انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی سانتافه 2019 از نظر راحتی سرنشینان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سانتافه با داشتن صندلی های پارچه ای راحت و ردیف دوم کشویی و چرخشی در دسترس، یک سکوی انعطاف پذیر برای مسافران یا بار موجود برای مسافران یا باربری است. سواری این خودرو آرام است و اصلا سر و صدای موتور بیرون شنیده نمی شود و صدای آن باعث نمی شود که مکالمه ی مسافران سوار خودرو قطع شود . سیستم تعلیق این خودرو محکم است و وقتی خودرو بر روی سطوح برجسته قرار می گیرد یا در مکان های شکسته و پیچیده قرار بگیرد، محکم است.

راحتی صندلی های خودرو: صندلی های جلو یک نقطه قوت است. صندلی های این خودرو دامنه تنظیم زیادی را ارائه می دهند و برای مسافت های طولانی مانند مسافرت راحت هستند. پارچه صندلی آژمایشی این خودرو گرمای بدن را زیاد جذب نیم کند. صندلی های عقب نسبتا سف و سخت تر هستند اما توجه داشته باشید که از زاویه های راحتی راحت برخوردار هستند. خودرو در این بخش امتیاز 8.5 از 10 را می گیرد که امتیاز نسبتا بالایی برای این کراس اوور هیوندای است.

رانندگی راحت این خودرو: تنظیم سیستم تعلیق سانتافه در جاده های صاف یا سطوح برجسته و برآمده در جاده ها خوب کار می کند. البته یک نکته ثابل توجه است. هنگام رانندگی بر روی برجستگی های زیاد به خصوص مواردی که پشت سر هم اتفاق بیوفتد مانند آژاد راه سیمانی شکسته باعث لرزش شده و آرامش را از بین می برد. خودرو در این بخش دارای امتیاز 7  از 10 است.

صدا و ویبره خودرو: سطح نویز داخلی این خودرو معمولا خاموش است. سر و صدای موتور در حالت عادی کمی غیر قابل قبول است. هرچند به طور کامل نمی توان این را یک ایراد برای خودرو در نظر گرفت. سر و صدای تایر در سطح جاده های دانه دار یا وجود ذره های درشت روی سطح جاده قابل توجه است. برجستگی های خشن و لبه مربع باعث سر و صدای زیاد  در خودرو می شود. درست است که این سر و صدا بلند نیست اما قابل توجه است. خودرو در این بخش امتیاز 8 از 10 را از آن خود کرده است.

کنترل دمایی  خودرو: سیستم کنترل آب و هوای منطقه دوگانه به وضوح دارای برچسب و استفاده آسان است. دریچه های هوایی برای مسافران عقب فراهم شده است. این سیسم آرام و موثراس، اما حالت خودکار فن کندتر از آن چیزی است که انتظار دارید، کاهش می دهد و این امر زمان حل و فصل تغییرات شدی دما را طولانی تر می کند. بخاری های صندلی جلو بسیار عالی هستند و به سرعت گرم می شوند. خودرو در این بخش امتیاز 8  از 10 را می گیرد.

منبع: