDOM و BLITZERS
✨جایزه AAA Focus(بازیگر): دویونگ عضو NCT، پارک گون ایل
✨ جایزه بهترین هنرمند تازه کار(خواننده): انهایپن و اسپا
✨ جایزه بهترین هنرمند تازه کار(بازیگر): لی دوهیون

✨ جایزه پتانسیل AAA(خواننده): الکسا، T1419
✨ جایزه پتانسیل AAA(بازیگر): مینهیون عضو NU’EST
✨ جایزه موج جدید(خواننده) : استیسی، ویکلی
✨ جایزه موج جدید(بازیگر): نا این وو

✨ جایزه محبوبیت RET(خواننده): ایم یونگ وونگ، EXO، توایس، سی ال
✨ جایزه محبوبیت RET(بازیگر): سونگ جی هیو، کیم سونهو
✨ جایزه محبوبیت U+ IDOL Live(خواننده): BTS، ایم یونگ وونگ، آیو
✨ جایزه محبوبیت U+ IDOL Live(بازیگر): جونگ هویون، کیم سونهو

✨ جایزه بهترین موسیقی متن: ایم یونگ وونگ(Love Always Run Away)
✨ جایزه بهترین تهیه‌کننده: ووزی عضو سونتین
✨ جایزه بهترین سازنده محتوا: Brave Brothers
✨ جایزه بهترین موزیک ویدیو: EVERGLOW

✨ جایزه بهترین نماد AAA(خواننده): WOODZ(چو سونگ یون)
✨ جایزه بهترین نماد AAA(بازیگر): ریو کیونگ سو
✨ جایزه ترند هات AAA(خواننده): اسپا، بریو گرلز
✨ جایزه ترند هات AAA(بازیگر): لی جونگ‌جه
✨ جایزه بهترین انگیزش AAA(خواننده): کوان اون بی، WJSN CHOCOME
✨ جایزه بهترین انگیزش AAA(بازیگر: مون گایونگ، چا اون وو عضو آسترو

✨ جایزه سلبریتی آسیا(خواننده): بم‌بم عضو گاتسون، دبویز
✨ جایزه سلبریتی آسیا(بازیگر): یو آه این، واچیراویت چیواری، Metawin Opas-iamkajorn

✨ جایزه منتخب AAA(خواننده): پنتاگون، گلدن چایلد، مومولند
✨ جایزه منتخب AAA(بازیگر): لی جون یونگ عضو یوکیس، جو سوک ته
✨ جایزه سین استیلر[رباینده ی صحنه]: چا جی یون
✨ جایزه بهترین بازیگری(ایفای‌نقش)AAA: یوری عضو گرلزجنریشن، سونگ هون، کیتامورا تاکومی
✨ جایزه بهترین موزیسین AAA: کانگ دنیل، ایتزی، آسترو، وونهو، THE BOYZ

✨ جایزه بهترین بازیگر AAA: پارک جومی، هو سونگ ته، کیم جو ریونگ
✨ جایزه فبیولس AAA(خواننده): سونتین
✨ جایزه فبیولس AAA(بازیگر): لی جونگ جه
✨ جایزه بهترین دستاورد: NU’EST
✨ جایزه بهترین هنرمند(خواننده): بم بم، انهایپن، بریو گرلز
✨ جایزه بهترین هنرمند(بازیگر): جون یوبین، هان سوهی
✨ جایزه تاریخچه آهنگ ها: Sandaime J Soul Brothers از EXILE TRIBE
BTS
(با خبرهایی از بهترین بوی بند جهان برگشتم
آرمی‌ها بخاطر این همه دستاورد در کمتر از یک ماه تبریک میگم )

اعلام برنامه های BTS برای گذراندن یک دوره استراحت...


? BTS Announces Plans For Extended Period Of Rest

? 6 دسامبر Big Hit Music بیانیه ای درباره گروه BTS منتشر کرد.

? متن بیانیه:
"سلام، این پیام از طرف BIGHIT Music است.
قصدداریم به اطلاع برسانیم که اعضای BTS قرار است دومین دوره استراحت خود از 2019 را پس از تکمیل فعالیت هایشان در BTS PERMISSION TO DANCE ON STAGE- LA و 2021JINGLE BALL TOUR بگذرانند.

گروه BTS برای اینکه در طول دوران کووید19 با طرفداران تعامل داشته باشند 2020 و 2021 فعال بودند و به نتایج درخشان و قابل توجهی به عنوان هنرمندان برتر جهانی دست یافتند.

این دوره استراحت برای اعضایی که سخت خود را وقف فعالیت هایشان کردند فرصتی را فراهم خواهد آورد تا دوباره خود را شارژ کنند و انرژی کسب کنند.
همچنین این اولین بار از زمان دبیوشان خواهد بود که فصل تعطیلات را در کنار خانواده‌هایشان سپری میکنند.
خواستاریم که این نیاز آنها به لذت بردن از زندگی روزمره و آزاد و معمولی در طول دوران استراحتشان را درک کنید.

گروه BTS روی کنسرت و آماده سازی آلبومی جدید که آغاز یک فصل جدید است تمرکز خواهد کرد.
آنها برای کنسرتی که مارچ سال آینده برای ارتباط مستقیم و رودررو با طرفداران در سئول برگزار خواهد شد آماده میشوند.

صمیمانه از طرفدارانی که به تشویق و حمایت از BTS ادامه میدهند تشکر میکنیم و آنها پس از تجدید قوا سالمتر از قبل بازمیگردند تا عشق طرفداران را جبران کنند‌.
باتشکر."

#news
#BTS
#BigHit #BigHitMusic







حضور Epik High, BTS و TWICE در لیست ۵۰ آهنگ برتر ۲۰۲۱ مجله رولینگ استون

?  BTS, TWICE, And Epik High Make Rolling Stone’s “The 50 Best Songs Of 2021” List

? لیست "۵۰ آهنگ برتر ۲۰۲۱" مجله رولینگ استون شامل آهنگ‌های Epik High, BTS و TWICE!

? در ۶ دسامبر به‌ وقت محلی، مجله فرهنگ پاپ آمریکایی منتخبین سالانه‌اش را برای ۵۰ آهنگ برتر سال منتشر کرد.

? گروه TWICE با آهنگ "The Feels" که اولین تک آهنگ انگلیسی زبان این گروه است در رتبه ۵۰ قرار گرفت. رولینگ استون این آهنگ را تحسین کرده و نوشت: "این آهنگ به شایستگی توجه بازار موسیقی غرب را معطوف به خود کرده" و آن را "بازتاب درخشانی از انرژی سبک دیسکو" خواند.

? آهنگ "Rosario" از Epik High (با همکاری CL و Zico) از قسمت اول دهمین آلبوم استودیویی آنها رتبه ۴۰ این لیست را از آن خود کرد. رولینگ استون با اشاره به خوانندگان این آهنگ به عنوان "کهنه سربازان کی پاپ" خاطر نشان کرد که این آهنگ از مسیر تولید دیگر آهنگ های کی پاپ دور شده و "راه استاندارد شده جدیدی را برای سایر گروه‌ها در کی پاپ میسازد."

? آهنگ "Butter" از BTS رتبه ۱۶ لیست رولینگ استون را به خود اختصاص داد و دومین سال متوالی‌اش در این لیست را رقم زد. رولینگ استون با اشاره به آهنگ موفق "Dynamite" نوشت: "این آهنگ در مورد پیروزی آنها بعنوان یک گروه بود اما این آهنگ به همه فرصت درخشش می‌دهد." این مقاله همچنین ورژن ریمیکس آهنگ "Butter" با حضور رپر آمریکایی Megan Thee Stallion را هم تحسین کرد.

#news
#BTS
#TWICE
#EpikHigh
#RollingStone






گروه BTS در بخشی از جشن هزارمین قسمت "The Late Late Show" آهنگ "Butter" را اجرا میکند + تاریخ تعیین شده برای بخش Cross Walk آنها

☄BTS’s “Butter” Performance To Be Part Of 1000th Episode Celebration On “The Late Late Show” + Date Set For Their Crosswalk Segment

☄6 دسامبر، "The Late Late Show" اعلام کرد که اجرای "Butter" از گروه BTS به عنوان بخشی از جشن هزارمین قسمت این برنامه پخش خواهد شد. این برنامه همچنین تایید کرد که بخش Crosswalk BTS در 16 دسامبر پخش خواهد شد.

☄بخش Crosswalk بخشی از "The Late Late Show" است که در آن جیمز کوردن و مهمانان مختلف کنسرت‌ها را در گذرگاه‌های خیابانی و مسیر های عابر پیاده در لس‌آنجلس اجرا می‌کنند در حالی که ماشین‌ها پشت چراغ قرمز منتظر می‌مانند. وقتی گروه برای اولین بار برای کنسرت های استادیوم SoFi به لس آنجلس آمدند، طرفداران BTS را در حال فیلمبرداری از یک کنسرت در مسیر عابر پیاده مشاهده کرده بودند. بر اساس گزارش‌ها، BTS همراه با رقصندگان پشتیبان و کمکی، "Dynamite" و "Butter" را در طول این بخش اجرا کردند.

☄لینک مربوط به خبر:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://twitter.com/latelateshow/status/1467886553934569483

#news
#BTS
#TheLateLateShowWithJamesCorden






تاریخ سازی جیمین عضو BTS در سوندکلود با سیصد میلیونی شدن استریم "Promise"...

? BTS’s Jimin Makes SoundCloud History As “Promise” Becomes 1st Song Ever To Surpass 300 Million Streams

? جیمین عضو بی تی اس رسما در سوندکلود تاریخ سازی کرد!

? هفتم دسامبر به وقت محلی، سوندکلود اعلام کرد که آهنگ خودساخته جیمین به نام "Promise" به اولین آهنگ در تاریخ این پلتفرم تبدیل شده است که از سیصد میلیون استریم عبور کرده است.

