انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گرفتن گواهینامه به سبک خرکی..!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شما سعی کنید قبل از مربی وارد خودرو شوید و آدامش خود را که از دیشب در حال جوییدن آن هستید را بر روی صندلی مربی بگذارید و مقداری چسب قطره ای روی دستگیره ی درب مربی بریزید....!!



وقتی که دست مربی چسبید و هنگامی که او مشغول جدا کردن دست خود است ، با تمام قدرت دست او را گرفته و به طرف خود بشکشید نا دست او جدا شود..!! (البته اون دست دیگه دست نمیشه)



وقتی که مربی از شما میخواهد تا کمربند ایمنی خود را ببندید ، شما با یه نگاه تحقیر آمیر و لحنی مسخره در حالی که به کمبند شلوار خود اشاره میکنید بگویید من کمربندم را بسته ام.....!!



وقتی مربی به شما میگه که بزن دنده 1 و یکم گاز بده و پاتو یواش از روی گلاچ بردار ، شما میزنی دنده 1 و گازو تا ته میگیرو پاتو از روی گلاچ بر نمیداری...!!

بعد مربی میگه گفتم یکم گازبده و پاتو یواش از روی کلاچ بردار ،

دراینجا شما باید اصلا گاز ندین و پاتونو از روی کلاچ بردارید تا ماشین خاموش شود...!!



بعد مربی خیلی خونسرد میگه اشکالی نداره عزیزم دوباره استارت بزن ،

در اینجا شما بدون اینکه دنده را خلاص کنید ، استارت میزنید تا ماشین مانند یه وزق به جلو بپرد..



خلاصه ماشین را روشن می کنید و با دنده 1 راه می افتید به جایی میرسید که مربی از شما می خواهد که ترمز کنید...در اینجا شما با تمام قدرت پای خود را روی ترمز کوبیده تا کله ی کچله مربی به شیشه بخوره و شما حال کنید....!!

درصورتی که مربی از شما خواست تا راهنمای سمت چپ را بزنید و آرام به سمت چپ بروید، شما برف پاکن ها را روشن نموده و کمال آرامش به راست بپیچید..!!

برای انجام دور زدن 3 فرمان ، شما ابتدا گاز را تا دنده ی 3 پرده و ترمز دستی را کشیده و فرمان به سمت چپ می چرخانید...در اینجا با یه نگاه معصومانه به مربی خود نگاه کنید و سپس پایتان را از روی کلاچ بردارید تا ماشین خاموش شود..!!

در این قسمت آموزش شما ملاحظه می کنید که مربی شما از ناحیه پس سر در حال کچل شدن است و از شدت عصبانیت دود از کله ی کچلش بیرون می آید..!![عصبانی]

شما سعی کنید داستان یه فیلم عاشقانه 2 ساعته ی هندی را همراه با جزئیات کامل برای مربی تعریف کنید تا از خستگی درباید..!!(سعی کنید صداتونو مثه همون شخصیت فیلم کنید)



اگر در چراغ قرمز چنتا بچه سوسول کنار شما تو ماشینشون بودن ، سعی کنید با اونها کل کل کنید و کل سرعت با اونها بندازید و هموجور لایی بکشید..!!

در اینجا مربی شما از شدت خشم سکته ی انژکتوری زده و دار فانی را وداع گفته و شما یه ناهار در مجلس ختم آن مرحوم نوش جان می نمایید..!!



بله همینا دیگه....!!