انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هر هفته یک اشتباه عجیب از سوی دروازه بانان گروه پرسپولیس، توجه فوتبال دوستان قاره آسیا را به خود جلب می‌کند. هفته گذشته خلیفه ابوبکر بود که شوت نسبتا آرام کورونادو را نتوانست مهار کند و تیمش را بازنده کرد و این هفته نوبت کاسیو بود که شش بار دروازه خود را باز شده ببیند.

اما در این بین گل چهارم به شکلی عجیب تر به ثمر رسید و سوژه کاربران خلاق شبکه های اجتماعی را هم فراهم کرد. جایی که مدافع التعاون با پاس رو به عقب، توپ را به دروازه بان باتجربه سپرد اما او از کنترل توپ بازماند و در شرایطی که می‌خواست مانع از تبدیل آن به کرنر شود، یک گل را تقدیم ستاره الشارجه کرد.
در این صحنه البته کاسیوی برزیلی اعتقاد داشت که توپ از خط گذشته و تصاویر تلویزیونی هم تردیدهایی را درباره درستی گل به دست می‌دهند اما هرچه که باشد نمی‌توان از شکل عجیب این گل گذشت؛ جایی که یک برزیلی اشتباه کرد تا هموطنش دروازه را برای چهارمین بار باز کند.
کاسیو بعد از گل این چنین دست های خود را به نشانه تسلیم بالا برده و به کمک داور نگاه می‌کند و انتظار دارد و تصور می‌کند که مردود بودن گل بدیهی است اما داور با نگاهی عاری از تردید و با اطمینان حداکثری می‌گوید که صحنه را دیده و توپ از خط نگذشته است. شاید هم واکنش دروازه بان التعاون، یک واکنش طبیعی به اشتباهات متعدد در تیمی باشد که بعید است مدیرانش از چنین اتفاقاتی به سادگی بگذرند.
 
عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله! 1





 

عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله! 1

 

عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله! 1

 

عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله! 1

 

عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله! 1

 

عجیب ترین گل لیگ قهرمانان برای گلر 40 ساله! 1

 
کاسیو در سه بازی اخیر 8 گل دریافت کرده و آماری ناامیدکننده داشته است؛ اماری که منجر به کسب صفر امتیاز برای التعاون و سقوط این تیم به قعر جدول گروه شده و آنها را از صعود دور و دورتر کرده است.
در شبکه های اجتماعی نیز کاربران عرب زبان با استفاده از این نمایش ضعیف به انتقاد از دروازه بان برزیلی مشغول اند و ترول های جالبی را درست کرده اند. مثل این جمله: «کاسیویی که سفارش میدی (ماشین حساب)، کاسیویی که برات میارن (دروازه بان التعاون).» یا این تصویر که وضعیت دروازه بان برزیلی را در طول بازی نشان می‌دهد!
 
هفته گذشته اشتباه خلیفه ابوبکر دروازه بان الدحیل در دیدار با شارجه سبب شد تا او مقابل پرسپولیس نیمکت نشین شود و حالا باید دید سرمربی فرانسوی التعاون چه تصمیمی درباره گلر خود خواهد گرفت؛ کسی که اگرچه بخشی از این نتایج ضعیف برعهده اش بوده اما دستکم هواداران ایرانی می‌توانند گواهی دهند که در چند مورد با سیوهای درخشان مانع از برد پرگل پرسپولیس شد.