? سوندکلود در توییتر تایید کرد: "با تعداد باورنکردنی سیصد میلیون استریم، 'Promise" از جیمین اکنون پرشنونده ترین آهنگ در سوندکلود است. تبریک میگیم!!!!"

? جیمین در ابتدا "Promise" را، آهنگی کاملا شخصی که او آهنگ و لیریک‌ را تهیه کرد، سی و یک دسامبر سال ۲۰۱۸ در سوندکلود منتشر کرد؛ به این معنی که این آهنگ کمتر از سه سال به این مقدار استریم تاریخی رسید.

? لینک مربوط به خبر:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://twitter.com/SoundCloud/status/1468096815476064258?ref_src=twsrc%5Etfw

#News
#BTS
#Jimin
#SoundCloud





قرارگیری BTS و اسپا در لیست بهترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۱ NME

? BTS And aespa Make NME’s Best Songs Of 2021 List

? بی تی اس و اسپا در لیست پنجاه آهنگ برتر سال ۲۰۲۱ NME قرار گرفتند!

? هفتم دسامبر، مجله بریتانیایی NME (New Musical Express) فهرست بهترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که شامل پنجاه آهنگ از تمامی ژانرهای مختلف بود. امسال، این لیست شامل حضور دو هنرمند کره‌ای، بی تی اس و اسپا بود.

? آهنگ "Next Level" از اسپا در رتبه 45 قرار گرفت که آنها آن را به عنوان "کشیدن هیپ هاپ و دختران الکترونیکی به سمت سایبرپانک" توصیف می‌کنند. این مجله همچنین بینندگان را تشویق می‌کند که موزیک ویدیو را تماشا کنند تا رقص بی‌نقص گروه را ببینند‌.

? در همین حال، "Butter" از بی تی اس در رتبه 10 این لیست قرار دارد. این آهنگ به عنوان "یک حس خوب تابستانی" و "یک انتخاب فوری" معرفی شده است.

#News
#BTS
#NME
#aespa #æspa






برنده شدن BTS و "Squid Game" در People's Choice Awards...

? BTS And “Squid Game” Win At People’s Choice Awards

? بی تی اس و "Squid Game" در People's Choice Awards جوایزی دریافت کردند!

? مراسم جوایز People Choice امسال هفتم نوامبر (به وقت محلی) برگزار شد. امسال بی تی اس در مجموع برنده سه جایزه، شامل جوایز "آهنگ سال ۲۰۲۱" و "موزیک ویدیو سال ۲۰۲۱" با "Butter" و جایزه "گروه سال ۲۰۲۱" شد.

? این گروه پس از رقابت با ستارگان مشهور هالیوود مانند کلدپلی، Dan + Shay، جوناس برادرز و Maroon 5 سه جایزه را با خود به خانه برد.

? بی تی اس قدردانی خود نسبت به طرفدارانشان را به اشتراک گذاشت و گفت: "ما خیلی خوشحالیم چون همه‌ی این جایزه‌ها به این معنیه که افراد زیادی تلاش‌هامون رو درک کردند. اونقدر سپاسگزار و ممنونیم که بیانش با کلمات سخته. ما فقط به خاطر آرمی (نام فندوم) که درست پشتمون بودن تونستیم تا اینجا پیش بیایم. برای دوست داشتن خیلی زیاد 'Butter' ممنونیم. ما از طریق 'Butter' می‌خواستیم به کسایی که روزهای سختی رو پشت سر میذارن شادی و لذت بدیم."

? علاوه بر این، "Squid Game"، سریال موفق نتفلیکس که طوفانی در اینترنت را به خود اختصاص داد؛ برنده جایزه "The Bingeworthy Show" امسال شد.

#News
#BTS
#SquidGame
#2021PeoplesChoiceAwards






توییت #StopAsianHate از BTS پر ریتوییت ترین توییت سال ۲۰۲۱ شد

? Twitter Reveals BTS’s #StopAsianHate Tweet Was Most Retweeted Tweet Of 2021

? بی تی اس اثر مهمی در توییتر در سال ۲۰۲۱ به جا گذاشت!

? نهم دسامبر به وقت محلی، توییتر گزارش پایان سال ۲۰۲۱ #OnlyOnTwitter را منتشر کرد که خلاصه بزرگترین توییت‌های سال است.

? طبق گزارش توییتر، بیشتری ریتوییت در سال ۲۰۲۱ توییت #StopAsianHate معنادار بی تی اس در ماه مارچ بود. در پی افزایش نگران کننده جنایات نفرت انگیز علیه آسیایی‌ها، بی تی اس بیانیه‌ای را منتشر کرد که در آن علیه نژادپرستی و خشونت صحبت کرد و از آن زمان تاکنون بیش از یک میلیون ریتوییت شده است.

? سومین و پنجمین رتبه بیشترین ریتوییت توییت‌های سال نیز مربوط به بی تی اس بود: سومین رتبه به توییت بیلبورد رسید که اعلام کرد "Butter" برای نهمین هفته غیرمتوالی صدرنشین Hot 100 شده است (در نتیجه از "drivers license" اولیویا رودریگو پیشی گرفت و تبدیل به طولانی مدت‌ترین زمان حضور در رتبه اول ۲۰۲۱ شد). پنجمین رتبه به توییتی از آکادمی ضبط گرمی تعلق گرفت که اجرای بی تی اس در مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۱ را به نمایش گذاشته بود.

? علاوه بر این، #BTS پراستفاده‌ترین هشتگ در توییتر در سال ۲۰۲۱ بود.

? در حالی که از پنج توییت با بیشترین لایک سال جاری، سه توییت مربوط به مراسم تحلیف جوبایدن، رییس جمهور آمریکا بود، سلفی kissy-face جونگ‌کوک در ژانویه دومین توییت پرلایک ۲۰۲۱ بود.

#News
#BTS
#Twitter






حضور شوگا عضو BTS در آلبوم پس از مرگ Juice WRLD به نام "Fighting Demons"...

? BTS’ Suga Featured On Juice WRLD’s Posthumous Album “Fighting Demons”

? در ۹ دسامبر، فهرست آهنگ آلبوم جدید Juice WRLD به نام "Fighting Demons" منتشر شد.

? لیست آهنگ نشان می دهد که شوگا در آهنگ شماره 16، که عنوان "Girl Of My Dreams" نام دارد، شرکت کرده است.

? این آلبوم در ۱۰ دسامبر منتشر شد.

#News
#Suga #BTS
#JuiceWRLD






1.1 میلیاردی شدن موزیک ویدیو ریمیکس MIC Drop از BTS...

? BTS’s “MIC Drop” Remix Becomes Their 4th MV To Hit 1.1 Billion Views

? نیمه شب 11 دسامبر به وقت کره موزیک ویدیو ریمیکس استیو آئوکی MIC Drop از BTS به 1.1 میلیارد بازدید در یوتیوب رسید.

? این چهارمین موزیک ویدیو این گروه با این مقدار بازدید است و بعد از 4 سال و 27 روز به این میزان بازدید رسیده است.

#news
#BTS





رونمایی BTS از تیزر "7Fates: CHAKHO"...

✨ Watch: BTS Unveils Dramatic Teasers For “7Fates: CHAKHO”

✨ گروه BTS مجموعه‌ای از تیزرهای جدید و هیجان‌انگیز را برای "7 Fates: CHAKHO" به اشتراک گذاشت.

✨ ماه گذشته، کمپانی HYBE اعلام کرد که چندین داستان اصلی را با همکاری هنرمندان خود می‌سازد و آن‌ها را هم به‌عنوان وبتون و هم به‌عنوان رمان در ژانویه سال آینده منتشر خواهد کرد. عنوان داستان گروه BTS به نام "7 Fates: CHAKHO" ، گروه TXT به نام "The Star Seekers" و گروه ENHYPEN به نام "Dark Moon" است.

✨ داستان "7 Fates: CHAKHO" به عنوان یک داستان فانتزی شهری با الهام از افسران شکار ببر سلسله چوسان به نام "Chakhopapsa" توصیف می‌شود. این فیلم در آینده ای نزدیک در شهری می گذرد و داستان هفت پسری را روایت می کند که سرنوشت‌شان به یکدیگر پیچیده و باهم بر سختی ها غلبه و رشد می کنند.

✨ در 12 دسامبر، BTS از یک تیزر ویدیوی جذاب برای "7 Fates: CHAKHO" به همراه فوتو تیزرهای گروه و هر یک از هفت عضو آن پرده برداری کرد. این عکس‌ها با شرح اسرارآمیز انگلیسی منتشر شده است:" سرنوشت هر کدام به اشکال مختلف است."

✨ داستان "7 Fates: CHAKHO" هم به‌عنوان کمیک در Naver Webtoon و هم به‌عنوان یک رمان در وات‌پد از ۱۴ ژانویه منتشر می‌شود.

لینک مربوط به خبر:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/iPM2r2hACgU

#News
#BTS
#7FatesCHAKHO






وی عضو BTS رسما دو رکورد جهانی گینس را برای فالوورهای اینستاگرام شکست

?BTS’s V Officially Breaks Two Guinness World Records For Instagram Followers

?ششم دسامبر، هر هفت عضو BTS با باز کردن اکانت های شخصی خود در اینستاگرام، که قبلاً توسط این پلتفرم تأیید شده بود، طرفداران را شگفت‌زده کردند.

?13 دسامبر، رکوردهای جهانی گینس تأیید کرد که V عضو BTS رکوردهای جهانی را برای سریع‌ترین زمان‌ برای رسیدن به 1 میلیون و 10 میلیون فالوور در اینستاگرام شکسته است. او تنها در 43 دقیقه 1 میلیون فالوور در اکانت اینستاگرام خود به دست آورد و تنها در 4 ساعت و 52 دقیقه به 10 میلیون نفر رسید.

?همه اعضای BTS در حال حاضر بیش از 20 میلیون دنبال کننده در اکانت های شخصی اینستاگرام خود دارند.

