انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دومین تریلر انیمیشن Over the Moon منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دومین تریلر انیمیشن Over the Moon منتشر شد 1

شبکه‌ی نتفلیکس دومین تریلر انیمیشن موزیکال ماجراجویانه‌ی Over the Moon را منتشر کرد که سکان هدایت آن در دستان گلن کین قرار دارد.


در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس دومین تریلر انیمیشن موزیکال ماجراجویانه‌ی Over the Moon (بر فراز ماه) را منتشر کرده است . این انیمیشن که با همکاری استودیوی پرل، سازنده‌ی انیمیشن Abominable (نفرت‌انگیز) واقع در شهر شانگهای تولید می‌شود، نخستین انیمیشن بلند گلن کین، استاد شهیر انیمیشن‌سازی به‌حساب می‌آید و جان کارز، کارگردان انیمیشن کوتاه Paperman (مرد کاغذی) در این کار او را یاری می‌کند. انیمیشن Over the Moon درباره‌ی دختری است که به امید دیدار با «الهه‌ی افسانه‌ای ماه» موشکی برای سفر به تنها قمر سیاره‌ی زمین می‌سازد. این انیمیشن چینی اثری موزیکال است که بی‌شباهت به آثار موزیکال کلاسیک دیزنی نیست. انیمیشن «بر فراز ماه» ابتدا در ماه اکتبر در برخی از سینماهای منتخب آمریکا اکران می‌شود و سپس در تاریخ ۲ آبان (۲۳ اکتبر) در شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش در می‌آید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دومین تریلر انیمیشن Over the Moon منتشر شد 1

وظیفه‌ی تولید موسیقی‌های انیمیشن Over the Moon برعهده‌ی کریستوفر کورتیس، ماجوری دافیلد و هلن پارک بوده است و یکی از آهنگ‌های آن توسط استیون پرایس، آهنگساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار خلق شده است. از صداپیشه‌های این انیمیشن موزیکال نیز می‌توان به کتی انگ، فیلیپا سو، کن جئونگ، جان چو، روتی ان مایلز، ساندرا اوه، رابرت جی. چیو، مارگارت چو و کیمیکو گلن اشاره کرد. نخستین تریلر این انیمیشن در اوایل تابستان از راه رسید و نوید داستانی پُرجنب‌وجوش و هیجان‌انگیز درباره‌ی دختر سرزنده و جوانی را داد که آرزوی سفر به ماه را دارد و این کار را با ساخت موشک دست‌سازش انجام می‌دهد. بسیاری از طرفداران مشتاقانه در انتظار تماشای انیمیشن «بر فراز ماه» هستند تا ماحصل جدیدترین کار گلن کین، یکی از بهترین انیماتورهای دنیا را مشاهده کنند و از آن لذت ببرند.

انیمیشن Over the Moon ماجراهای یک دختر جوان و درعین‌حال باهوش را به تصویر می‌کشد که با عزم راسخ و اشتیاق فراوان به علم، یک موشک فضاپیما می‌سازد تا وجود الهه‌ای افسانه‌ای در ماه را اثبات کند. این ماجرا به جستجویی غیرمنتظره بدل می‌شود و دختر جوان نهایتاً یک سرزمین عجیب‌وغریب با موجوداتی خارق‌العاده را کشف می‌کند. انیمیشن «بر فراز ماه» به تهیه‌کنندگی گنی ریم و پیلین چو یک ماجراجویی فرح‌بخشِ موزیکال درباره‌ی حرکت روبه جلو، در آغوش گرفتن غیرمنتظره‌ها و قدرت تخیل توصیف شده است. سکان هدایت این انیمیشن در دستان گلن کین، کارگردان تحسین‌شده‌ی انیمیشن کوتاه برنده‌ی جایزه‌ی اسکار Dear Basketball (بسکتبال عزیز) است که کارگردانی انیمیشن‌های کوتاه بسیاری را در کارنامه دارد و آدری ولز فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است.
منتقل شد!