انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چجوری موبایل کسی رو ه.ک کنیم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برای Hک کردن موبایل کسی باید گوشی اون رو یک بار به دستتون بگیرید و شماره تلفن خودتون رو به صورت زیر بگیرید.مثلا اگر شماره شما :: ۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰ بود شما باید به صورت :



۰۹۱۷۷۸۲۵۰۱۰*بگیرید یعنی جلوش یک ستاره بگذارید.و وقتی شماره گرفته شد کافیه گوشیتونو بردارید تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع میتونیم بگیم که گوشی قربانی Hک شد.و مرحله حساس این است که بدونیم چه جوری میشه بقیه کارو انجام داد.حالا ما در این حالت میتونیم ۳ تا کار رو آنجام بدبیم.در قسمت زیر به اون سه کار اشاره شده، د میزنم واین آموزش سه کاری است که در ادامه ترفند بالا بر روی گوشی قربانی قابل اجرا است:



:عدد ۲۳ رو شماره گیری کنید و بعد از شنیدن بوق آزاد شماره بگیرید و پول رو به حساب …! :فقط کافیست بعد Hک کردن گوشی دکمه * ( ستاره ) رو فشار بدید و خط قربانی رو کنترل کنید.۳:عدد ۶۷۶۷۵۴۳۲ رو شماره گیری کنید وok یا همان دکمه اتصال را فشار دهید بعد با پیغامی رو به رو میشوید که میگه ارتباط قطع شد یعنی گوشی سوخت.



کلیه این روشها امتحان شده هستند پس سعی کنید حتالمقدور در مورد گوشی ههای ارزان قیمت امتحان کنین



تلفن زدن با موبایل اماااااااا به حساب دیگری:
شما میتونید با موبایلتون هر چندتا خواستید تلفن بزنید و هزینه ها را به حساب یه نفر دیگه بذارید خیلی با حاله نه؟ برای اینکار باید یه کارهایی انجام بدین به این صورت : اول موبایل اون شخصی را که می خواهید هزینه ها را بپردازد بر دارید و شماره ای را که میخواهید هزینه اش برداشته بشه را بگیرید البته قبلش یک + یا ۹۰+ اضافه کنید مثلاْ به این صورت :۰۹۱۳۳۱۰۷۷۷۷+ که در نتیجه دیگه هزینه به صورت حساب این شماره اضافه نمیشه و همش میره به حساب کسی که شما این شماره را با مبایلش گرفتید البته این کار با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی برای این مشکل پیدا نکردن ! پس از امرو موبایلتون رو دست همه کس ندین !

این روش هم مانند روش بالا کاملا امتحان شده!
در این روش هر وقت فیش موبایلتون از حد معمول بیشتر شد برید و پرینت اونو از مخابرات بخواین و وقتی پرینت رو گرفتین ببینین قسمت (بدهکار) و (بستانکار) موبایلتون با هم برابره یا نه اگه با هم برابر نبود مصبب اونو حلال کنین که اون دنیا دیگه نمک گیرتون نشه!!!

سپاس ندی میام با تریلی از روت رد میشم Big Grin
این روشا دیگه تو کل فضای مجازی نوشته شده
اين روش هاي معمولا جواب ميده اما روش هاي جديد نامحسوس تراست
شاید یه روز این ترفند بدرد منم بخوره Telegh_20