?لینک مربوط به خبر:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://twitter.com/GWR/status/1470372776322154500?s=20

#News
#BTS #V





شکست رکورد تیلور سویفت توسط BTS با بیشترین هفته حضور در رتبه اول چارت فروش آهنگ دیجیتال بیلبورد

? BTS Breaks Taylor Swift’s Record For Most Weeks At No. 1 On Billboard’s Digital Song Sales Chart

? گروه BTS به تازگی یک رکورد چشمگیر در چار‌ت‌های بیلبورد به ثبت رسانده است!

? سیزدهم دسامبر به وقت محلی، بیلبورد اعلام کرد که آهنگ موفق BTS به نام "Butter" دوباره وارد چارت فروش آهنگ دیجیتال آن در رتبه اول شده است و هجدهمین هفته غیر متوالی‌اش را در صدر این چارت سپری می‌کند.

? با کسب این موفقیت، BTS اکنون مجموعاً 46 هفته را در رتبه اول‌چارت فروش آهنگ دیجیتال بیلبورد سپری کرده است و رکورد تیلور سویفت را شکست و به هنرمندی با بیشترین تعداد هفته در رتبه اول تاریخ این چارت تبدیل شد.

? علاوه بر این، "Butter" اکنون رکورد "Dynamite" این گروه را که بیشترین هفته‌ حضور در رتبه اول تاریخ چارت فروش آهنگ دیجیتال سپری کرده را نیز به‌دست آورده است.

#news
#BTS
#Billboard






اجرای Crosswalk گروه BTS در برنامه "Late Late Show"...

? Watch: BTS And James Corden Team Up For A Spectacular Mini Concert On The Crosswalk On “The Late Late Show”

? اجرای خیابانی BTS در برنامه "Late Late Show" جیمز کوردن بالاخره منتشر شد. کنسرت Cross Walk یکی از بخش‌های محبوب برنامه است که در آن جیمز کوردن و مهمانانش بر روی یک خط عابر پیاده در حالی که ماشین‌ها پشت چراغ قرمز منتظر هستند، اجرا می‌کنند.

? در ۱۶ دسامبر، "The Late Late Show" از کلیپ مینی کنسرت BTS روی خط عابر پیاده بلوار Beverly و خیابان Genesee رونمایی کرد. BTS در مجموع سه آهنگ "Butter" و "Permission to Dance" و "Dynamite" را اجرا کرد.

لینک مربوط به خبر:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://youtu.be/A8KQhwmdZIw

#News
#BTS
#TheLateLateShowWithJamesCorden







گروه BTS نامزد بهترین گروه بین المللی در جوایز BRIT 2022 شد...

? BTS Nominated For Best International Group At 2022 BRIT Awards

? در 18 دسامبر، صنعت فونوگرافی بریتانیا (BPI) رسما نامزدهای جوایز BRIT 2022 را اعلام کرد که به عنوان برجسته‌ترین مراسم جوایز موسیقی در بریتانیا شناخته می‌شود.

? پس از تاریخ سازی در سال گذشته با تبدیل شدن به اولین هنرمند کره ای که نامزد جایزه BRIT شده است، BTS دومین نامزدی خود را برای امسال به دست آورد.

? درست مانند سال گذشته، BTS نامزد بهترین گروه بین‌المللی شده است و برای جایزه امسال با نامزدهای دیگر ABBA و Måneskin و Silk Sonic و The War on Drugs رقابت خواهند کرد.

لینک مربوط به خبر:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://twitter.com/BRITs/status/1472256754176167939?s=20

#News
#BTS
#BRITAwards



400 میلیونی شدن موزیک ویدیو Premission to Dance از BTS...

? BTS’s “Permission To Dance” Becomes Their 16th MV To Hit 400 Million Views

? ساعت 4:50 بامداد 20 دسامبر به وقت کره موزیک ویدیو Premission to Dance از BTS به 400 میلیون بازدید در یوتیوب رسید.

? این موزیک ویدیو بعد از 5 ماه و 10 روز به این مقدار بازدید رسیده و شانزدهمین موزیک ویدیو این گروه با این میزان بازدید است‌.

#news
#BTS
آپدیت چارت آلبوم های جهانی بیلبورد...

? ATEEZ, NCT 127, TWICE, BTS, SEVENTEEN, TXT, BLACKPINK, And ITZY Sweep Top Spots On Billboard’s World Albums Chart

? چارت‌های بیلبورد تا هفته‌ی منتهی به 25 دسامبر آپدیت شد.

? لیست رتبه بندی چارت آلبوم‌های جهانی بیلبورد:

1. ZERO : FEVER EPILOGUE (ATEEZ)
2. STICKER (NCT 127)
3. Formula of Love: O+T=<3 (TWICE)
4. Map of the Soul: 7 (BTS)
6. BE (BTS)
8. Attacca (SEVENTEEN)
9. Chaotic Wonderland (TXT)
10. BTS, The Best (BTS)
11. THE ALBUM (BLACKPINK)
12. The Chaos Chapter: FREEZE (TXT)
13. CRAZY IN LOVE (ITZY)
14. Map of the Soul : Persona (BTS)
15. Love Yourself: Tear (BTS)

#News
#BillboardsWorldAlbumsChart







گروه BTS پس از گذشت 37 سال از حضور‌ مایکل جکسون اولین هنرمند صدرنشین چارت پایان سال آلبوم اوریکون شد...

☀️ BTS Becomes 1st Foreign Artist To Top Oricon’s Year-End Album Chart Since Michael Jackson 37 Years Ago

☀️ 22 دسامبر اوریکون اعلام کرد که آلبوم تلفیقی ژاپنی گروه BTS به نام BTS, THE BEST صدرنشین چارت پایان سال آلبومش شده است.

☀️ طبق محاسبات این چارت از طریق 28 دسامبر 2020 تا 20 دسامبر امسال، این آلبوم با فروش 993 هزار نسخه در ژاپن صدرنشین چارت پایان سال شده است.

☀️ نه تنها آنها اولین گروه خارجی صدرنشین این چارت هستند بلکه بعد از گذشت 37 سال از صدرنشین آلبوم Thriller از مایکل جکسون، آنها اولین هنرمند صدرنشین این چارت هستند‌.

#news
#BTS
#Oricon








هنرمندان کره ای در لیست رتبه بندی های پایان سال چارت اوریکون...

? K-Pop Artists Claim 34 Out Of 100 Spots On Oricon’s 2021 Year-End Album Chart

? اوریکون رتبه بندی های چارت هایش را برای پایان سال 2021 به اشتراک گذاشت.
این رتبه بندی موفق ترین سینگل ها و آلبوم های 28 دسامبر 2020 تا 20 دسامبر 2021 را به نمایش میگذارد.

? لیست چارت ها:

✨ رتبه بندی های آلبوم برتر:

1. BTS – “BTS, THE BEST”
5. SEVENTEEN – “Attacca”
9. SEVENTEEN – “Your Choice”
11. BTS – “BE”
13. BTS – “Butter”
17. ENHYPEN – “DIMENSION : DILEMMA”
18. TXT – “Chaotic Wonderland”
19. TXT – “The Chaos Chapter”
22. NCT 127 – “Loveholic”
26. NCT 127 – “Sticker”
27. ENHYPEN – “BORDER : CARNIVAL”
29. NCT DREAM – “Hot Sauce”
36. TXT – “Still Dreaming”
43. TWICE – “Perfect World”
46. SHINee – “Superstar”
49. TWICE – “Taste of Love”
53. TREASURE – “THE FIRST STEP : TREASURE EFFECT”
55. NCT – “RESONANCE”
56. BTS – “Love Yourself: Answer”
58. BTS – “Map of the Soul: 7”
70. ASTRO – “All Yours”
71. ASTRO – “Switch On”
72. Stray Kids – “NOEASY”
73. BTS – “Map of the Soul: Persona”
74. BTS – “Map of the Soul: 7 ~The Journey~”
80. TWICE – “Formula of Love: O+T=<3”
82. Baekhyun(EXO) – “BAEKHYUN”
83. 2PM – “WITH ME AGAIN”
85. EXO – “Don’t Fight the Feeling”
89. ENHYPEN – “BORDER : DAY ONE”
90. BTS – “Love Yourself: Tear”
91. BTS – “WINGS”
93. SHINee – “Don’t Call Me”
99. BTS – “Love Yourself: Her”

✨ رتبه بندی های سینگل برتر :

17. SEVENTEEN – “Not Alone”
27. ENHYPEN – “BORDER : Hakanai”
47. SEVENTEEN – “Power of Love”
52. Stray Kids – “Scars/Thunderous”
59. TWICE – “Kura Kura”
97. Kim Jaejoong(JYJ) – “Breaking Dawn” (Japanese version)

#news
#Oricon






تبدیل شدن BTS به اولین هنرمند خارجی تاریخ با صدرنشینی در رتبه بندی سالانه هنرمندان Oricon
⭐ BTS Becomes 1st Foreign Artist In History Ever To Top Oricon’s Yearly Artist Rankings

⭐ بیست و چهارم دسامبر، Oricon، بزرگترین سایت آمار موسیقی در ژاپن، رسما اعلام کرد که BTS در رتبه بندی هنرمندان پایان سال برای سال 2021 عنوان پرفروش ترین هنرمند سال در ژاپن را از آن خود کرده است. رتبه‌بندی سالانه با محاسبه کل فروش سینگل ترک‌ها، آلبوم‌ها، DVDها و همچنین اطلاعات استریم یک هنرمند برای کل سال تعیین می‌شود.

⭐ گروه BTS اکنون اولین هنرمند خارجی در تاریخ است که صدرنشین رتبه‌بندی هنرمندان پایان سال شده است.

⭐ اعضای BTS اظهار داشتند: "ما واقعاً خوشحال و سپاسگزاریم که در رتبه‌بندی سالانه Oricon برای سال 2021 رتبه 1 را کسب کرده‌ایم. ما معتقدیم که این همه موفقیت‌ها به لطف ARMY [فندوم BTS] است که همیشه از ما حمایت می‌کنند. از اینکه عشق و حمایت همیشگی‌تان را به ما ابراز می‌کنید بسیار سپاسگزاریم."

