انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: جنجال بزرگ بونجاح در جاسم بن حمد (عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
جدال النصر و السد که به نوعی یک دیدار حساس برای تعیین تیم اول گروه D بود، با تساوی به پایان رسید و شاگردان ژاوی نتوانستند از غیبت 6 بازیکن اصلی النصری ها در این بازی، استفاده کنند.


در این دیدار که النصر بازیکنان اصلی خود از جمله عبدالرزاق حمدالله، گونزالو مارتینز، عبدالفتاح عسیری و عبدالله الخیبری را به همراه نداشت، با گل خالد الغنام از حریف نامدار خود پیش بود اما در دقیقه 88 بود که بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد حساب کار را به تساوی کشاند تا مانع از شکست تیمش شود.

 

جنجال بزرگ بونجاح در جاسم بن حمد (عکس) 1

 

بونجاح در دقیقه 89 برای تیمش گلزنی کرد تا حداقل یک امتیاز از مصاف سرنوشت ساز برابر نماینده عربستان به حساب شاگردان ژاوی واریز شود.






اما جنجال های این دیدار پس از گل بغداد به وقوع پیوست. بعد از اینکه مهاجم الجزایری گل تساوی تیمش را به ثمر رساند، این بازیکن به روش خودش گلزنیش را جشن گرفت و این شادی پس از گل بغداد، باعث بروز جنجال هایی شد.
 

جنجال بزرگ بونجاح در جاسم بن حمد (عکس) 1


آنطور که تصاویر تلویزیونی شادی پس از گل بونجاح را نشان می دادند، این بازیکن پس از به ثمر رساندن گل تساوی تیمش در دقیقه 88، با طی کردن عرض زمین و رد شدن از کنار روی ویتوریا سرمربی پرتغالی النصر، زبان خود را با خوشحالی و با حالت تمسخر بیرون می آورد که این باعث عصبانیت مربی و بازیکنان تیم سعودی می شود.
 

جنجال بزرگ بونجاح در جاسم بن حمد (عکس) 1

 



این حرکت بغداد بونجاح از چشمان داور مسابقه دور نماند و او را با یک کارت زرد جریمه کرد. جنجال های پس از این حرکت بونجاح باعث شد که داور مسابقه به اعضای کادر فنی السد نیز کارت زرد نشان دهد.

 

جنجال بزرگ بونجاح در جاسم بن حمد (عکس) 1


پس از پایان این مسابقه ، بازیکن الجزایری السد ضمن عذرخواهی از سرمربی النصر، در اظهاراتی که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی انجام داد خاطرنشان کرد که به هیچ وجه قصد تمسخر روی ویتوریا را نداشته و او فقط بخاطر گل تساوی گرانبهایی که به ثمر رسانده، اینگونه شادی پس از گلش را جشن گرفته است.

با  کارتی زردی که بغداد بونجاح دریافت کرد، او بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.در صورتی که سپاهان مقابل العین به پیروزی دست پیدا کند، مصاف برابر السد که در هفته پایانی مسابقات برگزار خواهد شد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.بونجاح در بازی رفت برابر سپاهان و در پیروزی سه بر صفر برابر شاگردان امیرقلعه نویی، گل زده بود.