انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فیلمبرداری فصل سوم سریال The Mandalorian پیش از پایان سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلمبرداری فصل سوم سریال The Mandalorian پیش از پایان سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود 1

جان فاورو در گفت‌وگو با ورایتی تأیید کرد که فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Mandalorian پیش از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد.

با اینکه هنوز چند هفته تا بازگشت سریال The Mandalorian (مندلورین) به شبکه‌ی دیزنی پلاس فاصله داریم، اما ظاهراً کار برنامه‌ریزی برای تولید فصل سوم پیش از این انجام شده است. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جان فاورو، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر نخستین سریال لایو-اکشن مجموعه‌ی «جنگ‌های ستاره‌ای» اخیراً در گفت‌وگو با ورایتی اعلام کرد که اپیزودهای بعدی The Mandalorian برای فیلم‌برداری «پیش از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی» برنامه‌ریزی شده است. ظاهراً تولید فصل سوم به محض فراغت پدرو پاسکال از فیلم‌برداری فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent (وزن غیرقابل تحمل استعداد سرشار) با نقش‌آفرینی نیکلاس کیج آغاز خواهد شد.

جان فاورو توضیح می‌دهد که کار فیلم‌برداری این سریال در دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا تا چه اندازه آسان است. این فیلمساز آمریکایی اظهار داشت که «ما با این فرض که می‌توانیم پیش برویم کار می‌کنیم» و شیوه‌ی منحصربه‌فردی که برای تولید سریال The Mandalorian مورد استفاده قرار می‌گیرد (استفاده از پنل‌های ویدیویی بسیار بزرگ برای خلق پس‌زمینه‌ی مکان‌ها) امکان ادامه‌ی کار را فراهم می‌کند. جان فاورو در ادامه گفت: «فیلم‌برداری در محیط‌های بسیار کوچکی انجام می‌شود و بیشتر اوقات کاراکترهای زیادی با ماسک در صحنه حضور دارند. به همه‌ی این موارد کارهای دیجیتالی را نیز اضافه کنید که تنها باعث افزایش کارها می‌شود. بنابراین با سریالی طرف هستیم که قریب به یقین خیلی خوب مجهز شده است تا در برابر پروتکل‌های تأثیرگذار روی شروع دوباره‌ی کار انعطاف‌پذیر باشد.»

علاوه‌بر این، تایید شده است که فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و صاعقه) نیز از این فناوری استفاده می‌کند و شرکت دیزنی می‌تواند از آن برای جلوگیری از تأخیرهای حاصل از ویروس کرونا در شماری از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های آتی استفاده کند. پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت در فصل دوم سریال The Mandalorian نقش‌آفرینی می‌کنند. جان فاورو وظیفه‌ی ساخت فصل دوم سریال «مندلورین» را برعهده داشت و درکنار پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم را کارگردانی کرده است. پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۹ (۳۰ اکتبر ۲۰۲۰) از شبکه‌ی دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.