#news
#BTS
#Oricon
BTS


صحبت‌های جین عضو BTS در مورد لقبش و آهنگ‌های تاثیر گذار BTS...



? BTS’s Jin Explains His “Worldwide Handsome” Nickname, The BTS Lyric That Changed His Life, And More

? در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای مجله Vogue Korea، جین عضو BTS درباره فلسفه زندگی خود صحبت کرد. به عنوان ستاره‌های جلد شماره ژانویه 2022 مجله، هر یک از اعضا جداگانه مصاحبه کردند. جین با شوخ‌طبعی مصاحبه کرد و شخصیت بی‌نظیرش را به تصویر کشید.

? او با توضیح روال روزمره خود در زمانی که مشغول پروموت BTS نبود، با افتخار فاش کرد که دوست دارد وقت خود را در روزهای مرخصی تلف کند، ساعت ها را به بازی بگذراند، فاصله بیندازد، گوشی خود را چک کند یا بی خیال تلویزیون تماشا کند. او با شوخی گفت:" ممکنه بعضیا اونو رقت‌انگیز بدونن، اما من کسیم که هر کاری که دلم میخواد انجام میدم." جین در ادامه توضیح داد که او معتقد است که زمان بیکاری و صرفاً استراحت کردن، ارزش و هدفی دارد. او خاطرنشان کرد:" من کسیم که به سودمندی بی فایده بودن اعتقاد دارم. شما نیاز دارین یه سری روزا رو از نظر بقیه بی‌فایده بگذرونین تا بتونین روی روزایی که کارای مفید میکنین بهتر تمرکز کنین."

? جین در طول مصاحبه سعی می‌کرد با شوخی‌ همه چیز را آرام نگه دارد و توضیح داد:" من فضای جدی رو دوست ندارم. وقتی جو خیلی جدی میشه، سعی می کنم همه چیزو آروم کنم." وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال لحظاتی وجود داشته است که او روی صحنه حضور نداشته و جدی شده است، او با خنده پاسخ داد:" واقعاً نه. معمولا، وقتی که یه آدم جدی و یه آدم شوخ با هم صحبت می کننن، یکی تسلیم می شه و مطابق حال و هوای اون یکی میشه. بیشتر اوقات، گفتگو جدی میشه اما من اینطور نیستم. یه کارمند تو شرکت ما هست که خیلی جدیه و حتی موقع صحبت با اون، 20 دقیقه از 30 دقیقه رو صرف شوخی می کنم. اگه احساس کنم کسی اونقدر جدیه که نمی‌تونم باهاش کنار بیام، سعی می‌کنم سریع ازش دور شم."

? در مورد اینکه چرا جین از اینکه همه چیز خیلی جدی به نظر برسد متنفر است، او به سادگی گفت:" چون جالب نیست. چه حین مصاحبه چه حین چت با دوستام. البته موقع کار جدیم. اما جدای از زمانی که روی صحنه هستم، حدود 80 تا 90 درصد زمانو صرف شوخی می کنم. فکر می‌کنم تفریح یکی از چیزهاییه که به من امکان می‌ده بدون خستگی کار کنم."

? جین همچنین با فروتنی در مورد استعدادهای خود صحبت کرد و اظهار داشت:" من آدم خاصی نیستم، کسیم که توی هیچ چیزی برتری خاصی ندارم. اگرچه اطرافیانم اصلاً اینطور فکر نمی کنن. اگه من اینو بگم، اونا میگن:" چطور میتونی اینو بگی؟ تو کارای شگفت انگیزی انجام دادی." اما من هنوز برای پذیرشش مشکل دارم. اگر کسی ازم بپرسه که چی منو از بقیه متمایز می کنه، چیز زیادی برای گفتن ندارم جز اینکه "من عضو BTS هستم."

? او در ادامه نام مستعار "Worldwide Handsome" را کم اهمیت جلوه داد و توضیح داد که آن را به عنوان شوخی میگوید. جین گفت:"راستش، افراد زیادی هستن که از من خوش تیپ ترن. این شوخیه که من برای خنده میگم. افراد زیادی هم هستن که بهتر از من می خونن و میرقصن. اما از اونجایی که بقیه منو بهتر از چیزی که واقعا هستم میبینن، سخت تلاش می‌کنم تا مطابق چیزی که منو میبینن، زندگی کنم."

? او افزود:" هرکس با یه استعداد خاصی به دنیا میاد. فکر می‌کنم استعدادم اینه که وقتی اتفاق بدی میوفته یا زمانی که از نظر ذهنی دوران سختیو میگذرونم، می‌تونم سریع فراموش کنم." وقتی از جین در مورد راز پشت سر گذاشتن گذشته و ادامه دادن پرسیدند، جین پاسخ داد:" اگه روی زندگی روزمره تمرکز کنم، طبیعتا فراموش می کنم و به جلو می رم."

? تصویر جین از زمان دبیو تا حدودی تغییر کرده است، اوایل او یک ظاهر "Ice Prince" داشت. با این حال، نگرش جین به زندگی پس از الهام گرفتن از قسمتی از آهنگ "Fire" در سال 2016 تغییر کرد:" طوری که میخوای زندگی کن، چون زندگی توعه. خیلی تلاش نکن، اشکالی نداره ببازی." او گفت:" قبلا، من بین جین BTS و کیم سوکجین تفاوت قائل می شدم، اما الان نه. فکر می کنم نحوه عملکردم تو تلویزیون مثل زندگی واقعیمه."

? در نهایت، جین به اشتراک گذاشت که از سال 2020، او با یک هدف غیرعادی زندگی می کند: "زندگی بدون فکر". او گفت:" قطعا هدف آسونی نیست. چون همه جور افکاری مثل امروز باید اینکار رو کنم فردا اونکارو، به ذهن آدم میاد. من کسیم که همیشه از برنامه ریزی بدم میاد. چون زمانی که یه برنامه مینویسین، باید بهش پایبند باشین و برام سخته. بنابراین وقتی سفر می کنم، از اون آدمایی ام که کارا رو خودجوش انجام می دم. البته، احتمالاً ایده خوبیه که در مورد زندگی یه چارچوب کلی داشته باشین، اما من از برنامه ریزی دقیق دوری کردم. چون برام دردسره."

? او با خنده در پایان گفت:" فکر می‌کنم این روزا خوشحال‌ترم، چون بدون فکر کردن زندگی می‌کنم."

#News
#Jin #BTS
#VogueKorea



صحبت‌های آر ام عضو BTS درباره نگرانی‌های شغلی و فشار نمایندگی کره...


? BTS’s RM Opens Up About Worries Over Longevity Of His Career, The Pressure Of Representing Korea, And More

? در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای Vogue Korea، آر ام عضو BTS صادقانه و متفکرانه درباره برخی از بزرگترین نگرانی های خود در حال حاضر صحبت کرد. به عنوان ستارگان جلد شماره ژانویه 2022 مجله، هر یک از هفت عضو BTS جداگانه مصاحبه کردند و آر ام مصاحبه خود را با تأمل در مورد چگونگی تغییر موسیقی BTS از زمان دبیو در سال 2013 آغاز کرد.

? در حالی که آر ام برای آخرین کنسرت آنلاین خود آماده می شد، به کل دیسکوگرافی BTS، از جمله آهنگ های قدیمی ترشان نگاهی انداخت و این باعث شد که فکر کند که چگونه آهنگ‌های اخیر آنها با گذشت زمان قدیمی می شود.

? لیدر BTS گفت:" این موسیقی اون موقع از صمیم قلبم بود، اما افکار سریع تغییر می کنن و من متوجه شدم که گوش خودم برای موسیقی یکم تغییر کرده. آهنگ "Butter" و "Permission To Dance" هم پس از گذشت زمان قدیمی به نظر می‌رسن؟ از اونجایی که ما با ترندها زندگی می‌کنیم، عادت کردم باهاش همراهی کنم، اما فکر نمی‌کنم باید اینطوری زندگی کنم. مطمئن نیستم چی کار کنم، اما می‌خوام چیزی بدون حد و مرز تولید کنم. حالا که نزدیک به نه سال از دبیو به عنوان BTS می‌گذره، خیلی بهش فکر کردم."

? در مورد تغییرات او به عنوان یک ترانه سرا، او به اشتراک گذاشت:" قبلا، قوانین زیادی تو ذهنم بود، مثلا باید این کارو کنی یا اونو و من درگیر ایده پیدا کردن برای نشون دادن یه چیز شگفت انگیز، مثل یه تکنیک چشمگیر بودم. این روزا، من تلاش می‌کنم یه ساختار خاص ایجاد کنم و می‌خوام اونو به روشی انتزاعی منتقل کنم. من روی درک از طریق حواس مثل لامسه و بینایی کار کردم. وقتی موسیقی می سازین، عناصر مختلفی مثل شعر، ملودی، ضرب و صدا وجود دارن و رویکرد من اینه که مجموع همه اینا رو با هم نگاه کنم تا ببینم اونا چیزی که من میخوام منتقل میکنن؟"

? در سال‌های اخیر، نفوذ BTS در سراسر جهان فراتر از موسیقی بوده است، به طوری که اعضای آن بیش از یک بار در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کردند و حتی در اوایل سال جاری به‌عنوان نمایندگان ویژه ریاست‌جمهوری برای کره جنوبی منصوب شدند.

