انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فیلمبرداری فیلم The Batman پس از بهبودی رابرت پتینسون از سر گرفته شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلمبرداری فیلم The Batman پس از بهبودی رابرت پتینسون از سر گرفته شد 1

شرکت برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ی جدیدی از شروع دوباره‌ی مراحل فیلم‌برداری فیلم The Batman پس از بهبودی رابرت پتینسون خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تولید فیلم The Batman (بتمن) باری دیگر آغاز شده است. سخنگوی شرکت برادران وارنر در روز پنج‌شنبه‌ در بیانیه‌ی جدیدی اعلام کرد که «به‌دنبال وقفه‌ای که به‌منظور احتیاط بیشتر جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفت، فیلم‌برداری فیلم The Batman در انگلستان از سر گرفته شده است». برادران وارنر در تاریخ ۱۳ شهریور (۳ سپتامبر) تولید این فیلم ابرقهرمانی را در لندن متوقف کرد و اظهار داشت که یکی از اعضای تولید به ویروس کرونا مبتلا شده است. در آن زمان برخی از منابع آگاه به هالیوودریپورتر گزارش دادند که تست کرونای رابرت پتینسون مثبت اعلام شده است، اما استودیوی سازنده‌ی فیلم حاضر به اظهار نظر در این‌باره نشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلمبرداری فیلم The Batman پس از بهبودی رابرت پتینسون از سر گرفته شد 1

تولید فیلم The Batman که برای اکران در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است، در اسفند‌ماه سال گذشته بر اثر شیوع ویروس کرونا متوقف شد. فیلم‌برداری این فیلم مورد انتظار پس از یک وقفه‌ی نسبتاً طولانی در اوایل ماه جاری از سر گرفته شد، اما تولید آن خیلی زود تحت تاثیر بیماری رابرت پتینسون قرار گرفت. در ادامه شایعاتی از تولید دوباره‌ی فیلم «بتمن» بدون حضور بازیگر نقش شوالیه‌ی تاریکی به گوش رسید که ورایتی ضمن تکذیب آن‌ها اعلام کرد که کار فیلم‌برداری فیلم هنوز شروع نشده است و تنها برخی از عوامل تولید روی بخش‌های مختلف پشت صحنه کار می‌کنند. اکنون نیز تولید فیلم The Batman پس از پایان قرنطینه‌ی ۱۴ روزه‌ی رابرت پتینسون باری دیگر آغاز شده است.

فیلم The Batman سال دوم مبارزه‌ی بروس وین با جرم‌وجنایت شهر گاتهام را به تصویر می‌کشد و اخیراً نیز شاهد انتشار نخستین تریلر آن در جریان رویداد آنلاین DC FanDome بودیم. مت ریوز، کارگردان فیلم‌های War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و Cloverfield (کلاورفیلد) سکان هدایت فیلم «بتمن» را در دست دارد و متنسون تاملین را در نگارش فیلمنامه‌ی آن یاری می‌کند. در ابتدا بن افلک برای ساخت و نقش‌آفرینی در فیلم The Batman در نظر گرفته شده بود، اما در سال ۲۰۱۷ از کارگردانی و نویسندگی فیلم انصراف داد تا روی بازی در نقش شوالیه‌ی تاریکی تمرکز کند. مت ریوز پس از انتخاب به‌عنوان کارگردان و نویسنده‌ی فیلم تصمیم گرفت تا روی داستانی با محوریت شخصیت جوان‌تر بتمن کار کند و در نهایت بن افلک در سال ۲۰۱۹ از این پروژه کنار رفت.

رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل نقش پنگوئن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد نقش گیل کالسون را در فیلم The Batman ایفا می‌کنند. این فیلم ابرقهرمانی هنوز دارای ۱۱ هفته‌ی دیگر برنامه برای فیلم‌برداری است و بنابر اعلام مت ریوز، تنها ۲۵ درصد از آن فیلم‌برداری شده است.
این رابرت پتینسون رو باید سر همون فیلم گود تایم تافت میزدن بش