انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بررسی رنو کولیوس 2018 دیزلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر خلاف پسر عموی ایکس-تریل ، هیچ گزینه هفت صندلی وجود ندارد. اما برای یک صندلی متوسط 5 نفره ، جادار ، انعطاف پذیر و کاربردی است ، بسته به نحوه قرارگیری صندلی های عقب تقسیم شده 60:40 ، فضای بار از 458لیتر به 1690لیتر سخاوتمندانه گسترش می یابد.

فقط با توجه به اعداد ، دیزل توربوی 2.0 لیتری 130 کیلو وات / 380 نیوتن متر از بنزین 2.5 لیتری 126 کیلووات / 226 نیوتن متر در جای دیگری از محدوده کولیوس پیشی می گیرد. آیا بهتر است؟ شرط می بندی. آیا تجربه اس‌یو‌وی متوسط فرانسه را متحول می کند؟ خوب ، دقیقاً نه ...

از آنجایی که بنزین می تواند با رانش سنگین کولیوس ، مخصوصاً متصل به چهار چرخ متحرک ، مبارزه کند ، به طور محسوس بیشتر از نسخه دیزلی برخوردار است. نه تنها گشتاور بیشتری در شیر وجود دارد ، بلکه روغن 380 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه می رسد ، بسیار کم تر و بنابراین در دور برگشت از اوج گشتاور 4400 دور در دقیقه بنزین قابل استفاده است. به طور طبیعی ، این یک تجربه بدون زحمت و رضایت بخش تر است.

مشکل این است که اوج قدرت دیزل فقط در 3750 دور در دقیقه است: محدوده عملکرد شیرین آن یک پنجره باریک 1750 دور در دقیقه است. بنزین 2.5لیتر با خط قرمز 6000 دور در دقیقه ، اگر در دور قابل استفاده بدتر نباشد ، بهتر نیست. و مانند بنزین ، دیزل به یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته گره خورده است که باید بتواند آن نقطه شیرین گشتاور را از طریق بیشتر تجربه رانندگی کند. در عوض ، در شتاب موتور بعضی اوقات به طور رضایت بخشی افزایش می یابد و سی‌وی‌تی در زمان های دیگر آن را از جوش می اندازد.

بنابراین رانش بهتر است اگر ، از طریق کالیبراسیون پیشرانه ، کاملاً بی نظیر و بدون درز نباشد ، همانطور که انتظار دارید. این موشک هیچ موشکافی نیست ، ادعای بی سر و صدا 9.5 ثانیه ای برای سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت ، 0.3 ثانیه سریعتر از بنزین اینتنز 4*4 سریعتر است و دقیقاً همان نسخه بنزینی جلو با قیمت مقرون به صرفه تر است. خیلی تعجب آور نیست با توجه به اینکه ، در 1743 کیلوگرم ، دیزل بسیار سنگین تر از هر دو ثابت است.

صدای شلوغی دیزلی نیز کاملاً قابل توجه است ، هرچند چیزی شبیه به یک معامله گر نیست ، اما استعدادهای کششی سیستم چهار چرخ متحرک درخواستی را بهتر و بیشتر از موتور بنزینی مهار می کند. و با حفظ صرفه جویی در مصرف سوخت در یک پارکینگ از ادعای سازنده چرخه ترکیبی 6.1 ، به میزان قابل توجهی دو لیتر در صد ، به ویژه در اطراف شهر ، کارآمدتر است.

به طرز عجیبی ، دیزل بهترین گزینه برای بردن نیست ، زیرا فقط برای ترمز 1650 کیلوگرمی رتبه بندی شده است. نسخه های بنزینی ، در جلو یا چهار چرخ متحرک ، ترمز 2000 کیلوگرمی هستند.

سواری نرم ، سبک و فرمان آسان برای استفاده ، کاهش صدا مناسب و معقول - رفتارهای اطراف شهر دلپذیر است. حمل و نقل راحت و سنگینی در شرایط رانندگی شهری یا کشوری است ، اگر عموماً قابل توجه نیست. اگر در تجربه روزمره تغییری ایجاد شده یا مسوولیت داشته باشید ، این امر می تواند در زمان پارک در فضاهای تنگ ، انگشت شمار باشد.

اعتبار مالکیت کاملاً چشمگیر است: یک گارانتی پنج ساله / کیلومتر نامحدود با کمک جاده ای در کل ، با سه سال برنامه خدمات با قیمت محدود 299 دلار در هر بازه 12 ماهه / 30000 کیلومتر.

آیا دیزل نسبت به اینتنز پترول 4*4 ارزش حق بیمه 3500 دلاری را دارد؟ برای لحظات بی دردسرتر بودن و صرفه جویی در مصرف سوخت ، بحثی برای بله وجود دارد. این ظاهراً سریعتر از نسخه های ارزان تر و ارزان کولیوس نیست و سرعت یدک کشی را حفظ نمی کند ، همچنین می توانید نه بگویید.

این نسخه پرچمدار جدید که دارای قیمت بالاتری است ، یک گزینه جایگزین اضافی را برای یک چشم انداز اس‌یو‌ؤی متوسط رو به رشد ایجاد می کند ، اما طبق شواهد ، پیشرفت چشمگیری ندارد. بسته به نیازهای خاص شما ، صرفه جویی در خرید چند جای دیگر در محدوده کولیوس بهتر است.