? هنگامی که از آر ام پرسیده شد که آیا نقش آنها به عنوان نمایندگان ملت از نظر موسیقی محدود کننده است یا منبع الهام هنری و فرصت های جدید، او پاسخ داد: "همشون. بعضی وقتا، نماینده ملت بودن حس خوبی داره و بعضی وقتا فشار زیادی رو به همراه داره. چیزی که مسلمه اینه که این نقش چیزی نیست که به خواست خودمون بهش رسیده باشیم چیزی هم نیست که به خواست خودمون نداشته باشیمش. من فکر می کنم این سرنوشت منه که اونو به عنوان دعوت بپذیرم و بهترینم رو انجام بدم. اگه بخوام اونو در قالب کلمات بیان کنم، می‌تونم بگم که دوست دارم طوری زندگی کنم که فکر کنم: این نوع زندگی هم سرگرم‌کننده است."

? آر ام همچنین در مورد عشق خود به هنرهای تجسمی، به ویژه نقاشی صحبت کرد و توضیح داد که از اینکه می تواند خود را در یک زمینه کاملاً متفاوت غوطه ور کند، لذت می برد. او فاش کرد:" وقتی صحبت از هنرهای تجسمی میشه، می‌تونم درباره احساساتم صادق باشم. چون با موسیقی، اگه نسبت به بقیه موزیسین‌ها حسادت کنین، ممکنه سخت بشه. موزیسین های خوب زیادی هستن و همیشه جریان بی پایانی از هنرمندای جدید وجود داره."

? آر ام با بیان نگرانی هایش در مورد طول عمر حرفه اش، ادامه داد:" نقاشا حرفه طولانی دارن. نقاشایی هستن که اولین نمایشگاه شونو تو 40 سالگی برگزار می کنن و نقاشایی هستن که تا 60 سالگی حتی یه اثر رو نمی فروشن. اما من تو 20 سالگی دبیو کردم و تو 28 سالگی بهم میگن نماینده کشورمم  و از من سؤالایی در مورد قدم بعدیم پرسیده می شه. به همین دلیله که می‌خوام عمر طولانی داشته باشم مثل نقاشا."

? از نظر فلسفه زندگی، آر ام خاطرنشان کرد:" بعضیا میگن تمرکز بر حال مهم‌تر از رویاهاست. اونا درست میگن و من قبول دارم. برای جامعه خوب نیست که مردمو برای داشتن یه رویا تحت فشار بذاره اما رویاها هم مهمن. امیدوارم مردم زیادی جوونایی که به سخت کوشی و امید اعتقاد دارن رو حمایت کنن. منم در حال مبارزم. توقعاتی که من و بقیه از خودم داریم خیلی زیاده. حتی اگه در آینده تو یه زمینه کاملاً متفاوت کار کنم، مردم ازم انتظار دارن که کاری رو انجام بدم و ممکنه نتونم اون انتظارات رو برآورده کنم."

? سرانجام، آر ام مصاحبه خود را با خلاصه ای الهام بخش از اهداف خود به عنوان یک هنرمند به پایان رساند. او گفت:" من معتقدم که هر کسی به دلیلی به دنیا میاد. امیدوارم هر کاری که انجام می‌دم تاثیر با ارزشی داشته باشه."

#News
#RM #BTS
#VogueKorea



صحبت‌های V عضو BTS درباره الهامات خود در زندگی روزمره برای موسیقی، گسترش عشق از طرف آرمی و...

❤️ BTS’s V Shares On His Inspiration For Music In Everyday Life, Spreading Love From ARMY, And More

❤️ در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای Vogue Korea، وی عضو بی تی اس درباره رشد به عنوان یک هنرمند و دوستی نزدیک خود با آرمی (فن کلاب بی تی اس) صحبت‌ کرد!

❤️ هر یک از هفت عضو بی تی اس به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله، در مصاحبه جداگانه‌ای شرکت کردند‌. علی‌رغم اینکه بی تی اس اخیرا اولین اکت آسیایی بود که در جوایز موسیقی آمریکا عنوان هنرمند سال را دریافت کرد؛ V مصاحبه را متواضعانه شروع کرد. او گفت: "مطمئن نیستم که وجود بی تی اس برای مردم چیه. قدردان و ممنونم که ازمون تعریف می‌کنن و واکنش مثبتی بهمون نشون میدن؛ اما مطمئن نیستم که چرا این همه عشق و محبت می‌گیریم."

❤️ از ابتدای عکسبرداری، V به طور طبیعی جو را در صحنه عکسبرداری هدایت کرده و به طور عادی با افراد آنجا صحبت می‌کرد. در طول مصاحبه، او فاش کرد: "MBTI من با E (برونگرایی) شروع شد اما به تازگی به I (درونگرایی) تغییر کرده‌. من شنیدم که تفاوت بین این‌ دو تا خیلی بزرگه." او ادامه داد: "به نظرم این تغییر بد نیست. من‌ قدرت داوری و قضاوت درباره اینکه چی درسته یا غلط رو به دست آوردم. این به خاطر اینه که اطرافیانم بهم کمک کردن، پس تونستم رشد کنم. فکر می‌کنم تو آینده مدام میفتم و صدمه می‌بینم اما نمیترسم. مهمتر از هر چیزی اینه که تو اون موقعیت چطور  عمل می‌کنم."

❤️ وی (V) فاش کرد: "وقتی چیزی آزارم میده، مدام تمرکز می‌کنم و تلاش می‌کنم تا بهش غلبه کنم. مثلا اگه خودم رو تو یه احساس غرق کنم، درباره‌اش آهنگ می‌نویسم. چه آهنگ خوبی باشه یا نه، به این معنیه که یه آهنگ کامل شده. این حس موفقیت به کم شدن درد و مشکلاتم کمک می‌کنه."

❤️ با پانزده آهنگی که قبلا به نام او توسط انجمن کپی رایت موسیقی کره (KOMCA) ثبت شده است؛ V توضیح داد: "سعی می‌کنم تو زندگی روزمره‌ام الهام زیادی بگیرم. حتی وقتی سفر نمیرم و اتفاق خاصی وجود نداره، فکر می‌کنم زندگی روزمره‌ام‌ خاصه. این روزها از پروژه‌ها و کارهای دیگرون الهام می‌گیرم. دیروز، برای اولین بار بعد از مدتی 'Forrest Gump' رو تماشا کردم و یه کم اشکم دراومد. آخرش شخصیت اصلی میگه 'نمی‌دونم سرنوشتی داریم یا فقط همه‌مون به طور اتفاقی روی یه نسیم در اطراف شناور هستیم' و غمگین شد."


❤️ وی (V) درباره موفقیت بی تی اس گفت: "منم به سرنوشت اعتقاد دارم. با این وجود، اگه زمان رو به عقب برگردونم، مثل الان خواننده می‌شدم؟ ممکنه اینطور نباشه. به همین خاطره که من همه‌ی اینارو شانسی می‌دونم که مثل یه نسیمه."

❤️ وی (V) فاش کرد که اولین نقطه عطف زندگی او ملاقات با اعضای بی تی اس و دومین نقطه، دبیو با اعضا بعد از کارآموزی با آنها بوده است. او توضیح داد: "از اونجایی که توی یه شرکت کوچیک دبیو کردیم، چیز محکمی توی وجودمون شکل گرفت. طرز فکر منم خیلی تغییر کرده. از اون موقع‌ها، من به اعضا به عنوان یه خانواده دیگه فکر می‌کنم."

❤️ وی (V) با اشاره به اینکه "ارتباطات" برای استفاده بین او و آرمی‌ها خیلی رسمی به نظر می‌رسد؛ گفت: "می‌خوام بدون هیچ قید و شرطی با آرمی دوست صمیمی باشم. این به خاطر اینه که هر وقت نگرانی‌ای برام پیش میاد یا اتفاقی میفته، توی وی‌ورس درباره‌اش صحبت می‌کنم. نه فقط درباره طرفدارا، بلکه با همه چیز، نمی‌خوام با یه ذهنیت تجاری و کاری باهاشون برخورد کنم. من عکس می‌گیرم چون دوست دارم، روی چیزی کار می‌کنم چون دوستش دارم و اول بهشون نزدیک میشم چون اونا کسایی هستن که دوستشون دارم. گاهی اوقات شما به یه طرز فکر تجاری و کاری نیاز دارین، اما من توش خوب نیستم. این نقطه ضعف منه."

❤️ وی (V) همچنین درباره اتفاقی صحبت کرد که در آن با خرید دو نقاشی از یک هنرمند جدید حمایت کرد. او گفت: "از اونجایی که من عشق زیادی از مردم می‌گیرم، می‌خواستم که این عشق رو به اشتراک بذارم." V اضافه کرد که حرف‌های پدرش، "این چیز مهمی نیست" زمانی که روزهای سختی دارد به او کمک می‌کند راحت باشد و آرامش بگیرد. این هنرمند توضیح داد: "همینطور اعضا بهم میگن که اگه زمان سختی داشته باشم می‌تونم به اونها تکیه بدم و باهاشون صحبت کنم. اونها جنبه‌هایی که باهاشون مشکل دارم رو به عنوان کیم ته‌هیونگ (نام اصلی V) و نه V تسکین میدند."

❤️ وی (V) با یادآوری ویدیوی پشت صحنه از کار کردن بی تی اس با کلدپلی گفت: "راستش توی اون ویدیو نشون ندادن، اما من آهنگ کامل رو وقتی که به عنوان راهنمای انگلیسی منتشر شد ضبط کردم. اون زمان، اعضای کلدپلی با گفتن اینکه من شبیه کریس مارتین دومم، تحسینم کردن. به همین خاطره که به اون‌ آهنگ راهنمایی که خوندم خیلی گوش دادم."

❤️ در پایان، V به اشتراک گذاشت: "وقتی که دبستانی بودم نوشتم که شغل رویایی آینده من خواننده شدنه اما هیچکس من رو جدی نگرفت و گفتن: "چطور میتونی خواننده باشی؟" با این حال، بی تی اس تیمیه که باعث شد رویام اتفاق بیفته." او ادامه داد: "اونا میگن که نمی‌تونی از چیزی که معمولا دوست داری شغل بسازی و باید اون رو به عنوان یه سرگرمی ترک کنی‌‌. با این حال، من اینطور فکر نمیکنم. چون من کاری رو که خیلی دوست دارم انجام میدم؛ اگه حس کنم کمبود دارم تمرین می‌کنم و از این راه دوباره رشد و پیشرفت می‌کنم. علاوه بر این، من کاری رو انجام میدم که دوست دارم؛ اما مردم دیدنش رو دوست دارن. فکر می‌کنم این خودش واقعا کار معنی دار و ارزشمندیه."

❤️ مصاحبه کامل V در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#BTS #V
#VogueKorea



صحبت‌های جی‌هوپ عضو BTS درباره خاطرات کریسمس، روند رقصیدن و آهنگسازی او، غلبه بر یک رکود و...


? BTS’s J-Hope Talks About Christmas Memories, His Dancing And Songwriting Process, Overcoming A Slump, And More

? جی‌هوپ عضو بی تی اس افکار خود را درباره روند موسیقی و رقصیدن به اشتراک گذاشت و درباره خاطرات گذشته و امیدهایش برای پایان امسال صحبت کرد.

? هر هفت عضو بی تی اس به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله در مصاحبه جداگانه‌ای شرکت کردند‌. جی‌هوپ با یادآوری یکی از به یاد ماندنی‌ترین شب‌های کریسمس خود شروع کرد‌. بیست و چهار دسامبر ۲۰۱۰، او از گوانگجو به سئول آمد تا کارآموز شود. در آن روز، کره در میانه شدیدترین سرمای خود در سی سال گذشته بود. جی‌هوپ گفت: "احساس می‌کنم فقط برای یه لحظه چشم‌هام رو بستم و اینجا به عنوان بی تی اس هستیم."

? طی چند ماه گذشته، بی تی اس اولین کنسرت حضوری خود بعد از دوسال اخیر را در استادیوم سوفی در لس آنجلس برگزار، همکاری‌ای با کلدپلی منتشر کردند و اولین هنرمند آسیایی شدند که برنده بهترین هنرمند سال در جوایز موسیقی آمریکا سال ۲۰۲۱ شده‌ است. جی‌هوپ به یاد آورد که آپریل ۲۰۱۷ با RM برای تماشای کنسرت کلدپلی در کره رفته بودند. او گفت: "به عنوان یه طرفدار، می‌خواستم اجراشون رو ببینم. اما همینطور می‌خواستم ببینم که یه کنسرت استادیوم چطور برگزار میشه. کلدپلی برای تورهای استادیومی جهانی‌شون معروفن و این رویامون تو اون زمان بود." بی تی اس به زودی با تور "Love Yourself: Speak Yourself" به آن رویا دست یافت.

? آهنگ "Chicken Noodle Soup" جی‌هوپ بازگشتی به خاطرات او در دوران کودکی است که عاشق رقصیدن و در آرزوی خواننده شدن بود. او گفت: "وقتی وارد اتاق تمرین میشم، احساس مسئولیت می‌کنم و خاطره‌های زیادی از گذشته توی ذهنم درست میشه. فکر می‌کنم 'قبلا اینطوری بودم‌.'" او با خنده اضافه کرد که اولین کاری که هنگام تمرین انجام می‌دهد رفتن به دستشویی است: "باید قبل از اینکه گرم کنم همه چیز رو بیرون بذارم. معمولا به آهنگی که قراره باهاش تمرین کنم گوش میدم و بدنم رو توی اون حال و هوا و حس غرق می‌کنم. فکر می‌کنم اینطوری تمرکز می‌کنم. راستش رو بخواین نمی‌تونم مثل قبل تمرین کنم. اون موقع، فقط دیوونه رقصیدن بودم... حالا فقط به همون اندازه‌ای که لذت می‌برم می‌رقصم! من از اون دسته افرادم که روی چیزی تمرکز می‌کنم که در اون کمبود دارم، پس زمان تمرین به شرایط بستگی داره."

? جی‌هوپ درباره روند موسیقیایی خود توضیح داد که بیشتر از زندگی روزمره خود الهام می‌گیرد تا از تخیل خود. او گفت: "من همیشه این رو میگم، اما از پروسه تولید هر آلبوم چیزهای زیادی رو یاد می‌گیرم. موقع نوشتن آلبوم 'Love Yourself'، تونستم به شخصی بالغ تبدیل بشم که یه کم بیشتر خودش رو دوست داره. تازگیا از خودم میپرسم خوشبختی (شادی) چیه؟ گاهی اوقات، از حیوونایی مثل سگ‌ها یا موجودات کوچیکی که حتی نمی‌تونن صحبت کنن، آرامش بیشتری می‌گیرم. این یه چیز کوچیکه، اما ازش خوشحال میشم."

? جی‌هوپ همچنین صادقانه درباره رکود در موسیقی خود صحبت کرد. او گفت: "من کسیم که از طریق رقص وارد موسیقی شدم. وقتی صحبت از موسیقی میشه من هنوزم به هدایت نیاز دارم. تازگیا، تهیه‌کننده‌های زیادی رو دیدم و آهنگام رو نشونشون دادم و بازخورد گرفتم و توی دو راهی افتادم. متوجه شدم که یه مسیر موسیقیایی سخت رو انتخاب کردم و از نظر ذهنی تکونم داد. می‌خواستم سریع حلش کنم اما اونطور که می‌خواستم پیش نمی‌رفت، پس حس شرمندگی داشتم و از خودم پرسیدم "این حد منه؟" کم کم دارم به این موضوع غلبه می‌کنم.' او گفت که در واقع تمامی آهنگ هایی را که تا به حال ساخته بود را پاک کرده و از صفر شروع کرده است.

? بیش از یک دهه پس از اولین کریسمس خود به عنوان کارآموز در سئول، جی‌هوپ کریسمس امسال را به عنوان دو بار کاندید گرمی سپری می‌کند. او گفت: "بعد از اینکه کارآموز شدم، خاطره‌های زیادی از کریسمس نداشتم. من همیشه روی چیزی کار می‌کردم یا تمرین می‌کردم و بعد از دبیومون، با برنامه‌های آخر سال مشغول بودیم. این آرزوی کوچیکیه، اما من واقعا می‌خوام از کریسمس امسال آروم و خصوصی با خانواده‌ام لذت ببرم."

? مصاحبه کامل جی‌هوپ در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#VogueKorea
#BTS #JHope



صحبت های جونگ‌کوک عضو BTS درباره تحسین کردن آرمی و تغییراتش در طول ده سال، و غیره...



?BTS's Jungkook Talks About His Admiration For ARMY, How He's Changed Over The Past 10 Years, And More

?در یک مصاحبه و عکاسی اخیر برای مجله Vogue کره، جونگ کوک درباره سیر و رشد خود به عنوان عضو گروه BTS صحبت کرد.

?جونگ کوک با توضیح دادن اینکه چگونه از جهان بینی خود محافظت می کند شروع کرد:"من هیچ وقت تصمیم نگرفتم که 'میخوام اینطوری زندگی کنم' ولی این مشخصه که میخوام بر حسب اراده‌م زندگی کنم. حتی اگه یک زندگی دیگه بعد این وجود داشته باشه، من اونوقت نمیتونم به یاد بیارمش، در حوزه تنوع، میخوام به سبک خودم زندگی کنم. اینا عقیده‌هایی هست که پیش از این راجع بهشون فکر کردم".

?گزارشگر گفت: "میگن زندگی کوتاهه ولی هنر بی انتهاست، چه چیزی واسه تو جاودانه‌ست؟" جونگ کوک جواب داد: "حتی اگه کاری که انجام میدم هنر باشه، مهم ترین چیزه؟ زندگی خودش مهم‌ترین نیست؟ زمان هایی که زندگی کردم برای من کامل مونده. به همین خاطر زندگی هم محدوده هم بی نهایت."

?جونگ کوک در رابطه با به اشتراک گذاشتن استعداد‌هایش در زمینه‌های زیادی جدا از موسیقی، مانند نقاشی، عکاسی و ادیت ویدیو پاسخ داد: "این ها فقط کارهایی هستند که بهشون علاقه دارم و نمیخوام همشون رو عملی کنم."

?علاوه بر این، جونگ کوک تا زمانی که رضایت کامل نیافته تمایلی به نشان دادن آثار خود ندارد. او توضیح داد: "اونا هیچوقت عالی نمیشن، ولی حداقل نمیخوام چیزی که ازش راضی نیستم رو به مردم نشون بدم. روزی میرسه که سخت کار میکنم و به همه نشون میدم."

?او زندگی‌اش با BTS تغییر کرد، در 2014 آنها از افرادی که بصورت تصادفی رفت و آمد می کردند در لس آنجلس به تماشای رایگان کنسرتشان دعوت کردند حال در 2021، بلیط‌های کنسرتشان در لس آنجلس استادیوم SoFi در مدت کوتاهی به فروش رفت.
او درباره اینکه تغییرات بزرگ برایش باورنکردنی هستند چنین شرح داد: "من همیشه درباره اینکه مردم چرا ما رو دوست دارن و بخاطرمون هیجان زده میشن کنجکاو میشم. درباره اینکه چطور به این نقطه رسیدم فکر می کردم. اول از همه با هم گروهی‌های عالی آشنا شدم! دوم اینکه ما مدیرعاملی داریم که عاشق موسیقیه. جدا از این دلایل، احتمالاً این نیروبخشی آهنگ ها، متن آهنگ و اجراها و حضور عمومی گروهی طرفدارهای بیشتری جمع آوری کرده، با این حال، نتونستم درباره این به نتیجه برسم."

?وی همچنین ARMY ها را تحسین کرد که پیامهای مثبت گروه BTS را عملی کردند. بعضی از کارهای خوب ARMY شامل پروژه‌های محیطی شان برای زنده نگهداشتن جنگل های بارانی و وال ها و جمع آوری کمک های مردمی برای گروه های با ارزش مثل افراد ناتوان و جامعه LGBTQ است. او اظهار کرد: "من فردی هستم که عاشق موسیقی و رقصه ولی ARMY ما رو به دستاوردهای عالی‌ای می رسونه. از حمایتشون قدردانی می کنم و اونا کارهایی فوق العاده انجام میدن. این کارها رو برای حمایت از BTS انجام میدن ولی دیدن اینکه از انجام این کارهای خوب خوشحالن و لذت میبرن آدم رو واقعاً تحت تاثیر قرار میده من به شخصه ازشون الهام می گیرم."

?جونگ کوک در پانزده سالگی دبیو کرده و به تجربیات مختلفی که به رشدش و بالغ شدن و تبدیل شدن به فردی که الان هست، دست یافته است.
وقتی از او پرسیده شد که چه چیزی بیشترین تغییر را داشته و چه چیزی همانطور باقی مانده است، او پاسخ داد که از نظرش همه چیز به جز یک چیز تغییر کرده است و شرح داد: "دقیقا مثل زمانی که کوچیکتر بودم هنوزم خونگرمم و خوب به مردم اعتماد میکنم. من همه علاقه‌م رو به اونایی که دوستشون دارم تا زمانی که دلم رو بشکنن نشون میدم. اعضای گروه اینو میدونن. بعضی وقتا از اینکه اتفاقی بیفته نگران میشم اما خوشبختانه میتونم به اعضا تکیه کنم. ولی اگه بیش از حد تکیه کنم اینطوری میشه که انگار دارم پشتشون قایم میشم پس نیاز دارم که تعادل برقرار کنم."

?در آخر، با توجه به بخشی از متن آهنگ معروف BTS به نام Permission To Dance وقتی پرسیده شد که آیا درباره چگونه فرود آمدن فکر کرده است، جواب داد: "حتماً افرادی وجود دارن که از من بزرگتر هستن و کم کم که سنم بیشتر میشه و زمان میگذره انتخاب دیگه‌ای به جز پایین اومدن نخواهم داشت ولی درباره فرود اومدن فکر نمیکنم. من خیلی کارها دارم که باید انجام بدم. میخوام قلمروم رو افزایش بدم و بالاتر برم".

? مصاحبه کامل او در نسخه سال 2022 مجله Vogue Korea موجود خواهد بود.

#news
#Jungkook #BTS
#VogueKorea




صحبت‌های جیمین عضو BTS درباره تمایل به اجرا برای تماشاگران، گفتگوی صادقانه با همگروهیانش و...

? BTS’s Jimin Talks About Wanting To Perform For An Audience, Honest Conversations With His Members, And More

? جیمین عضو بی تی اس در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای Vogue Korea افکار صادقانه خود را به عنوان یک اجراکننده و یک شخص به اشتراک گذاشت!

? هر هفت عضو بی تی اس به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله در مصاحبه جداگانه‌ای شرکت کردند‌. جیمین که ابتدا یک کت و شلوار صورتی پررنگ را پوشیده بود؛ گفت: "من لباس ساده با رنگ ثابت رو دوست دارم، پس این بار خودم رو به چالش کشیدم. جالب بود، گرچه انجامش سخت بود. من لباسارو دوست دارم، اما راستش برای نشون دادن به طرفدارا خرید می‌کنم. با این حال، این روزها برای پوشیدن و نشون دادنشون جایی نیستش؛ پس فقط لباس‌های ورزشی میخرم."

? مجله Vogue با اعضای بی تی اس پس از اخبار هیجان انگیز کنسرت آفلاین آنها بعد از مدت‌ طولانی اجرا نکردن در مقابل تماشاگران ملاقات کرد. جیمین گفت: "دو سال طولانی‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم. زیاد زندگی نکردم، اما تنها کاری که تا الان انجام دادم اجرا کردن روی استیجه. با اشتیاق کار می‌کردم چون فقط می‌خواستم در اون خوب باشم؛ اما از اونجایی که نمی‌تونستم این کار رو انجام بدم -گرچه در گفتن این حرف محتاطم- ناراحت بودم چون احساس می‌کردم روزهایی که زندگی می‌کردم رد میشدن. به معنای واقعی کلمه به یه وضع ثابت رسیدم."

? او توضیح داد: "چون هیچ واکنش و بازخوردی از طرف تماشاگرا نبود، حتی وقتی سخت کار می‌کردم، همه چیز نامطمئن و شبیه یه تمرین بود. وقتی که اخیرا کنسرت آنلاین رو انجام می‌دادم حس واقعی بودن نداشت. خیلی بهش فکر می‌کردم 'اشکالی نداره؟' و 'اینطوری که ادامه پیدا نمی‌کنه'. از خودم تعجب می‌کردم 'این همون اجرایی که دنبالش بودیم؟' و گرچه فکر نمی‌کردم کنسرت‌هارو مثل تمرین درنظر بگیرم، فکر می‌کردم موقعی که با کنسرت‌ها روبرو میشم باید خودم جواب رو پیدا کنم."

? جیمین درباره آنچه در آینده خواهد آمد، به اشتراک گذاشت: "ما با خودمون گفتیم که آیا باید یه چیز جدیدی پیدا کنیم یا چیزی رو که تا الان انجام دادیم رو دوباره تنظیم کنیم. نگرانی‌های زیادی درباره نوع موسیقی، سبک و رقصی که باید نشون بدیم باهم ترکیب میشن، پس خیلی چیزها رو باید حل کنیم. خیلی از ایک نگرانی‌های دوباره به وجود اومدن، پس سرگرم شدم."

? وقتی از او پرسیده شد که به عنوان خواننده، آهنگ موردعلاقه‌ای دارد یا خیر، جیمین پاسخ داد: "راضی بودن از آواز خوندنم سخته. همینطور من آهنگ‌هایی با تکنیک زیاد رو دوست دارم اما کنترلشون سخته و خوندن لایو اونها دردناکه، پس دنبال راه حلیم. من اساسا اول فردیت خودم رو پیدا کردم حتی اگه زمینه و پایه من قوی نباشه. به همین خاطره که برای ساده بودن به شروع برمی‌گردم. این روند سخت اما جالبی بود، چون مکنه ما (جونگ‌کوک) به عنوان خواننده اصلی به خوبی عمل می‌کنه و موقع صحبت‌هایی با من به این موضوع فکر کرد. اون صحبت‌ها و نگرانی‌ها خوشحالم کرد."


? این هنرمند همچنین درباره کار گروهی بی تی اس صحبت کرد. او گفت: "ما توی همه‌ی زمینه‌ها از رقصیدن گرفته تا خوندن و اجرا روی هم تاثیر میذاریم. ما فکر می‌کنیم 'اوه، اون خیلی خوبه. من باید مثل اون امتحان کنم.' حتی وقتی که مشکلاتی وجود داره، فکر کردن به اینکه چرا گروه وجود داره و به خاطر چی گروه رو شروع کردیم، بهم کمک می‌کنه تا دوباره به خودم بیام. اولا برای ما هم سخت بود. ما هم دعوا کردیم. اولین باری بود که عضوی از یه جامعه بودیم. با این حال، فکر می‌کنم مایه‌ی آرامشه که الان اعضا رو دارم." او افزود: "چون جوونم، صادق بودن با دوستام، به جز اعضا، سخته. خیلی از موقع‌ها وجود داره که من اون طرف و تصویری که جعلی به نظر میرسه رو دوست ندارم. وقتایی که با اعضا صحبت می‌کنم رو دوست دارم چون می‌تونم کاملا صادق باشم."

? جیمین فاش کرد که او همچنین زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره خودش و چیزهایی که دوست دارد و ندارد، کرده است. او توضیح داد: "این روزها، حالم کاملا خوبه‌. حس می‌کنم می‌تونم خوشحال باشم." جیمین درباره جنبه جدیدی که در مورد خودش کشف کرده است؛ گفت: "من خیلی تنبلم! اونقدر توی درآوردن لباسا تنبلم که یه لباس رو درمیارم و برای سی دقیقه قبل از اینکه یه تیکه‌ی دیگه لباس رو دربیارم دور و اطراف میچرخم. هاها."

? این هنرمند توضیح داد که اخیرا راحتی و آرامش را به جای نگه داشتن نگرانی‌ها در خالی کردن ذهنش پیدا کرده است؛ به خصوص به این دلیل که در گذشته سرگرمی نداشته است. او گفت: "من هر روز تمرینای هوازی انجام میدم، دوستام رو می‌بینم و در حالی که ازش راضیم زندگی می‌کنم. این روزا میدوئم. اول حس می‌کردم که فقط با دویدن 2.5 کیلومتر دارم می‌میرم اما الان به دویدن 8 کیلومتر رسیدم. من به دویدن علاقه‌مند شدم چون دوست دارم بدون هیچ فکری در حالی که باد به صورتم می‌خوره، بدوم. قبلا می‌ترسیدم و دوست نداشتم که وقتی تنها بودم، فکرهای زیادی به ذهنم میرسه. با این حال، الان فکر می‌کنم به زمان تنهایی نیاز دارم و دوییدن به خالی کردن ذهنم کمک می‌کنه."

? به تازگی، بی تی اس یک بار دیگر در جوایز گرمی ۲۰۲۲ نامزد بهترین اجرای دونفره / گروهی پاپ شد. جیمین بیان کرد: "برنده شدن گرمی چیزی بود که نمی‌تونستیم تصور کنیم، اما فکر می‌کردیم یکی از نامزدها میشیم! فکر می‌کنم خوبه که اون جایزه رو برنده بشیم تا طرفدارا خوشحال بشن. با این حال، فقط کاندید شدن برای جایزه خبر خوشحال کننده‌ایه و در صورت امکان، می‌خوام شخصا به اونجا برم تا صدام رو بشنون."

? مصاحبه کامل جیمین در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#BTS #Jimin
#VogueKorea



صحبت‌های شوگا عضو BTS درباره تضاد بین میکستیپ‌هایش، کار با Coldplay، امیدهای صادقانه او برای گرمی‌ و...

? BTS’ Suga On The Contrast Between His Mixtapes, Working With Coldplay, His Honest Hopes For The Grammys, And More

? شوگا از بی تی اس با همکاری Vogue Korea اخیرا درباره تضاد بین دو میکستیپ خود، رشد خود به عنوان یک هنرمند و ترانه‌سرا و... صحبت کرد!

? هر هفت عضو بی تی اس، به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله، در مصاحبه‌های جداگانه‌ای شرکت کردند. شوگا با لبخندی درخشان و روشن شروع کرد و بسکتبال، Portland Trail Blazers و Damian Lillard بازیکن NBA را به عنوان بزرگترین موردعلاقه‌های این روزهایش انتخاب کرد. وی افزود: "به جای تیم‌های بزرگ، من ضعیف‌ها و تیم‌هایی که کمتر شانس برد دارند رو دوست دارم."

? انرژی راحت شوگا به مصاحبه‌کننده یادآور صرف نظر کردن و فلسفه‌ای است که در آخرین میکستیپ او "D-2" بسیار رایج بود که این خواننده در مورد آن اظهارنظر کرد: "تسلیم شدن و صرف نظر کردن. درسته، انگار همه چیز رو رها کردم. چیزی که درباره کووید۱۹ وجود داره اینه که فقط به خاطر اینکه من تلاش می‌کنم بهتر نمیشه. من متوجه شدم که تلاش کردن انرژی زیادی مصرف می‌کنه. با وجود اینکه من (توی تمام این مدت) با انجام کارهای زیاد زندگی کردم."

? شوگا با خنده گفت: "این روزها، صادقانه بگم که فکرهای زیادی به ذهنم نمیرسه. جدا. من خیلی سرم شلوغه و سعی می‌کنم به هویت (نام و نشان) فکر نکنم. اگه روش تمرکز کنم، بیش از حد بهش فکر می‌کنم. فکر می‌کنم خیلی بد نیست که زندگی رو بذاریم طبق جریانش بگذره. به جای اینکه واقعا آرزو داشته باشیم و برای چیزی تلاش کنیم، فقط بذاریم همونطور باشه که در جریانه."

? در چند سال گذشته، شوگا سبک زندگی نسبتا پرمشغله و شدیدی داشته است. او گفت: "نمیگم که تلاش نکردم یا کمتر سخت کار کردم. باید بگم که قبول و پذیرش طبیعی تر شده؟ در مقایسه با وقتی که جوون‌تر بودم."

? این تضاد در میکستیپ‌های او مشهود بود. شوگا توضیح داد: "اولین میکستیپ من نزدیک به خشم بود." او با خنده اضافه کرد: "اما تو این مدت همه‌ چیز رو مرتب کردم. نمیدو‌نستم حالا از کی عصبانیم و با کی قهرم. تا اون موقع که با خودم روبرو شدم. من کسی بودم که عصبانیت و عقده‌ حقارت رو به سلاح‌هام تبدیل کردم، اما فکر می‌کنم حدود سال ۲۰۱۸ بود که عصبانیت خود ویرانگر من شروع به از دست دادن اثرش کرد. فکر می‌کردم که دیگه نمی‌تونم فقط از اون به عنوان انرژی برای حرکت رو به جلو استفاده کنم."

? این افکار همان چیزی است که منجر به ساخت دومین میکستیپ شوگا به نام "D-2" شد، آلبومی که از نظر موسیقی بالغ است. شوگا اظهار داشت: "در واقع، ضبط توی دو سه ماه آخر سال ۲۰۲۰، پایان سختی بود، اما من بیت و تولید اولیه رو سال ۲۰۱۶‌ درست بعد از منتشر کردن اولین میکس تیپم شروع کردم. من ترک 'People' رو حدود اکتبر ۲۰۱۶ تموم کردم و فکر کردم 'آه، به مرحله‌ای رسیدم که میتونم اینجور آهنگ رو بنویسم." شوگا همچنین "People" را به عنوان ترک موردعلاقه شخصی خود انتخاب کرد.

? در طول دوران حرفه‌ای خود، بی تی اس به دلیل صادق بودن در موسیقی خود مورد تحسین قرار گرفته است که شوگا نقش زیادی در آن ایفا کرده است. در حالی که صادق بودن همیشه آسان یا لذت بخش نیست، شوگا بدون توجه با لبخندی کوچک به این موضوع پرداخت و گفت: "به نظر می‌رسه افراد موسیقی من رو دوست دارن."

? شوگا درباره گرایشات آهنگسازی خود به اشتراک گذاشت: "از زمانی به زمان دیگه فرق داره." او ادامه داد: "اگه آهنگ‌هایی هستن که فورا منتشر میشن، آهنگ‌هایی هم هستن که قبلا قبول کردم که نگرانشون هستم، چون فکر می‌کنم 'الان باید منتشرش کنم؟' 'Over the Horizon' یکی از آهنگ‌هاییه که به سرعت منتشر شدم. راستش رو بگم، قسمت گیتار و زه توی کمتر از بیست دقیقه تموم شد. اگه موضوعی بهم داده بشه و گفته بشه که 'لطفا یه آهنگ درباره این و این پیام بنویسین' من از اون نوع آدمام که می‌تونه داستان سه دقیقه‌‌ای رو طرح بکنه. جهت طراحی با یه بار تلاش مشخص میشه و من استایلی دارم که یکی بعد از دیگری باهاش مطابقت پیدا می‌کنم. به همین دلیله که بهش میگن طرح. برای من، معمولا طرح به سرعت آماده میشه."

? شوگا درباره الهام بخش موسیقی خود گفت: "در تصادفی‌‌ترین زمان‌ها، یکی یکی الهام می‌گیرم. حتی توی مضحک‌ترین شرایط." یکی از بزرگترین تصورات غلطی که مردم درباره هنرمندان دارند این است که از چیزهای خاص الهام می‌گیرند. شوگا توضیح داد: "وقتی توی استودیو هستم، وقت‌هایی پیش میاد که فکر می‌کنم 'مطمئنم می‌تونم این کار رو انجام بدم.'" در ادامه او اضافه کرد: "وقت‌های دیگه، (الهام) وقتی ظاهر میشه که واقعا نمیخوام (کار کنم). من بهتون میگم، حتی یه بارم نبوده که فکر کنم 'از این لحظه خاص، دقیقا از این احساس استفاده می‌کنم." در عوض، الهام گرفتن اغلب از ارتباطات و مبادلات، مانند "My Universe"، همکاری اخیر بی تی اس با کلدپلی ناشی می‌شود. شوگا اظهار داشت: "جالب بود چون اونا اول پیشنهاد دادن که به کره بیان. وقتی کلدپلی همکاری می‌کنه، اونا گفتن که کریس مارتین همیشه شخصا برای ضبط میاد. من تعجب کردم که اون اینقدر فعالانه شرکت کرد."

? شوگا اضافه کرد: "همه‌شون خیلی متواضع، خالص و پرشور بودن و باهامون خیلی مهربونانه رفتار کردن. معلوم شد که وضعیت ما و وضعیتی که کلدپلی تقریبا بیست و پنج سال پیش تجربه کرده بود اونقدرها هم فرق نمی‌کرد. ما هر کدوم درباره مشکلات خودمون صحبت کردیم و گفتگوی طبیعی‌ای بود." او ادامه داد: "موقعی که ستاره‌هارو می‌بینین، شروع به تشخیص دادن می‌کنین که آیا کارای فعلیشون صادقانه‌‌ست یا نه. با این وجود، کلدپلی خیلی صمیمی بود، پس ما نسبتا تحت تاثیر قرار گرفتیم."

? شوگا درباره اینکه در هشت سال گذشته چه چیزی به دست آورده، شادی را انتخاب کرد. او توضیح داد: "من همینطور یاد گرفتم که این چیز بزرگی نیست. من با تلاش و پشتکار زندگی می‌کردم و فکر می‌کردم که چیز‌های مادی باعث شادی میشن، اما وقتی اونارو داشتم، خیلی مطمئن نبودم." او با خنده افزود: "با این حال، من هم مادی گرا نیستم."

? شوگا ادامه داد: "به این دلیله که متوجه شدم چیزهای مادی دیگه رضایت زیادی بهم نمیدن. به همین خاطر این روزها سعی می‌کنم (شادی، خوشبختی) رو توی چیزهای کوچیک پیدا کنم. چیزهایی مثل صبح زود بیدار شدن و نوشیدن یه فنجون قهوه بدون کافئین با معده خالی. خوشحالم که الان حداقل از این شادی‌ها خبر دارم."

? از سوی دیگر، شوگا عادی بودن را به عنوان چیزی که از دست داده است انتخاب کرد. او توضیح داد: "چیزی که برای دیگرون عادیه برای من خاصه. با این حال، فکر می‌کنم که زمان این مشکل رو حل می‌کنه."

? با نگاهی به آینده، شوگا نظر داد: "فکر می‌کنم تا وقتی که بمیرم عضو بی تی اس باشم. اغلب ازم می‌پرسن که میخوام تولید و تهیه‌کنندگی (یه گروه) رو امتحان‌ کنم. اما فکر نمی‌کنم بتونم. اونقدر مسئولیت ندارم که مسئول دیگری باشم. من فقط بی تی اس رو دوست دارم."

? در پایان، مصاحبه کننده سوالی را که مدت‌ها انتظارش را می‌ کشید مطرح کرد - امید‌های شوگا برای مراسم جوایز گرمی پیش‌رو، که بی تی اس با "Butter" برای بهترین اجرای دونفره / گروهی پاپ نامزد دریافت جایزه شده است. شوگا پاسخ داد: "گرمی؟ من یه نسخه ساده و یه نسخه مطمئن دارم، کدوم یکی رو باید بگم؟ راستش رو بگم، توقع زیادی ندارم." سپس با خنده افزود: "اما فکر می‌کنم ما جایزه رو می‌گیریم!"

? مصاحبه کامل شوگا در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#BTS #Suga
#VogueKorea

K_Nation
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36